تجارت

۲۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاردستی پروانه، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

کاردستی پروانه یکی از جذاب ترین طرح های کاردستی است که قطعا کودکان شما از آن استقبال خواهند کرد. انتخاب طرح های جذابی که علایق کودکان در آن در نظر گرفته شده باشد یکی از راه های تشویق کردن کودکانتان برای ساخت کاردستی های گوناگون است زیرا همان طور که به احتمال زیاد می دانید زمانی که کودک شما به طور مثال برای ساخت کاردستی پروانه اقدام می کند، در ابتدا خلاقیت کودک شما تقویت می شود و در نتیجه این امر باعث شکوفایی استعداد فرزندان شما خواهد شد. انجام فعالیت های سالم و سرگرم کننده و در عین حال آموزنده ای مانند کاردستی پروانه می تواند از سن بسیار کم نکات بسیار زیادی را از طریق روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داد. ساخت کاردستی پروانه یا هر کاردستی دیگری، کودکان شما را از تکنولوژی دور می کند. فرزندان شما در دنیایی بزرگ می شوند که تکنولوژی هر روزه نقش پررنگ تری را در آن ایفا می کند.

بنابراین در صورتی که فرزند شما تمایل به انجام فعالیت هایی مانند کاردستی و نقاشی داشته باشد بسیار برای او مفید خواهد بود زیرا فرزندان امروزی ما با لقب نسل شبکه شناخته می شوند زیرا بسیاری از وقت خود را از سنین بسیار کم با کنسول های بازی، فضای مجازی، موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دستگاه های الکترونیکی دیگر می گذرانند. بنابراین انجام فعالیت هایی مانند کاردستی پروانه کمک بسیار زیادی به دور شدن کودک شما از دنیای تکنولوژی حتی برای ساعات کوتاهی می کند. البته بهتر است طرح هایی را برای کاردستی انتخاب کنید که ساخت آن با توجه به سن کودک شما برای اون امکان پذیر باشد، به عنوان مثال ویدیو کاردستی پروانه ای که در این صفحه قرار گرفته است با وسایل بسیار ابتدایی ساخته می شود و انجام کاردستی پروانه برای فرزند شما بسیار آسان است.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کاردستی میوه

 

کاردستی میوه، راهی هیجان انگیز برای آشتی دادن بچه ها با میوه و تشویق بچه ها به خوردن میوه است.

میوه ها از چیزهایی هستند که بچه ها از سنین کودکی با آنها آشنا می شوند البته بعضی از بچه ها در خوردن میوه بد قلقی می کنند و از میوه ها به اندازه لازم استفاده نمی کنند و این موضوع برای بسیاری از مادر و پدرها به یک چالش تبدیل می شود بچه ها مانند هر انسان دیگری و چه بسا بیشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع میوه ها نیاز دارند و معمولا اصرار والدین به بچه ها برای خوردن میوه هم راهگشا نیست و بعضا بچه ها در این حالت لج کرده و موضوع پیچیده تر می شود.

در اینجا به شما یک راهکار برای این موضوع ارائه می کنیم.

کاردستی میوه، بچه ها معمولا به کارهایی که برایشان حکم بازی و سرگرمی دارد رویکرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمی برای متقاعد کردن بچه ها برای موضوعاتی که در آنها لجبازی می کنند استفاده کنید یکی از روش های خوب برای بازی، سرگرمی و همچنان آموزش بچه ها استفاده از کاردستی است کاردستی می تواند حس خلاقیت و هماهنگی بچه ها را افزایش دهد زیرا برای ساخت کاردستی نیاز به ایده پردازی و ساخت آن دارند در ساخت کاردستی باید دست، چشم و ذهن کودک همزمان و هماهنگ باشند و این موقعیت خوبی را برای رشد کودک ایجاد می کند اگر کودک شما برای میوه خوردن بد قلقی می کند می توانید کاردستی همان میوه را انتخاب کنید و از او بخواهید با کمک شما کاردستی همان میوه را بسازد مثلا وقتی کودک برای خوردن سیب لج بازی می کند می توانید به او پیشنهاد کنید که مانند یک باغدار یک کاردستی یک درخت و سپس چند سیب درست کند سیب های کاردستی را روی درخت بچسبانید و بعد سیب ها را نشانه رسیدن قرمز کنید و از او بخواهید سیب های خود را از درخت بچیند و سپس به او پیشنهاد دهید برای اینکه بتواند طعم سیب های خود را بچشد یک سیب واقعی را گاز بزند با اینکار علاوه براینکه کارکردن با وسایلی مانند قیچی، کاغذ، چسب و مدادرنگی را به کودک خود اموزش داده اید احتمالا او را قانع کرده اید که سیب هم بخورد پس دو موفقیت بدست آورده اید برای میوه های دیگر نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. البته اگر کاردستی درست کردن را با قصه هم همراه کنید حتما جذاب تر خواهد بود.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

مهد کودک شیراز نیز مانند شهر شیراز زیبایی خاص خود را دارد و این فرهنگ و زیبایی به مهد کودک در شیراز منتقل شد. همچنین اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند.

یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند. البته به یاد داشته باشید که مهد کودک ها جایگزین مادر کودک نیستند بنابراین سعی کنید تا حد الامکان کودک خود را به مهد کودک های شبانه روزی که در سراسر کشور وجود دارند نفرستید زیرا مضرات مهد کودک های شبانه روزی بسیار بیشتر از فواید آن است. برای ثبت نام کودک خود در مهد کودک درجه یک ارومیه می توانید با تحقیق و بررسی لیست مهد کودک در ارومیه، بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

بررسی لیست مهد کودک قم اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا بهتر است مهد کودک قم که برای کودک خود انتخاب می کنید باید ویژگی های یک مهدکودک استاندارد را داشته باشد و همگنین با ملاک های شخصی مهد کودک قم انتخابی ذهن شما همخوانی داشته باشد تا کودک شما در ساعاتی که در مهد کودک قم حضور دارد احساس امنیت و آرامش لازمه را داشته باشد.

از جمله ویژگی هایی که یک مهد کودک اهواز خوب و بهترین مهد کودک اهواز باید داشته باشد عبارت اند از:

فضای مهد کودک: یک مهدکودک در اهواز اگر خوب باشد اولین چیزی که باید به آن توجه کرده باشد محیط و فضای مهد کودک اهواز است. فضای یک مهد کودک در اهواز یا در هر شهر دیگری باید شاد باشد و از رنگ های شاد در طراحی آن به کار رفته باشد تا با روحیات کودکان سازگارتر باشد.

روابط داخلی مهد کودک: روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک در شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد قیمت مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. این قیمت مهد کودک در تبریز به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

قیمت مهد کودک ساری می تواند بسیار متغیر باشد زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد. امکاناتی که مهد کودک ساری در اختیار کودکان و به ویژه والدین کودکان قرار می دهند می تواند در میزان قیمت مهد کودک ساری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال بعضی از مهد کودک های ساری دارای خانه بازی کودک هستند و طبیعتا روی قیمت مهد کودک ساری تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک های ساری دوزبانه هستند و به کودک شما زبان انگلیسی نیز می آموزند و آن ها را با آوا های این زبان آشنا می کنند بنابراین تاثیر مستقیم بر روی هزینه مهد کودک های ساری دارند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسا خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند. حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. با بررسی لیست مهد کودک رشت بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ یا کامپیوتر ابزاراتی هستند که معمولا به دلایل متفاوتی دچار خرابی می شوند زیرا اکثر کاربران به طور مداوم از این دستگاه ها استفاده می کنند و همان طور که می دانید استفاده مداوم از هر دستگاهی احتمال خرابی آن دستگاه را بالا می برد. یکی از مشکلات رایجی که برای اکثر کاربران لپ تاپ پیش می آید، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. برند های سازنده ی لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهایت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراین به همان میزان در تعمیرات لپ تاپ نیز باید نهایت دقت و حساسیت به کار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به علت مشکلات نرم افزاری باشد معمولا با تنظیمات دستی و تصحیح ایرادات ساده ی نرم افزاری مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتی با عوض کردن ویندوز نیز مشکل لپ تاپ حل نشد باید برای تعمیرات سخت افزاری دستگاه خود اقدام کنید.

 پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر به شمار می رود و در صورت خرابی آن باید به سرعت برای تعمیر پاور کامپیوتر خود اقدام کنید. در صورتی که پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر دچار مشکل شود، کامپیوتر شما به طور کلی روشن نخواهد شد و بنابراین شما نمی توانید فعالیت های خود را به کمک کامپیوتر خود انجام دهید یا به طور کلی فعالیت هایی که به طور کامل وابسته به کامپیوتر هستند را نمی توانید انجام دهید. بنابراین زمانی که کامپیوتر خود را به فاصله ی چندماه سرویس می کنید حتما سلامت عملکرد پاور کامپیوتر خود را چک کنید زیرا این قطعه ی سخت افزاری قیمت بسیار زیادی دارد و در صورتی که پاور کامپیوتر شما قابل تعمیر نباشد مجبور به تعویض پاور کامپیوتر خود خواهید شد بنابراین باید هزینه بسیار زیادی را صرف تعمیر کامپیوتر خود کنید.

خرابی اینترنت نیز یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ است زیرا معمولا اکثر کاربرانی که به لپ تاپ و کامپیوتر بخشی از فعالیت های خود را انجام می دهند به اینترنت نیز نیاز دارند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

شنیدن داستان در رشد فرزندانتان تاثیر فراوانی دارد . به همین علت بهتر است ازکودکی برای آن ها داستان کوتاه کودکانه تعریف کنید . شنیدن داستان میتواند از لحاظ اخلاقی برنامه را برای کودک شما مشخص کند و به لحاظ رفتاری او را آماده برای ادامه زندگی و ورود به اجتماعی جدید کند . در واقع شنیدن داستان دستورالعملی برای زندگی او مشخص می کند و در تربیت او تاثیرگذاار است. به نوعی با خواندن داستان برای کودکتان ، او را روان درمانی نیز می کنید.

یکی از داستان های کودکانه که به تربیت فرزندتان کمک می کند داستان حسن کچل است که من در سایت مهد کودک اردبیل آن را گوش داده ام و قسمتی از ان را برای شما در این  وبلاگ قرار داده ایم تا با آن آشنا شده و برای خواندن ادامه آن به سایت وولک مراجعه کنید .

حسن پسر قصه ی ما پسر تنبل و چاقی بود که از قضا کچل هم بود.

حسن با مادرش زندگی می کرد اصلا کاری انجام نمی داد، دراز میکشید کنار تنور، میخورد و میخوابید

حتی برای خودش نمیرفت آب بیاره، مادرش رو صدا می کرد

همه ی مردم شهر حسن رو هم به خاطر کچل بودنش هم به خاطر تنبلی می شناختند

مادر حسن از تنبلی او دیگه خسته شده بود

خیلی فکرد کرد که برای این مشکلش چکار کنه و یک روزی فکر خوب به ذهنش رسید

صبح زود به بازار رفت و دو کیلو سیب سرخ و خوشمزه خرید و به خونه برگشت

سیب ها رو دونه دونه از لب تنور تا پشت در حیاط به فاصله، چند قدمی گذاشت

حسن که کنار تنور خوابیده بود بیدار شد و دید کمی اون طرف تر یه سیب قرمز خوشگل روی زمین افتاده

حسن که سیب خیلی دوست داشت دلش خواست که سیب رو بخوره

داد زد ننه حسن بیا این سیب رو به من بده

....

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیر مادربرد

برند های سازنده ی لپ تاپ هرچه بیشتر پیش می رویم تلاش می کنند تا لپ تاپ های سبک تر و در نتیجه ظریف تری بسازند. از آن جایی که لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند بنابراین هرچه سبک تر باشند کاربرد و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن صفحه لپ تاپ می گردند. دلیل روشن نشدن صفحه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد.

مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها است که در صورت خرابی آن کل عملکرد کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل خواهد شد. مادربرد در واقع صفحه ای است که سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما بر روی آن سوار شده است و در صورتی که مادربرد دچار مشکل شود و شما برای تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام نکنید، به مرور زمان باعث مشکلات بیشتری در کامپیوتر شما می شود. در صورتی که احساس کردید در عملکرد مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما اختلالی به وجود آمده است حتما برای تعمیر مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سرعت اقدام کنید و از آن غفلت نکنید زیرا در صورت غفلت از تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد می شود و بنابراین شما هزینه بیشتری را برای تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قطعات سخت افزاری ضروری لپ تاپ یا کامپیوتر است که صورت خرابی آن باید برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت تصویر صفحه نمایش شما و بسیاری از بخش های دیگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما بی شک دچار مشکل خواهد شد. اگر شغل شما به صورتی است که نیاز به ویرایش تصویر و ویدیو به صورت حرفه ای دارید بنابراین حتما کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد کارت گرافیک خود حتما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

این روز ها کامپیوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلی روزمره ما است. لپ تاپ، کانمپیوتر یا مودم شما می تواند به علت های متفاوتی دچار مشکل شوند و عملکرد آن ها دچار ایراد شود بنابراین تعمیرکاران ابزارات الکترونیکی هرروزه باید در تلاش باشند تا مشکلات بیشتری را بتوانند حل کنند و توانایی و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ های برند های متفاوت به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شدید باید به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگردید زیرا همانطور که به احتمال زیاد می دانید مراجعه به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجرب از ابتدایی ترین اقدامات برای رفع مشکلات لپ تاپ است زیرا در صورتی که شما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای مراجعه نکنید ممکن است با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تمیر لپ تاپ شما خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد کند و شما در نهایت هزینه چندبرابری را برای تعمیر لپ تاپ خود صرف کنید.

پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات سخت افزاری به کار رفته در کامپیوتر است که در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کلی کامپیوتر شما دچار مشکل خواهد شد. یکی از قطعات سخت افزاری اصلی دیگر کامپیوتر شما بدون شک فن کانمپیوتر است زیرا در صورت خرابی فن کامپیوتر، سلامت عملکرد تمامی قطعات دیگر کامپیوتر شما به خطر می افتد. بالا رفتن دمای هر قطعه ی سخت افزاری احتمال خرابی آن را بالا می برد. از آن جایی که پاور یکی از مهم ترین قسمت های کامپیوتر است بنابراین در آن فن اختصاصی به کار رفته است و فن پاور کامپیوتر به فن اصلی کامپیوتر در راه خنک نگه داشتن پاور کامپیوتر کمک می کند. بنابراین از سلامت فن پاور کامپیوتر خود مطمئن شوید.

تعمیرات مربوط به مودم نیز یکی از حرفه های بسیار بااهمیت امروزی است زیرا در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود ارتباط  لپ تاپ یا کامپیوتر شما به طور کلی با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار خرابی شده است، به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند مودم خود مراجعه کنید به طور مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است برای رفع مشکلات آن به مرکز تخصصی تعمیر مودم d-link مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

آنچه که درباره دوربین دید در شب مهم است نحوه نصب و راه اندازی این گروه از دوربین های مداربسته است. چرا که کوچکترین خطا در نصب می تواند، کیفیت تصویری که مشتری مد نظر دارد را تامین نکند.

لذا به منظور داشتن بهترین کیفیت و وضوح بالا تصاویر در شب بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از تابش مستقیم نور در لنز دوربین جلوگیری کنید
  1. منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم

با انجام این عمل خواهید دید که تصاویر رنگی، روشن و با کیفیت بالا خواهید داشت.

  1. شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید
  1. دوربین مدار بسته را پشت پنجره نصب نکنید

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

به صورت کلی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، تصاویر را به دو صورت به شکل رنگی ایجاد می کنند:

سخت افزاری: دوربین مداربسته به صورتی طراحی شده که تصویر رنگی در شب تولید کند. سخت افزار به کاررفته در این دوربین ها و نصب مناسب دوربین کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اما این دوربین دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

نرم افزاری: در این بخش از طریق نرم افزار یکسری عملیات پردازش بر روی تصاویر صورت می گیرد. خوشبختانه وجود سنسور AHD در دوربین مداربسته این امکان را می دهد از طریق تغیر و دستکاری منو تنظیمات تصویر به صورت نرم افزاری کیفیت تصویر در شب را به خوبی ارتقا داد و به راحتی بتوان پلاک ماشین را نیز خواند. که البته این سری نسبت به مدل سخت افزاری بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر است.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید  دوربین داهوا را انتخاب کنید زیرا بهترین برند در عرصه امنیت ، داهوا است .

نصب دوربین مدار بسته

گروه دوربین مارکت در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت هم وطنان گرامی میباشد . اگر نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید میتوانید با دوربین مارکت تماس بگیرید تا کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما بعد از کارشناسی محل و ارائه طرح نصب برای نصب دوربین مدار بسته شما اقدام کنند . برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته به سایت ما مراجعه کنید .

  • armin moghim