تجارت

۵۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. یکی از چالش هایی که پدر و مادر ها با آن درگیر می شوند این است که از چه سنی کودک خود را به مهد کودک بفرستند و چه سنی برای ورود کودک به مهد کودک مناسب است.

قیمت شهریه مهد کودک، از معیار های مهم انتخاب یک مهد کودک برای والدین می باشد. قیمت مهد کودک کرج با توجه به فعالیت ها و برنامه آموزشی و تفریحی مدون برای کودکان تعیین می شود. هم چنین قیمت مهد کودک هایی که زیر نظر سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور فعالیت می کنند، طبق مصوبات این سازمان تعیین می شود، اما مهد کودک هایی که به صورت خصوصی تاسیس شده و فعالیت می کنند، می توانند با انجام فعالیت های فوق برنامه و امتیازات متعدد برای والدین و کودکان، شهریه مورد نظر خود را تصویب کنند. هرچه برنامه هایی که مهد کودک کرج برای کودکان تنظیم می کند بیشتر باشد، مسلما شهریه مورد نظر مهد کودک در کرج نیز بالا تر است.

شنیدن موسیقی کودکان را به وجد می آورد و باعث ارتقاء هوش موسیقی در آن ها می شود. گاه این تقویت هوش تا جایی پیش می رود که کودک به آموختن این علم زیبا و نواختن یا خواندن علاقه مند می شود. بهترین مهد کودک مشهد دارای کلاس های موسیقی و بخش موسیقی برای کودکان می باشند تا به کودکان مستعد و علاقه مند این هنر را بیاموزند. همچنین مربیان مهد کودک در مشهد، با گذاشتن موسیقی های شادی آور برای بچه ها، انگیزه آن ها ار برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی مهد بالا می برند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

خط تولید کاغذ سنگی با هدف توسعه تولید کاغذ سنکی در ایران در شرکت های تولید کاغذ سنگی راه اندازی می شود. خط تولید کاغذ سنگی در واقع شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که با استفاده از آن ها می توان از براده های سنگ آهک، به تولید کاغذ پرداخت و از آن استفاده کرد.

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کاغذ سنگی، با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی، این امکان را برای صنعت دوستان و نیز طرفداران محیط زیست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به تولید کاغذ سنگی بپردازند.

کاغذ سنگی همانطور که از نام آن پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. معمولا سنگ تامین کننده کاغذ سنگی، سنگ آهک است و این محصولات از براده های سنگ آهک تولید می شود. این ایده برای نخستین بار از کشور تایوان نشات گرفت.

خط تولید کاغذ سنگی، صنعت تازه واردی است که در صورت شناخته شدن، کمک بسیار زیادی به حفاظت و احیای محیط زیست می کند. هر ساله درختان زیادی برای تامین کاغذ مصرفی کشور از بین می روند؛ و این روند مادامی که ما از کاغذ ها استفاده می کنیم ادامه می یابد. استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ های سلولزی، تا حدی این روند را کاهش داده و درختان را در امنیت بیشتری نگه می دارد.

علاوه بر این کاربردهای بسیار زیاد کاغذ سنگی باعث شده است تا بسیاری پس از آشنایی با این محصول، برای مصارف شخصی و غیر شخصی متعدد خود، کاغذ سنگی را به محصولات هم عملکرد آن ترجیه دهند؛ به عنوان مثال قابلیت کشسانی که در محصولات کاغذ سنگی وجود دارد، باعث شده است تا ساک های تولیدی کاغذ سنگی پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همین دلیل این محصولات جایگزین مناسبی برای نایلون های تجزیه ناپذیر و پلاستیکی می باشند.

با مراجعه به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان می توانید انواع محصولات و کاربردهای مختلف استفاده از کاغذ سنگی را ببینید و با این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ یکی از ابزارات الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که اکثر ما ها بسیار از فعالیت های روزمره یا مربوط به شغل یا تحصیل خود را به کمک لپ تاپ ها انجام می دهیم. از آنجایی که لپ تاپ ها نقش بسیار مهمی در پیشروی شغل یا تحصیل بسیاری از کاربران دارد بنابراین تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به استفاده ی زیاد و کاربرد زیاد لپ تاپ ها، احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری برای آن ها نیز بالا می رود.

بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ خود، به سرعت برای رفع آن به مرکز تعمیرات حرفه ای انتخابی خود مراجعه کنید و مشکل لپ تاپ خود را رفع کنید. بهتر است هرگز خودتان برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید یا دستگاه خود را به دست هر مرکز تعمیر یا تعمیرکاری نسپارید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

یکی از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی کار کردن آن ها است. به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید تعمیرات مک بوک، تعمیر آی مک و تمامی محصولات اپل را به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا همان طور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات دارند. بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات محصولات اپل بتواند مشکلات دستگاه شما را حل کند. به طور کلی بهتر است برای تعمیر لپ تاپ خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی لپ تاپ خود مراجعه کنید تا احتمال بروز اشتباه را به حداقل برسانید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیر imac

لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند که کار را برای ما بسیار ساده تر و راحت تر کرده اند. البته ساخت لپ تاپ ها نیز بسیار ظریف تر است زیرا تمامی قطعاتی که در کیس یا همان بدنه ی کامپیوتر وجود دارد باید در بدنه ی کوچک تر لپ تاپ جای گیرند بنابراین قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتر و فاصله ی بسیار کمتری در بدنه ی لپ تاپ کنار هم قرار گرفته اند.

همین امر باعث می شود تا تعمیر لپ تاپ نیز اقدامی بسیار حساس باشد. زیرا در صورتی که تعمیرکار یا کارشناس انتخابی شما توانایی و مهارت کافی را برای تعمیرات لپ تاپ نداشته باشد، بی شک خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. به این معنی که ممکن است یک تعمیرکار در زمینه ی تعمیرات کامپیوتر، تعمیر موبایل یا وسیله ی حساس تری مانند تعمیر imac مهارت بسیار زیادی داشته باشد اما در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که برای دستگاهتان کوچک ترین مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آمد و قصد مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار به خصوصی را داشتید حتما دقت کنید که یک کارشناس متخصص در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال تمامی شرکت های سازنده ی لپ تاپ باشد تا در صورتی که برای دستگاه مشکلات سخت افزاری به وجود آمد و نیاز به تعویض قطعه ای سخت افزاری بود، مرکز تعمیرات مورد نظر بتواند قطعه ای سالم و البته اورجینال را جایگزین قطعه ی آسیب دیده کند. دیجی بان با دسترسی به ماهرترین و بهترین کارشناسان و تعمیرکاران و همچنین مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال و صدرصد اصل قادر است تا هرگونه مشکل لپ تاپ شما را حل کند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کاردستی کودکانه

فواید کاردستی کودکانه چیست؟ و چرا باید به آن توجه کرد؟

به چیزی که چشم، فکر و دست کودک در ساخت آن نقش دارند و نمایان کننده تفکر و خیال کودک است کاردستی گفته می شود کاردستی کودکانه می تواند شبیه سازی یکی از موجودات یا اجسام واقعی اطراف کودک باشد یا نمایی از خلاقیت و انچه در ذهن کودک وجود دارد و اصلا ما به ازا خارجی ندارد.

کاردستی کودکانه از دو جنبه برای کودک فایده دارد

از جنبه آموزشی: وقتی کودک به ساخت کاردستی می پرازد مفاهیم جدیدی را درک می کند و یاد می گیرد مثلا می اموزد که چگونه از قیچی و چسب و کاغذ و مقوا استفاده کند.

از جنبه پرورشی: وقتی کودک به ساخت کردستی می پردازد قوع تخیل و خلاقیت او رشد می کند و می تواند با محدودیت کمتر فکر کند و قوه تخیل خود را رشد دهد

ساختن کاردستی کودکانه چه فوایدی دارد؟

  1. وقتی کودک کاردستی می سازد قوه یادگیری کودک افزایش پیدا می کند چون دنیای کاردستی بسیار متنوع است کودک می اموزد که چگونه باید توانمندی های جدید را یاد بگیرد و آنها را برای رسیدن به هدف خود مورد استفاده قرار دهد.
  2. یکی دیگر از فواید ساختن کاردستی کودکانه افزایش اعتماد به نفس است کودک وقتی با استفاده از مهارت های مختلفی که می آموزد می تواند آنچه در ذهن و تصور خود دارد را بسازد اعتماد به نفس پیدا می کند و می فهمد که با استفاده از توانمندی های خود می تواند تخیلات و تصورات خود را جام عمل بپوشاند و به آنها برسد
  3. کاردستی کودکانه به کودک می آموزد که احساسات و عقاید خود را در قالب کاردستی و نقاشی بیان کند پس کودک یاد می گیرد که می تواند با استفاده از روش های احساسات و درک خود از محیط را برای دیگران بیان نماید
  4. کاردستی باعث افزایش مهارت های حرکتی و ارتباطی کودک می شود کودک در مراحل ساخت کاردستی باید از دست و چشم خود بطور همزمان استفاده کند و این یعنی افزایش مهارت های حرکتی کودک که در آینده برای او بسیار مفید خواهد بود.
  5. به کودک امکان اظهار وجود می دهد وقتی کودک می بیند که با دستان خود چیزی را بوجود آورده که قبلا وجود خارجی نداشته حس اظهار وجود و نشان دادن خودش به دیگران در او تقویت می شود.
  6. در مهارت تصمیم گیری کودک موثر است در ساختن یک کاردستی کودک باید جنس کاردستی خود را انتخاب کند برای آن رنگ مناسبی پیدا کند و روش ساختن آن را انتخاب نماید پس به کودک کمک می کند که فرآیند تصمیم گیری را تمرین کند.
  7. به کودک روابط اجتماعی و کار گروهی را می آموزد. اغلب کودکان در جمع هایی از کودکان به ساختن کاردستی می پردازند یعنی با کمک تعدادی از هم سن و سالان خود این سرگرمی را انجام می دهند پس یاد می گیرند که با دوستان و هم سالان خود مشارکت کنندو کار گروهی و روابط اجتماعی را تمرین می کنند و می آموزند که با استفاده از کارگروهی می توان به به نتایج خوب و ایده آلی دست یافت.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیرات imac

لپ تاپ ها کامپیوتر هایی قابل حمل هستند که همین ویژگی آن ها باعث شده است تا کاربرد آن ها از کامپیوتر ها بسیار بیشتر شود و محبوبیت زیادی را در بین کاربران علاقمند به تکنولوژی کسب کنند. طبیعی است که هر دستگاهی که زیاد مورد استفاده قرار گیرد، احتمال خرابی یا به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری در آن نیز بالا می رود. بسیاری از کاربران علاوه بر کار های روزمره در شغل خود نیز نیازمند لپ تاپ ها هستند. با توجه به استفاده ی زیاد در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ شما به وجود آمد حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید تا بتواند مشکل لپ تاپ شما را رفع کند.

در صورتی که به یک مرکز تعمیرات حرفه ای مراجعه نکنید، ممکن است تعمیرکار یا کارشناس موردنظر شما لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود و خسارت بسیار بیشتری را به دستگاه وارد می کند پس بهتر است در ابتدا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای حتی برای رفع و تعمیر کوچک ترین مشکلی مراجعه کنید. بهتر است خودتان نیز برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

در این روش تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات مک بوک، تعمیرات imac یا تعمیرات محصولات شرکت های سازنده ی دیگر همگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. به این صورت که پس از ثبت شدن فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی دستگاه شما در محل مورد نظر مشتری با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیر آی مک

لپ تاپ ها یکی از وسایل الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. لپ تاپ شما ممکن است به دلایل متفاوتی دچار مشکل شود. معمولا مشکلات نرم افزاری هزینه بسیار کمتری نسبت به مشکلات سخت افزاری دارند. در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری داشته باشد و قطعه ی آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، شما مجبور خواهید شد تا قطعه ی جدیدی را جایکزین قطعه ی آسیب دیده ی دستگاه خود کنید.

برای جایگزینی قطعه سخت افزاری در دستگاه حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید زیرا در صورتی که مرکز تعمیرات انتخابی شما حرفه ای و تخصصی نباشد ممکن است مجهز به قطعات اورجینال و اصل نباشد و در نتیجه قطعه ی غیراصل و فیک را در دستگاه شما به کار ببرد. استفاده از قطعات سخت افزاری فیک مشکل شما را به صورت موقت حل می کند و در دراز مدت باعث آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما می شود بنابراین برای جلوگیری از خسارت بیشتر، حتما نهایت دقت را در انتخاب مرکز تعمیرات لپ تاپ به خرج دهید.

یکی از نشانه های حرفه ای و تخصصی بودن یک مرکز تعمیرات، تخصصی کار کردن آن هاست. به طور مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید محصولات تمامی شرکت ها را به صورت کاملا اختصاصی بشناسد و با دسترسی به تعمیرکار و کارشناس متخصص در آن برند به تعمیر دستگاه ها بپردازد. در صورتی که دستگاه های شما از شرکت اپل است حتما مرکز تعمیراتی را انتخاب کنید که به تعمیر آی مک یا تعمیر تخصصی مک بوک مجهز باشد. در غیر این صورت ممکن است در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر مشکلات بیشتری برای دستگاه شما به وجود آید و شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری برای تعمیر دستگاه خود شوید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

مشکلات رایجی که در استفاده از آیفون ممکن است برایتان اتفاق بیفتد:

کاربران آیفون به خوبی می دانند که مدتی پس از استفاده از آن، گوشی دچار اختلالاتی می شود که گاها بروز این مشکلات طبیعی به نظر می رسد؛ اما برای رفع آن ها باید به تعمیرگاه مراجعه کرد. سرویس آیفون ها به دست متخخصان کار با ios، روند تعمیر آیفون های نسخه های مختلف نظیر تعمیر آیفون 4 یا تعمیر گوشی اپل 5 و 6 را برای تعمیرکار راحت تر کرده و از بروز مشکلات عمیق جلوگیری می کند. هم چنین تعمیرات موبایل آیفون سری های قدیم، بیشتر نیازمند تعمیر و به روز رسانی سیستم عامل می باشند؛ زیرا از ورود ان ها به بازار تکنولوژی زمان بیشتی گذشته است.

فراموش شدن رمز عبور آیفون: در صورت فراموشی رمز عبور آیفون و بازیابی رمز اپل ایدی ، راه حل های متعددی وجود دارد که توسط کمپانی اپل ارئه شده است. رایج ترین آن استفاده از حالت ریکاوری مود در دستگاه آیفون است.

کار نکردن تاچ آیدی و دکمه هوم در آیفون :در صورت بروز این مشکل می تونید از دکمه هوم مجازی در آیفون ها استفاده کنید. برای فعالکردن این قابلیت کافی است به بخش General در تنظیمات آیفون رفته و گزینه ی Assistive Touch را در فعال کنید. اگر در این صورت هم تاچ آیدی گوشی کار نکرد، برای رفع این مشکل و سرویس و تعمیر آیفون به کارشناس مراجعه کنید.

فریز شدن گوشی: فریز شدن آیفون به حالت هنگی و عدم عملکرد در عین کار با آیفون گفته می شود. برای رفع این مشکل باید بزنشانی اجباری یا همان force reset در آیفون صورت گیرد. برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی لازم است دکمه ی هوم و پاور کوشی آیفون را به طور همزمان فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی کمپانی اپل در صفحه نمایش آیفون ظاهر شود. در صورتی که در انجام مراحل کفته شده، دچار اختلال شدید، برای تعمیرات آیفون خود به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

از کار افتادن دوربین آیفون : کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کاردستی گل

کاردستی گل، جذاب و خاطره انگیز برای بچه ها

امروزه اکثر کودکان ما اکثر وقت خود را با وسایل الکترونیکی و تکنولوژی سپری می کنند و به فعالیت هایی که تکنولوژی در آن دخیل است نسبت به بازی های فیزیکی تمایل بیشتری دارند. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که والدین این روز ها دارند این است که چگونه می توانند فرزندان خود را از تکنولوژی دور تر کنند که یکی از راه های کاربردی آن مشغول کردن کودکان به فعالیت های فیزیکی ای است که به آن علاقه داشته باشند. انجام کاردستی گل یا طرح های دیگر کار دستی کودکانه یکی از فعالیت هایی است که در صورتی که طرح مناسبی مانند کاردستی گل را برای کودک خود انتخاب کنید برای انجام آن علاقه زیادی نشان می دهند. ویدیو کاردستی گل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به کمک کاغذ و تا کردن کاغذ و کمی چسب ساخته می شود بنابراین ساخت آن برای کودکانی که سن بسیار پایینی دارند نیز مناسب است

البته اگر کودک شما برای ساخت کاردستی گل نیاز به کمک فرد دیگری نیز داشته باشد در این مرحله نیز ساخت کاردستی گل یا کار دستی کودکانه ی دیگری به رشد و تقویت رفتار ها و فعالیت های اجتماعی کودک شما کمک کرده است. همچنین زمانی که کودک شما به عنوان مثال کاردستی گل را به اتمام می رساند، باعث تقویت و رشد اعتماد به نفس او نیز می شود بنابراین سعی کنید تا طرح های جذابی را مانند کاردستی گل برای کودک خود انتخاب کنید تا کودک شما به ساخت کاردستی و انجام فعالیت های فیزیکی علاقمند شود. ساخت کاردستی گل و کاردستی های دیگر قوه تخیل کودک شما را نیز تقویت می کند زیرا قبل از شروع به ساخت کودک شما باید آن را در ذهن خود تجسم کند سپس برای ساخت کاردستی گل اقدام کند. این امر باعث تقویت حافظه کودک شما نیز می شود.

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده قصه های کودکانه و کاردستی های کودکانه ی بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

  • armin moghim