تجارت

  • ۰
  • ۰

راهنمای جامع راه اندازی باشگاه مشتریان به زبان ساده ، موارد و نکاتی که باید در خرید و راه اندازی باشگاه مشتریان به آن توجه کنید. تا انتهای این مطلب کوتاه همراه ما باشید 

پخش ویدیو

ما در این مقاله نکات زیر را بررسی خواهیم کرد تا پایان همراه ما باشید :

 

راهنمای جامع راه اندازی و ساخت باشگاه مشتریان به زبان ساده

لطفا تا انتهای این مطلب کوتاه همراه ما باشید 

در این ساعت از سایت نرم افزاران برایتان مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان و خرید باشگاه مشتریان را توضیح خواهم داد تا شما از نحوه راه اندازی و امکانات باشگاه مشتریان ، آگاهی لازم را کسب کنید و با خیال راحت نسبت به خرید اقدام کنید .
همچنین مجموعه ما آمادگی ارائه مشاوره راه اندازی باشگاه مشتریان به صورت رایگان را نیز دارد .

شماره تماس جهت مشاوره رایگان برای خرید و راه اندازی : 02632762439

اگر علاقه به دریافت هدیه دارید مقاله را تا انتها مطالعه کنید

اما باید به این نکته اشاره کنم که تمام تلاش ما ارائه اطلاعات درست و صحیح به شما بازدید کننده محترم است تا شما با خیال راحت بهترین باشگاه مشتریان و بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را برای خود انتخاب کنید.

شاید ساعت ها در بین سایت ها و منابع مختلف برای انتخاب سامانه باشگاه مشتریان چرخ زده باشید و هر بار که سایت جدیدی را باز میکنید سردرگم و سردرگم تر میشوید
سوال های زیادی مثل این که باشگاه مشتریان با کارت وفاداری یا سیستم های وفاداری مشتریان یکسان است آیا خیر؟

آیا حتما باید کارت فیزیکی به مشتری داده شود و یا اینکه نرم افزار باشگاه مشتریان باید تحت چه پلتفرمی باشد ؟اندروید ویندوز یا وب؟

در اینجا من به تمامی سوالات شما پاسخ خواهم داد البته حتما این مقاله و گفت گو یک طرفه نیست و سوالات خودتون رو برایم کامنت کنید و بنویسید.

به طور کلی کلمه باشگاه مشتریان و سیستم باشگاه مشتریان مجموعه کارها و اقداماتی هست که باعث میشود شما اطلاعات جامعی از مشتریان خود داشته باشید قبل تر در رابطه با سود حاصل از این اقدام و تاریخچه و فلسفه ایجاد سیستم های وفادار سازی صحبت کردیم اگر مقالات این وبسایت را تا حالا مطالعه نداشته اید پیشنهاد میکنم حتما این دو مقاله را مطالعه کرده و فیلم ها و صوت های موجود را ببینید و گوش کنید.

چه کسانی نیاز به نرم افزار باشگاه مشتریان دارند؟

سود نرم افزار باشگاه مشتریان و ارزش افزوده ایجاد شده چهقدر است؟

 

در پاسخ به سوال مطرح شده در بالا که آیا حتما نیاز به کارت فیزیکی در باشگاه مشتریان است یا خیر؟
باید به این نکته اشاره کنم که در حال حاضر هدف از ایجاد باشگاه مشتریان نه تنها افزایش فروش است بلکه ما با راه اندازی این سیستم قصد داریم ارزش های دیگری هم برای کسب و کار خود ایجاد کنیم مثلا ایجاد حس اعتماد، پرستیژکاری ، معتبر بودن و…
در کل همه این موارد را قرار است با راه اندازی باشگاه مشتریان و ایجاد حس مهم و مفید بودن در مشتری ایجاد کنیم و همه و همه در نهایت منجر به کسب سود بیشتر خواهد شد .

با تمام این گفته ها به لحاظ روانی و روانشناسی صدور یک کارت فیزیکی شکیل و زیبا با جنس مرغوب به مراتب بیشتر از گرفتن شماره تلفن یا شماره ملی بازده خواهد داشت این مورد را ما به کرات در طی سالیان تجربه و درک کردیم که کارت فیزیکی بسیار مهم بوده و سعی کنید سمت نرم افزار ها یا سیستم های باشگاه مشتریانی بروید که به شما یک کارت خوان و امکان صدور کارت را میدهند.

https://narmafzaran.com/customer-club-launch/

  • ۰۰/۰۸/۱۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی