تجارت

  • ۰
  • ۰

انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب و کارامد از بزرگ ترین دغدغه افراد است. در اقتصاد بد امروز خرید دوربین مداربسته برای خیلی از افراد مهم شده تا بتوانند با نصب ان در محل زندگی خود یا محل کارشان امنیت وسائل و لوازم خود را تامین کنند.فرض کنید شما مبلغ زیاد را صرف خرید دوربین مداربسته کرده اید اما زمانی که لازتان شده و نیاز به تصاویر دارید نمیتوانید چهره ها ،اشخاص،پلاک ها یا سایر جزئیات را تماشا کنید.خرید دوربین مدار بسته به این سادگی ها نیست و باید موارد مهمی را در خرید رعایت کنید.در این مقاله از دوربین مارکت با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم بهترین دوربین را برای خود انتخاب کنید.

چه دوربینی مناسب من است؟

اینکه چه دوربینی از چه برندی و با چه امکاناتی دوربین خوبی است تا حد زیادی به توقعات شما و انتظاراتی که از دوربی دارید باز میگردد. به این موارد توجه کنید :

 دوربین مداربسته برای نظارت بر پارکینگ ، انبار، سوله و…

در این موارد شما به دوربینی نیاز دارید که از وضوح تصویر بالایی برخوردار باشد. دوربین شما باید قابلیت دید در شب یا خواندن پلاک ها را داشته باشد تا بتواند رفت و امد ها را ثبت کند و امنیت ساخمان را افزایش دهد.

دوربین مداربسته برای استفاده در مکان های عمومی

دوربین های مداربسته معمولی میدان دید وسیعی ندارند و فقط تا بخشی از محیط را پوشش می دهند. بنابراین اگر قصد دارید دوربین مداربسته خود را در فضاهای باز یا عمومی نصب کنید بهتر است از دوربین های اسپید دام استفاده کنید که رزولوشن تصویر بالا و قابلیت چرخش و ثبت تصاویر 360 درجه دارند و می توانند دید وسیع تری برای شما داشته باشد و دقتشان در جزئیات بسیار بالاست. 

کاربرد دوربین مداربسته داخل خودرو

با بالا رفتن امار سرقت خودرو ها بسیاری از افراد در صدد خرید دوربین مداربسته خودرو برامده اند. این دوربین ها بسیار پر کاربرد هستند  از حفظ امنیت خودرو گرفته تا کمک کردن در دنده عقب رفتن می توانند به کمک شما بیایند.

 

 

نکات مهم زمان خرید

در زمان خرید دوربین مداربسته مثل هر خرید مهم دیگر نیازمند  رعایت نکاتی است  که باید به انها توجه کنید.

  • بودجه خریدی که دارید

پیش از هر موردی در ابتدا بودجه ای که دارید را در نظر بگیرید و پس از ان بسنجید با توجه به بودجه ای که دارید کدام قابلیت دوربین اهمیت بیشتری برای شما دارد .طبیعتا دوربین هایی که وضوح بهتر یا امکانات بیشتر دارند قیمت بیشتری نیز دارند. در صورتی که برخی از مدل های قدیمی تر هم هنوز هستند که با وجود قیمت پایین تر کارایی عالی دارند.

  • محدوده دید دوربین مداربسته

پیش از خرید دوربین حتما بپرسید که ایا دوربین میتوان در چهار جهت مختلف و بالا و پایین بچرخد؟ اگر دوربینی نتواند در این جهات تحرک داشته باشد از خرید ان صرف نظر کنید.مهم ترین مسئله در یک دوربین مداربسته میدان دید ان است و اگر  دوربینی این اپشن را نداشته باشد عملا هیج استفاده دیگری ندارد.

  • هوشمند بودن دوربین

در حال حاضر دوربین های هوشمند وارد بازار شده اند که به شما این امکان را می دهند بدون اینکه نیاز باشد خودتان به صورت فیزیکی در محل حضور پیدا کنید صرفا با تلفن همراهتان تصاویر یا هر اطلاعات دیگری که نیاز دارید را برسی کنید.برای استفاده از این قابلیت لازم است هم تلفن شما و هم دوربین به اینترنت قوی و پر سرعت متصل باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید انلاین تصاویر را در اختیار داشته باشید ، دوربین را حرکت دهید و زاویه دیدش را تغیر دهید و از بلندگو صحبت کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره رایگان می توانید ازکمک سایت دوربین مارکت استفاده کنید

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی