تجارت

  • ۰
  • ۰

دستیابی به "بینی بی عیب و نقص" از طریق جراحی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، ممکن است برای بیمارانی که قبلا از روش های زیبایی شناسی مشابهی استفاده نکرده اند غیرقابل تصور باشد.

خوشبختانه، پیشرفت ‌های پزشکی زیبایی چندین جایگزین بدون نیاز به جراحی ارائه می ‌دهد. یکی از بزرگترین نکات مثبت استفاده از روش های بدون جراحی، حداقل زمان استراحت مورد نیاز است و خطرات سلامتی کمتری نسبت به متدهای جراحی دارد.

یک مطالعه نشان می دهد، برای یک رینوپلاستی غیرجراحی  ترکیب نخ ‌های پلی دیوکسانون (PDO) و فیلرها، که نتایج با کیفیت را در 6 ماه پس از عمل حفظ می‌کنند، بی‌خطر و موثر است. این به دلیل مفید بودن نخ ها برای بلند کردن نوک بینی است که از طریق اصلاح زاویه ارتباط بینی و صورت، به زیبایی و تقارن بینی کمک می کند.

ما در پی تی ام، مواد اولیه برای دو روش زیبایی منحصر به فرد و بدون نیاز به جراحی را ارائه می دهیم: لیفت بینی با نخ و فیلر. با خواندن این مقاله، با نحوه انجام و تفاوت این دو روش بیشتر آشنا خواهید شد.

لیفت بینی با نخ چیست؟

در روش لیفت بینی با نخ، نخ هایی که به عنوان نخ های پلی دیوکسانون (PDO) نیز شناخته می شوند، به مرور زمان به طور کامل جذب بدن می شوند. همانطور که این رشته ها با گذر زمان حل می شوند، رشته های بسیار ریز فیبروبلاست های بافتی و کلاژن جدید ایجاد می کنند. تولید فیبروبلاست های بافتی جدید و کلاژن، به نوبه خود، یک اثر سفت کننده ایجاد می کند که اثرات کانتور بینی را بیشتر می کند.

برخی از مزایای لیفت با نخ بینی:

  • تعریف کانتور مستقیم تر
  • پل بینی بالاتر
  • بلند کردن نوک بینی
  • نوک بینی تیزتر
  • بینی باریک تر و ظریف تر

برای انجام عملیات نخ لیفت بینی با نخ، استفاده از نخ های با کیفیت در نتیجه نهایی تاثیر فراوانی دارد. مشاورین پی تی ام، استفاده از نخ لیفت بینی کاگ نوبل، یکی از مطرح ترین برندهای تولید نخ لیفت در جهان را به شما توصیه می کنند.

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یک روش غیر جراحی است که هدف آن تغییر شکل بینی به منظور اصلاح ناهنجاری های قبلی است. در اغلب موارد به این روش، "رینوپلاستی مایع" یا "جراحی بینی مایع" نیز گفته می شود. به طور کلی، فیلرهای بینی شکل پل بینی، نوک بینی یا سوراخ های بینی را تغییر می دهند. معمولا نتیجه مورد انتظار از این روش کوچکتر و تیز شدن نوک و بالا رفتن پل بینی هستند.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا بیماران ممکن است به جای جراحی زیبایی بینی از فیلرهای بینی استفاده کنند. معکوس کردن نتیجه جراحی بینی بسیار پیچیده تر و همچنین دوره نقاهت طولانی تری دارد. همین امر می تواند باعث اختلال در روتین روزمره بیماران شود، زیرا قبل از شروع مجدد فعالیت های معمول خود باید به طور کامل استراحت و بهبود پیدا کنند.

تفاوت فیلر بینی و لیفت بینی با نخ چیست؟

عمل لیفت با نخ لیفت بینی کاگ نوبل می تواند تا 2 سال دوام بیاورد. در مقایسه با فیلر بینی که تنها 9 ماه دوام می آورد، مسلما عمل لیفت بینی با نخ گزینه ای ماندگار تر خواهد بود. بر خلاف فیلرهای بینی، لیفت با نخ به مرور زمان جابجا و یا پخش نمی شود. علاوه بر این، از آنجایی که نخ های PDO حل می شوند، لیفت با نخ دارای مزیت افزوده تحریک تولید کلاژن برای اثر سفت کننده است.

کدام یک برای من بهتر است؟

هیچ روش درمان بهتر یا راه حل مناسبی وجود ندارد.  بلکه انتخاب یک گزینه درمانی است که انتظارات و خواسته های شما را به نحو احسن برآورده کند. در نهایت، رضایت بیمار به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند رسیدن بینی ایده آل شما.

اگر به دنبال بینی تیزتر هستید، انجام لیفت بینی با نخ بجای روش های معمول لیفت گزینه ی مناسب تری خواهد بود. به طور کلی، لیفت با نخ انتخابی امن و بی دردسرتر است. به این دلیل  که صورت شامل بسیاری از شریان های ریز است که خون را به چشم ها می رسانند. در موارد بسیار نادر و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، مواد فیلر بینی ممکن است آسیب های جدی به چشمان وارد کنند.

همیشه به یاد داشته باشید که در طول جلسات مشاوره علاوه بر خواسته ها، نگرانی های خود را نیز با پزشک مطرح کنید تا بتواند بهترین برنامه درمانی را برای شما تنظیم کند.

  • ۰۲/۰۶/۱۹
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی