تجارت

  • ۰
  • ۰

بلبرینگ های پلاستیکی در کنار دیگر بلبرینگ های فلزی و سرامیکی، در حال هموار سازی مسیر زندگی ما هستند. شاید بلبرینگ های پلاستیکی از نوع دیگری ساخته شده باشند، اما همانند دیگر بلبرینگ ها دارای مزایا و انواع مختلفی هستند. همین امر آنها را به انتخابی جذاب برای بسیاری از صنایع تبدیل می کند.

ویژگی‌هایی مانند مقاومت‌ های ویژه و عدم رسانایی الکتریکی بلبرینگ های پلاستیکی را برای بسیاری از بازارها ایده ‌آل می ‌کند، مانند بازارهایی که شرایط اتاق تمیز یا تجهیزات حساس دارند. با این حال، یکی از مزیت های اصلی پلاستیک این است که می توان آن را به سبک چندین نوع بلبرینگ دیگر ساخت.

بلبرینگ های پلاستیکی می توانند بسیار متنوع باشند و مزایای قطعات پلاستیکی را با قابلیت های ویژه هر نوع بلبرینگ ترکیب کنند. در اینجا برخی از انواع مختلف بلبرینگ های پلاستیکی شرکت کویو که صنایع می توانند از قابلیت های آنها بهره ببرند، معرفی می کنیم. با دیجی برینگ همراه باشید.

بلبرینگ پلاستیکی شیار عمیق KOYO

بلبرینگ شیار عمیق KOYO یکی از پرکاربردترین انواع بلبرینگ در میان محصولات کویوهستند. عمدتا بلبرینگ شیار عمیق KOYO به دلیل توانایی بالایی که در تحمل بارهای زیاد و سرعت های عملیاتی سریع دارند، از پر تقاضاترین محصولات بلبرینگ کویو هستند. علاوه بر این، بلبرینگ شیار عمیق KOYO می‌تواند بار شعاعی و بار محوری محدود را تحمل کند، که آن را به گزینه ‌ای عالی برای کاربردهایی تبدیل می ‌کند که در آن فشار از طرف شافت (شعاعی) و در امتداد شفت (محوری) اعمال می ‌شود. این موضوع در مورد نوع پلاستیکی این بلبرینگ نیز صدق می کند، که یک بلبرینگ آرام و تمیز را ارائه می دهد.

بلبرینگ های پلاستیکی رانش

بلبرینگ های رانش نوعی بلبرینگ چرخشی هستند که برای تحمل بارهای محوری طراحی شده ‌اند. بلبرینگ رانشی پلاستیکی با ترکیب ویژگی مناسب برای کاربردهای با سرعت بالا و بارهای سبک، به یکی از ایده آل ترین بلبرینگ برای کاربردهای با دقت بالا تبدیل شده است.

بلبرینگ های پلاستیکی تماس زاویه ای

بلبرینگ های تماس زاویه ای به گونه ای طراحی شده اند که در برابر نیازهای برنامه های کاربردی با سرعت بالا مقاومت کنند. این قطعات دارای یک زاویه تماس هستند که می تواند بارهای شعاعی و رانشی را بپذیرد، اگرچه فقط می تواند بارهای رانش را در یک جهت پشتیبانی کند.

بلبرینگ های پلاستیکی خود تراز

به لطف طراحی که در آن حلقه داخلی، توپ و نگهدارنده می ‌توانند آزادانه در اطراف مرکز بلبرینگ بچرخند، این بلبرینگ ها نسبت به سایر گزینه‌ ها توانایی بیشتری در پذیرش انحرافات در ناهماهنگی شفت دارند. بلبرینگ ‌های خود تراز پلاستیکی توانایی مقاومت در برابر شرایط سخت عملیاتی و محیط‌ ها را با مزایای پلاستیک ترکیب می ‌کنند. قابلیتی که این نوع بلبرینگ کویو را مناسب استفاده در دستگاه های پیچیده مانند ماشین آلات پزشکی یا تجهیزات تولید نیمه رسانا، کرده است.

بلبرینگ پلاستیکی مینیاتوری

هنگامی که برنامه کاربردی شما نیاز به قطرهای کوچکتر و قطعات سبک تر دارد، بلبرینگ های مینیاتوری ممکن است مناسب باشند. بلبرینگ های پلاستیکی مینیاتوری ممکن است کوچک باشند، اما هنوز هم سطح عملکرد لازم را برای تجهیزات دقیق و سایر کاربردهایی که قطعات بزرگتر کار نمی کنند، ارائه می دهند.

بلبرینگ دلخواه خود را انتخاب کنید

زمانی که بلبرینگ های فلزی یا سرامیکی نمی توانند انتظارات را برآورده کنند، بلبرینگ های پلاستیکی جایگزینی شایسته هستند. با کمک انواع مختلف گزینه های بلبرینگ کویو، شانس بالایی برای انتخاب بلبرینگ مناسب خواهید داشت.

  • ۰۲/۰۸/۱۳
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی