تجارت

  • ۰
  • ۰

بلبرینگ ها قطعات پر مصرفی هستند که تقریبا همه وسایل، تجهیزات و صنایع برای ادامه فعالیت به آنها نیاز دارند. اما اغلب اوقات وقتی از بلبرینگ ها صحبت می کنیم، منظور ما بلبرینگ شیار عمیق است. بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند. متداول ترین و پرمصرف ترین نوع بلبرینگ نوع شیار عمیق با یک طراحی بیسیک است.

این بلبرینگ نویز کم و لرزش کم بهینه شده داشته و بالاترین سرعت چرخش را در بین انواع دیگر بلبرینگ ها ارائه می کند. شکل اولیه بلبرینگ های امروزی که توسط داوینچی طراحی شد نیز طراحی مشابه با بلبرینگ های شیار عمیق داشت. کم کم بلبرینگ ها برای کاربرد های خاص مثل محیط های کاری سنگین تر، طراحی های جدیدی پیدا کردند که نوع عمده آن ها رولبرینگ ها هستند.

Translation is too lng to be saved

مزایای بلبرینگ های شیار عمیق چیست؟

بلبرینگ شیار عمیق سه مزیت اصلی ارائه می کند. تطبیق پذیری، هزینه کمتر و نیاز به نگهداری کمتر 

تطبیق پذیری: همانطور که گفته شد از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های بلبرینگ شیار عمیق، قابلیت استفاده در کاربرد های متنوع است.

قیمت کم: این بلبرینگ نسبت به سایر انواع در یک برند، قیمت کمتری دارد.

نگهداری آسان: این بلبرینگ چه نوع با آب بندی و چه نوع بدون آب بندی آن، هزینه و دردسر کمتری در نگهداری و پایش دارد. (گریس یا روغن کاری مناسب میتواند عمر این بلبرینگ را اگر از برند معتبری چون SKF باشد، تضمین کند.

بلبرینگ های شیار عمیق برای کاربرد هایی با سرعت عملیاتی بالا، انتخاب اول متخصصین صنعتی هستند.

مشخصات و شکل ظاهری بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق متشکل از دو رینگ داخلی و یک قفس برای حمل ساچمه های توپی شکل است. این ساده ترین طراحی در بلبرینگ هاست. علت نام گذاری بلبرینگ شیار عمیق نیز وجود شیار های در رینگ ها برای حرکت ساچمه هاست. بلبرینگ های شیار عمیق در انواع تک ردیفه، دو ردیفه، دارای آب بند و ... به بازار عرضه می شوند.

بهترین برند های بلبرینگ های شیار عمیق

برند های معتبری در تولید بلبرینگ شیار عمیق وجود دارند. برند های معتبری همچون بلبرینگ های ژاپنی ناچی و کویو، از بهترین برند ها در تولید همه انواع بلبرینگ ها هستند. اما در همه نقاط دنیا، نام برند SKF است که مترادف با بلبرینگ با کیفیت است. بلبرینگ شیارعمیق SKF نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اس کا اف یک برند سوئدی بسیار خوشنام در زمینه تولید بلبرینگ است. صنایع متنوعی از کشاورزی تا هوافضا برای تجهیزات خود از بلبرینگ SKF استفاده می کنند. تهیه بلبرینگ شیار عمیق SKF در ایران کمی چالش برانگیز است. صفحات لینک شده در متن منبع این مطلب بوده و میتوانید برای آشنایی بیشتر با بلبرینگ های شیار عمیق روی آنها کلیک کنید.

  • ۰۲/۰۵/۲۹
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی