تجارت

  • ۰
  • ۰

کاردستی چهار فصل

کاردستی چهار فصل / کاردستی گاوصندوق / وولک

 

کاردستی چهارفصل به صورت کاملا ساده ساخته می شود و اصلا نیازی به کمک کسی نیست و کودک می تواند آن را به تنهایی بسازد؛ در نهایت وظیفه والدین است که کودک را تشویق کنند تا بهترین کاردستی ها را در آینده بسازد و به این کار خود ادامه دهد و استعداد های خود را از این راه کشف کند. کاردستی چهار فصل به سادگی ساخته می شود و ساخت آن به طوری نیست که نیاز باشد کسی بر کودک نظارت داشته باشد و بهتر است خود کودک آن را بسازد تا حس استقلال نیز به او دست دهد. کاردستی چهار فصل را می توانید ابتدا خودتان بسازید و سپس آن را بهخ کودک نشان داده تا او هم از شما الگو برداری کند زیرا کودک از والدین خود به خوبی الگو برداری می کند و کاری که از مادر و پدر می آموزد را همیشه خوب می داند و برای آن وقت می گذارد.

برای تماشای ویدئوی کاردستی گاوصندوق می توانید همراه ما باشید و ویدئوی را در قسمت بالا تماشا کنید. کاردستی گاوصندوق می تواند به سادگی ساخته شود و نیازی به تخصص خاصی ندارد در عین حال هم ساختار پیچیده و جالبی دارد که در نهایت نتیجه بخش خواهد بود. برای اینکه بتوانید ویدئوی کاردستی گاوصندوق را تماشا کنید می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و در کنار آن دیگر ویدئو ها را نیز تماشا کنید. کودکان سرمایه های ارزشمند زندگی هستند و باید به آن ها توجه شود و در کنار آن ها بود. یک کاردستی گاوصندوق ساده که با کمک شما تهیه شود کار کوچکی است که کودک را سرگرم می کند و او نیز متوجه ارزشی که برای شما دارد و وقتی که برای او می گذارید می شود.

کاردستی های بیشتر و فیلم ها و ایده های سرگرمی کودک خود را می توانید در وبسایت کودکانه وولک دنبال کنید.

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی