تجارت

  • ۰
  • ۰

نرم افزار CRM مایکروسافت از ابتدا در راستای دستیابی به اهدافی همچون کمک به کسب و کارها در ایجاد روابط با مشتریان فعلی و جدید توسعه داده شده است. از آن زمان تا به حال، تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت از یک سیستم مدیریت تماس ساده به ابزاری قوی تبدیل شده است که به کاربران کمک می کند تا فروش، بازاریابی، تراکنش های نقطه فروش  (POS)، حسابداری، فروشندگان و سایر انواع داده های عملیاتی را در یک راه حل به راحتی در دسترس قرار دهند.

اگر از نظر کمک به رشد کسب و کار به عملکرد نرم افزار CRM مایکروسافت نگاه کنیم، CRM مایکروسافت به شما در پیدا کردن سرنخ ها کمک می کند، و با شناسایی مشتریان بالقوه توسعه برنامه های فروش را امکان پذیر می کند.تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت همچنین با شخصی سازی تجربه و ارائه پشتیبانی عالیاز مشتری، برای حفظ وفاداری مشتری با ذخیره اطلاعات کلیدی برای افزایش فروش استفاده می شود. کارشناسان فروش رهسام، با گردآوری این راهنمای خرید CRM نکات مهم در انتخاب مناسب ترین CRM را به شما خواهند گفت.

سوالاتی که به هنگام بررسی نرم افزار CRM باید بپرسید

CRM مایکروسافت یکی از انواع مختلف نرم افزارهای CRM در دسترس صاحبان کسب و کار است. بنابراین انتخاب یک نرم افزار مناسب و کارآمد، کلید موفقیت کسب و کار شما خواهد بود. در این میان، پرسیدن برخی سوالات مهم پیش از خرید CRM مایکروسافت می تواند در این انتخاب به شما کمک کند:

  • این نرم افزار مناسب چه سطح از کسب و کار است؟
  • روند اجرا چگونه است و چه مقدار کمک فنی شامل می شود؟
  • استفاده از آن چقدر آسان است؟ آیا می توانم به راحتی کارمندان را آموزش داد؟
  • آیا حداقل های کاربری وجود دارد؟
  • ادغام با راه حل های دیگری که از قبل استفاده شده اند، چقدر آسان است؟
  • هزینه کل نرم افزار چقدر است؟ آیا راه اندازی یا هزینه اضافی وجود دارد؟ اگر نیاز به اضافه کردن کاربران یا ادغام های بیشتری باشد، چه کار باید کرد؟
  • آیا API قابل دسترسی است؟
  • چه نوع ویژگی های امنیتی در برنامه تعبیه شده است؟

با پرسیدن این سوالات از فروشنده، می توان مناسب ترین نرم افزار CRM همگام با اهداف سازمانی خود را، تهیه کنید.

در انتخاب نرم افزار CRM باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

وظیفه تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت فقط سازماندهی مشتریان شما نیست. نرم افزار CRM مایکروسافت، مجموعه ای از ابزارها را برای کمک به افزایش فروش و اجرای کمپین های بازاریابی موثرتر ارائه می دهد. در راهنمای خرید CRM بیشتر بر روی مزیت نرم افزار CRM که به مشاغل کوچک ارائه می دهد، تمرکز می کنیم.

  • مدیریت رهبری و فروش

با ایجاد خودکار سرنخ ها از منابع مختلف مانند رسانه های اجتماعی، بازدیدکنندگان وب سایت، تماس های ورودی، ثبت نام در خبرنامه و موارد دیگر، مشتریان جدیدی پیدا کنید. با ایمیل ‌ها و وظایف از پیش تعیین ‌شده به ‌طور خودکار سرنخ ‌ها را دنبال کنید یا خودتان به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید.

نرم افزار CRM مایکروسافت می تواند مشتریان بالقوه را در تمام مسیر فروش، از تولید سرنخ تا پایان فروش، پرورش دهد. علاوه بر این، تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت به کاربران اجازه می‌ دهد تا قیمت ‌های فروش را ایجاد، ذخیره و فاکتورها را پیگیری کنند.

  • بازار یابی

 بسیاری از راه حل های CRM دارای ابزارهای بازاریابی داخلی هستند، از جمله قالب های ایمیل، مسیرهای بازاریابی ایمیلی، پیام کوتاه و ابزارهای مدیریت پروژه کوچک. برخی حتی قابلیت های ردیابی رقابت و پیش بینی فروش را ارائه می دهند.

  • تجارت الکترونیک

 برخی از نرم افزارهای سطح بالا مانند CRM دارای قابلیت تجارت الکترونیک داخلی هستند. در حالی که سایر محصولات با دسترسی به API یا با استفاده از یک سرویس شخص ثالث، امکان ادغام تجارت الکترونیک را آسان می کنند.

  • گزارشات

اکثر مدل های نرم افزار CRM مایکروسافت شامل برخی از عملکردهای گزارش دهی هستند و بسیاری از محصولات نهایی بالاتر داشبوردهای زنده و پویا دارند.

دقت کنید که هر نیاز صادرات یا وارداتی که دارید، با سیستم CRM ای که انتخاب می کنید سازگار باشد.

  • مرکز تماس

 اکثر محصولات CRM ارزان قیمت دارای قابلیت مرکز تماس نیستند، اما ادغام های شخص ثالثی برای پیوند دادن نرم افزار مرکز تماس با نرم افزار CRM وجود دارد. کمبودی که با معرفی تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت رفع شده است.

با این حال، اگر مرکز تماس برای کسب و کار شما مرکزی است، ممکن است ارزش داشته باشد که یک CRM با ویژگی های کامل مرکز تماس اتخاذ کنید.

  • گردش کار و تاییدیه

 مدیریت پروژه یکی از جنبه های مهم نرم افزار CRM مایکروسافت است. همانند اکثر CRM های پیشرفته و با کیفیت بالا، نرم افزار CRM مایکروسافت دارای گردش کار داخلی و تاییدیه هایی به سبک علامت هستند که به مدیریت کار و سازماندهی کمک می‌کنند.

با این حال، میزان سفارشی ‌سازی این ابزارهای CRM از محصولی به محصول دیگر متفاوت است، بنابراین اگر به مرحله گردش کار یا فرآیند تایید خاصی نیاز دارید، مطمئن شوید که با مدل برنامه‌ ای که انتخاب می‌کنید قابل دستیابی باشد.

برای تجزیه و تحلیل گسترده تا بررسی ویژگی های مختلف نرم افزار CRM مایکروسافت، می توانید به کارشناسان رهسام اعتماد کنید. با کارشناسان رهسام در تماس باشید!

  • ۰۲/۰۸/۲۸
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی