تجارت

  • ۰
  • ۰

بلبرینگ های با کیفیت همراه با انتخاب دقیق و در نظر گرفتن خواسته ها برای برنامه می تواند منجر به کاهش هزینه های طولانی مدت شود.

هر جا که شفت بچرخد یا چرخش لازم باشد بلبرینگ ها اصطکاک بین قطعات متحرک و ثابت را کاهش می دهند. به دلیل پیشرفت در مواد مورد استفاده در بلبرینگ ها، پیشرفت ها منجر به قابلیت های سرعت بالاتری شده است که به دقت بیشتری نیاز دارد. در حالی که دقت و حفظ تحمل بار مهم است، ابتدا باید بفهمیم که چه چیزی باعث موفقیت بلبرینگ در کاربردهای متنوع می شود.

چه چیزی باعث موفقیت بلبرینگ، می شود؟

در کاربردهای ابتدایی، یک سوراخ در تکیه گاه غلتان شفت، گرمای اصطکاکی ایجاد می کرد. اصطکاک در بلبرینگ ها باعث کاهش طول عمر آنها می شود. با تکامل بلبرینگ ها، لایه های حفاظتی مخصوص مانند آستر در سوراخ ها اضافه شد تا اصطکاک را کاهش دهد. هنگامی که روان کننده ها بین شیارها و شفت اضافه می شود و یک جریان روان کننده تشکیل می دهد اصطکاک را کاهش پیدا می دهد.

بلبرینگ های ضد اصطکاک برای تبدیل اصطکاک لغزشی به حرکت غلتشی ساخته شده اند.

بلبرینگ های با کیفیت مرحله اول در این فرآیند هستند. زیرا شما باید سایر اجزایی را که بلبرینگ با آنها تعامل دارد را نیز در نظر بگیرید. موفقیت بلبرینگ به موارد زیر بستگی دارد:

  • صاف بودن شفت
  • دقت مکان نصب
  • روغن کاری مناسب
  • تمیزی
  • تحمل بار

انتخاب بلبرینگ با کیفیت

انتخاب بلبرینگ های با کیفیت به معنای کار با یک تامین کننده با کیفیت و آگاه است.

در اکثر کاربردها، بلبرینگ دقیق با درجه استاندارد بالا نیاز است. در مواردی که قرار است از بلبرینگ های با دقت بالا استفاده شود، انتخاب سازندگانی با سابقه طولانی و شناخته شده بین المللی حائز اهمیت است.

تولیدکنندگانی مانند بلبرینگ اس کا اف اصل، بلبرینگ FAG، بلبرینگ NACHI ، بلبرینگ TIMKEN و البته بسیاری تولیدکنندگان خوب دیگر برای انتخاب وجود دارند.

اما مانند آنچه که گفته شد، حتی یک بلبرینگ با کیفیت اگر به درستی جابجا و نصب نشود، با شکستگی سختی مواجه خواهد شد.

خوشبختانه امکان استفاده از دو برند با کیفیت در یک برنامه، وجود دارد. به دلیل تفاوت در طراحی داخلی و یا نوع مواد اولیه استفاده شد در آنها، متوجه تفاوت عملکرد آنها خواهید شد. آزمایش یک بلبرینگ در یک برنامه جدید با درک کامل نحوه اعمال آن، حرکتی هوشمندانه خواهد بود. بلبرینگ چیزی فراتر از ایجاد تناسب ابعاد سوراخ و ابعاد شفت است.

پارامترهای برنامه های کاربردی بلبرینگ

در انتخاب بلبرینگ باید پارامترهای کاربردی را بدانیم.

  • سرعت آن چند است؟
  • بارهای محوری و شعاعی مورد نیاز چیست؟
  • محیط عملیاتی چیست؟
  • آیا الزامات ثابتی برای تعیین اندازه قطر سوراخ شفت، قطر خارجی یا عرض بلبرینگ، نیاز است؟

قبل از فکر کردن به اینکه از کدام بلبرینگ با کیفیت استفاده خواهید کرد، برای دستیابی به حداکثر پتانسیل کارآیی آن باید بهترین طراحی بلبرینگ را انتخاب کنید. مانند تمامی محصولات، هر شرکت دارای مناطق قوی و تجربه منحصر به فردی در تولید انواع مختلف بلبرینگ است.

یک فروشنده با تجربه، عرضه کالای با کیفیت را به فروش محصول سطح پایین، ترجیح می دهد. ارزش یک محصول مهم تر از هزینه ای است که برای آن صرف می شود. دیجی برینگ، فروشگاهی است که کیفیت محصول را در اولویت قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما در دیجی برینگ تماس بگیرید.

  • ۰۲/۰۶/۲۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی