تجارت

  • ۰
  • ۰

 

اکثر ترانه های دوره کودکی دارای آهنگ و ریتم های شادی می باشند. آهنگ شاد کودکانه فارسی همیشه برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. کودکان در حین بازی با دیگران و یا در تنهایی نیز ، ترانه ها و آهنگ های شاد کودکانه فارسی را برای خود بازخوانی می کنند. این نشان می دهد که هر آهنگ کودکانه تا چه میزان می تواند بر ذهن و روان کودک تاثیر گذار و ماندگار باشد.

در اکثر برنامه های تلویزیونی کودک و نوجوان هم از ریتم و آهنگ شاد کودکانه فارسی به دفعات بسیار استفاده می شود. حال اگر این ترانه ها توسط افراد محبوب در میان کودک و نوجوان خوانده شود ، به شدت به محبوبیت دست پیدا خواهد کرد. یکی از این آهنگ های شاد کودکانه فارسی که محبوب و معروف را می توان آهنگ عمو پورنگ اردک تک تک دانست.

آهنگ عمو پورنگ اردک تک تک ، شاید بازخوانی یک آهنگ قدیمی باشد ، ولی به دلیل اینکه این آهنگ توسط عمو پورنگ که یک شخصیت فوق العاده محبوب در میان کودکان می باشد اجرا شده است ، به سرعت بر روی زبان کودکان افتاد. بسیاری از کودکان تنها با گوش دادن به آهنگ عمو پورنگ اردک تک تک ، تمامی متن آهنگ را حفظ کرده اند. مسلما گوش دادن مداوم به یک آهنگ می تواند بر روی قدرت یادگیری و حافظه کودکان بسیار تاثیر گذار واقع شود.

یکی دیگر از آهنگ هایی که شاید برای کودکان بسیار خاطره انگیز باشد ، آهنگ چک چک باران می باشد. آهنگ چک چک باران با توجه به ریتم لطیف و کلمات دلنشینی که دارد ، می تواند برای کودکان کم سن و سال نیز به راحتی قابل درک و همچنین همخوانی با آهنگ باشد. به همین دلیل است که آهنگ چک چک باران در کنار آهنگ هایی همانند آهنگ عمو پورنگ اردک تک تک در زمره محبوب ترین و معروف ترین آهنگ های کودکانه قرار دارد. هر دو آهنگ عمو پورنگ اردک تک تک و آهنگ چک چک باران را می توان در سایت های کودک و نوجوان همانند سایت وولک به راحتی پیدا کرد.

  • ۰۱/۰۷/۰۲
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی