تجارت

  • ۰
  • ۰

دزدگیر یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی است که در حفظ امنیت کمک بسیاری میکند . دزدگیر ها انواع مختلفی دارند دزدگیر منزل ، دزدگیر مغازه و مکانهای دیگر که هر کدام شرایط خاص خود را دارند . بسیاری از افراد برای تامین برق این سیستم ها از برق اضطراری استفاده می کنند اما بسیاری هنوز در جریان اهمیت این دستگاه نیستند .  دزدگیر وسیله ای است که در هر شرایطی باید کار کند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقی ناگهانی است . پس برای تداوم کار دزدگیر نیاز است که برق اضطراری د رخانه داشته باشید .

دوربین مدار بسته لامپی

این محصول جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته در سال اخیر بوده است . بسیای از افراد به دلیل راحتی نصب به خرید دوربین لامپی می پردازند و قیمت دوربین مدار بسته لامپی نیز عامل تاثیرگذاری در خرید دوربین مداربسته لامپی می باشد .  ویژگی های کلیدی این دوربین مدار بسته که باعث جذب طرافداران زیادی شده است را در زیر توضیح میدهیم .

دوربین مدار بسته لامپی هم  مانند دیگر سیستم ها با برق کار می کند به همین دلیل وجود برق اضطراری برای این دوربین هم ضروری است . با قطع شدن برق خانه یا مغازه می توانید از یو پی اس استفاده کنید و بدون قطعی برق امنیت خود را افزایش دهید و به طور مداوم مکان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهید .

شما می توانید با مراجعه به دوربین مارکت تمامی اطلاعات درمورد دوربین مدار بسته ، دزدگیر و یو پی اس را بدست آورید . همچنین به صورت رایگان با مشاورین فنی دوربین مارکت در تماس باشد یا در صورت خرابی و مشکل در سیستم خود با آن ها تماس بگیرید .

  • ۰۰/۰۲/۱۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی