تجارت

  • ۰
  • ۰

کمپانی داهوا از معروف ترین و پرکار ترین شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات حفاظتی وامنیتی است.این شرکت در سال 2001 در چین تاسیس شد.با وود نوپا بودن این برند ،امروزه سهم زیادی از بازار دوربین مدار بسته متعلق به ایت شرکت است.سیاست کمپانی داهوا سرمایه گذاری در توسعه فناوری محصولات است و همیشه محصولات این شرکت از پیشرفته ترین امکانات برخوردار هستند. در سال 2017 کمپانی داهوا به عنوان دومین برند برتر در محصولات امنیتی شناخته شد.

از مهم ترین ویژگی هایی که دوربین داهوا سعی دارد در محصولاتش استفاده کند می توان به فناوری جلوگیری از وقوع حادثه،پردازش تصویر،فضای ذخیره سازی ابری و استفاده از شبکه اشاره کرد.

محصولات داهوا

شرکت داهوا در محصولات امنیتی و حفاظتی بسیار عملکرد خوبی داشته و توانسته محصولات متنوع و همه جانبه ای را طرحی و عرضه کند. از محصولات این شرکت می توان به این موارد اشاره کرد: دوربین مداربسته آی پی، دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته دید در شب. از نظر ظاهر دوربین ها نیز می توان به دوربین مداربسته بالت اسپید دام، دام (سقفی) اشاره کرد. اگر بخواهیم به بهترین و قوی ترین محصول این شرکت اشاره کنیم قطعا دوربین اسپید دام را انتخاب می کنیم  در زمینه دوربین های اسپید دام هیچ شرکتی نمی تواند به پ یکمپانی داهوا برسد و با ان رقابت کند. دوربین های اسپید دام داهوا بسیار با کیفیت و توانمند هستند و با  توجه به کیفیتی که دارند از قیمت مناسب و البته تا حدودی گران برخوردار هستند و به عنوان دوربین های نظارتی از ان استفاده می شود.

کمپانی داهوا در زمینه ی طرای و ساخت دستگاه های دی وی آر و دستگاه NVR نیز بسیار قدرتمند ظهور کرده . دستگاه های دی وی ار داهوا ازکیفیت ضبط و پخش بسیار خوبی برخوردار هستند.

خرید دوربین داهوا

خرید دوربین داهوا و یا پکیج دوربین داهوا  مهم و با اهمیت بوده به خاطر همین موضوع متناسب با شرایط موجود باید آن را انتخاب نمود. برای بعضی افراد کیفیت تصویر و برای بعضی افراد قیمت دوربین مدار بسته اهمیت دارد. برخی از برند های مطرح موجود در ایران از نظر کیفیتی و برخی دیگر از نظر قیمتی مناسب می باشند. قیمت دوربین مداربسته داهوا نسبت به کیفیت تصویر آن مناسب است و توصیه می شود که دوربین مداربسته داهوا را اگر هم کیفیت برای شما مهم هست و هم قیمت تهیه بفرماید.

برخی از شرکت های تولید کننده اقدام به تولید پکیج های دوربین مدار بسته کرده اند که شرکت داهوا هم از این قضیه مستثنا نمی باشد .قیمت پکیج دوربین مدار بسته داهوا از نظر قیمتی مرغوب به صرفه می باشد. برای خرید دوربین مداربسته داهوا از دوربین مارکت نیز میتوانید از مشاوره رایگان شرکت نیز استفاده کنید و در رابطه با قیمت دوربین داهوا یا هر سوالی که قبل از خرید دوربین داهوا یا پکیج دوربین مداربسته داهوا دارید بپرسید.

قیمت دوربین داهوا

همانطور که گفته شد قیمت دوربین داهوا به نسبت دیگر برند ها گران تر است ولی مهم کیفیت تصویر در این دوربین می باشد که اعتبار آن در دنیا زبان زد است. تنوع محصول در برند و قیمت دوربین مداربسته داهوا بسیار بالا است و لیست قیمت دوربین داهوا هم به دلیل تنوع محصولات، مختلف است. اگر خرید یک دوربین نتواند مکان مورد نظر شما را تحت پوشش خود قرار دهد شما می توانید پکیج دوربین مداربسته داهوا را از فروشگاه ها تهیه بفرمایید؛ پکی دوربین مداربسته داهوا عموما شامل تعدادی دوربین مدار بسته، کابل به اندازه نیاز، دستگاه DVR، منبع تغذیه و هارد است که به صورت جداگانه تهیه می شود. برای خرید دوربین داهوا  و یا پکیج دوربین داهوا می توانید به نمایندگی یا فروشگاه های معتبر در ایران مراجعه کنید.

از دیگر برندهای معروف تولید دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی در جهان هایک ویژن است. دوربین هایک ویژن نیز مانند داهوا بسیار حرفه ای بوده و با قیمت های نسبتا بالایی به بازار سیستم های امنیتی عرضه می شود.

به دلیل مشغله زیاد بسیاری از افراد امکان خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری را ندارند و برای حل این مشکل امکان خرید دوربین داهوا  به صورت اینترنتی برای همه وجود دارد و تقریبا اکثر سایت ها لیست قیمت دوربین مدار بسته داهوا و دیگر  محصولات همراه با ویژگی های محصول را برای عموم به اشتراک می گذارند. لیست قیمت دوربین داهوا همراه انواع دوربین مداربسته داهوا و پکیج دوربین مدار بسته داهوا در دوربین مارکت موجود است و شما می توانید در تماس با متخصصان این شرکت در مورد تعداد دوربین ها یا انواع پکیج دوربین داهوا راهنمایی و مشاوره بگیرید.

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی