تجارت

۶۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست قیمت بلبرنگ ژاپنی / بلبرینگ koyo / نمایندگی فروش بلبرینگ اس کا اف

 

بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی از پر کاربرد ترین و مفید ترین بلبرینگ های پیشنهادی برای شماست. از بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی می توان مارک SKF، مارک NACHI و مارک FAG را نام برد. بلبرینگ های ساخت کشور ژاپن، به دلیل رعایت استانداردها و ساخت آن ها، به وسیله پیشرفته ترین و برترین دستگاه های دنیا، همواره در دنیا پیشرو بوده اند و توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده اند. لیست قیمت بلبرینگ ژاپنی با بهره گیری از علم و تکنولوژی در این محصولات و همچنین استفاده از مرغوب ترین آلیاژها و متریال ها، باعث شده است که مصرف کنندگان بسیار زیادی را در کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی آسیایی به خود جذب کند.

خرید از نمایندگی های مجاز و معتبر محصولات خارجی این امکان را به مشتریان می دهد تا بدون نگرانی از خرید محصولات تقلبی و بی کیفیت، محصول اصل را از نمایندگی مجاز تهیه کنند. گروه صنعتی دیجی برینگ نمایندگی بلبرینگ koyo محصولات این شرکت را با ضمانت نامه و خدمات مشتریان به فروش می رساند.

گروه صنعتی دیجی برینگ نماینده رسمی محصولات skf در ایران است که مسئولیت واردات، توزیع و پخش بلبرینگ و رولبرینگ های این شرکت در کشورمان را بر عهده دارد. کارشناسان و مشاوران ما در دیجی برینگ آماده اند تا در هر ساعتی از روز به سوالات شما در زمینه بلبرینگ skf پاسخ دهند. فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ، به عنوان نمایندگی فروش بلبرینگ اس کا اف ، انواع بلبرینگ و رولبرینگ های اصل را از این برند به فروش می رساند تا بتوانید بدون نگرانی از تقلبی بودن کالای خریداری شده، خریدی آسان و بی درد سر را بدون نیاز به مراجعه حضوری تجربه کنید. شما عزیزان می توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ به عنوان نمایندگی بلبرینگ skf، تمامی بلبرینگ های صنعتی، شیار عمیق، خودتنظیم، بشکه ای، مخروطی، کف گرد، تماس زاویه ای، سوزنی، یاتاقانی و ... این برند را با خیالی آسوده از اورجینال بودن محصول، تهیه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب ما مشورت نمایید. دیجی برینگ به عنوان نماینده رسمی بلبرینگ skf در ایران، کیفیت محصولات اس کا اف عرضه شده توسط این فروشگاه اینترنتی را تضمین می کند.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نمایندگی بلبرینگ skf/   لیست قیمت بلبرینگ چینی/     قیمت بلبرینگ ناچی

 

 

گروه صنعتی دیجی برینگ نماینده رسمی محصولات skf در ایران است که مسئولیت واردات، توزیع و پخش بلبرینگ و رولبرینگ های این شرکت در کشورمان را بر عهده دارد. کارشناسان و مشاوران ما در دیجی برینگ آماده اند تا در هر ساعتی از روز به سوالات شما در زمینه بلبرینگ skf پاسخ دهند. فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ، عرضه کننده بلبرینگ اس کا اف، انواع بلبرینگ و رولبرینگ های اصل را از این برند به فروش می رساند تا بتوانید بدون نگرانی از تقلبی بودن کالای خریداری شده، خریدی آسان و بی درد سر را بدون نیاز به مراجعه حضوری تجربه کنید. شما عزیزان می توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ به عنوان نمایندگی بلبرینگ skf، تمامی بلبرینگ های صنعتی، شیار عمیق، خودتنظیم، بشکه ای، مخروطی، کف گرد، تماس زاویه ای، سوزنی، یاتاقانی و ... این برند را با خیالی آسوده از اورجینال بودن محصول، تهیه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب ما مشورت نمایید. دیجی برینگ به عنوان نماینده رسمی بلبرینگ skf در ایران، کیفیت محصولات اس کا اف عرضه شده توسط این فروشگاه اینترنتی را تضمین می کند.

هنگام خرید بلبرینگ چینی به درجه بندی، مقاومت،طول عمر، مقاومت در برابر حرارت، اصحکاک و توجه کنید. طول عمر محاسبه شده بلبرینگ های چینی بیشتر از آن چیزی است که روی محصول درج شده است. تا زمانی که بلبرینگ های چینی ترک نخورده باشند، نیاز به تعویض ندارند. به همین دلیل با خرید این بلبرینگ ها  تا سال های زیادی احتیاج به خرید بلبرینگ ندارید. برند های بلبرینگ چینی تقلبی زیادی در کشور ما وجود دارند، به همین دلیل باید بلبرینگ چینی را از فروشگاه معتبر خرید کنید تا ضرر مالی نبینید. فروشگاه ما عرضه کننده بلبرینگ چینی اصل و با کیفیت است و میتوانید لیست قیمت بلبرینگ چینی را از ما بخواهید. هم چنین ما بلبرینگ چینی با برند های مختلف را با قیمت پایین تر از بازار به فروش می رسانیم.

کارخانه بلبرینگ NACHI فعالیت خود را از چه سالی آغاز نمود؟ کمپانی ناچی در سال ۱۹۲۸ میلادی، تولید بلبرینگ را در کشور ژاپن آغاز نمود و هم اکنون از تولیدکنندگان مطرح در این صنعت می باشد. دلیل طول عمر بالا و کیفیت محصولات ناچی چیست؟ استفاده از متریال مرغوب و همچنین دستگاه ها و تجهیزات مدرن و بروز استفاده شده در تولید رولبرینگ و بلبرینگ های ناچی باعث شده محصولات این برند در سطح کیفی مطلوبی قرار داشته باشند. و قیمت بلبرینگ ناچی به صرفه باشد.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

شعر کودکانه شاد
وولک

 

شعر ها و آهنگ های کودانه بسیار برای کودکان مفید هستند و باعث رشد ذهن آنها میشوند. از طریق شنوایی، تفکر و تخیل و آشنایی با احساسات و مفاهیم مختلف خیلی مهم هست که کودکان بجای آهنگ های شاد بزرگسالان برای تامین نیاز به شادی خود حتما شعر کودکانه شاد گوش بدهند. نباید به بهانه ی بد آموزی آنهگ های شاد بزرگسالان انها را به طور کلی از گوش دادن آهنگ های شاد محروم کرد و آهنگ های شاد مناسب برای کودک نه تنها برای او ضرر ندارند بلکه خیلی هم مفید هستند و میتوانید در سایت های متفاوتی که در حوزه کودک کار میکنند مثل وولک این آهنگ ها را پیدا کنید. واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .
این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید. میتوانید با عروسک ها برای آنها اجرا کنید و اهنگ ها را بخوانید. آهنگ ها طیف احساسات کودک را نیز گسترش میدهند. او را با موقعیت های مختلف آشنا میکنند و باعث رشد قوه تخیل او میشوند. کودک همانگونه که آهنگ های بزرگسالان را حفظ میکند و راجب معانب آن کنجکاوی میکند و سوال میپرسد درباره آهنگ های کودکانه نیز تفکر و کنجکاوی میکند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

شعر کودکانه کوتاه صوتی / voolak

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن شعر کودکانه کوتاه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند. کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

استفاده از اشکال قابل تشخیص برای کودکان خصوصاً خردسالان جذابیت بیشتری دارد زیرا این روند یادگیری را در کودکان ترغیب و تقویت می کند حیوانات ، اشکال طبیعت و اشیاء اطراف خانه همه برای کودکان آشنا و قابل شناسایی هستند ، زیرا بخش اعظمی از جهان بینایی و لمسی کودکان را تشکیل می دهد و جالب است بدانید که سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com از این ویژگی ها به نحو احسن بهره برده است.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

شعر کودکانه کوتاه
وولک

 

 

گوش کردن به آهنگ نه تنها برای کودکان خردسال از نظر تربیتی، تقویت هوش و شادی آفرینی مهم است بلکه برای نوزادان نیز اهمیت داد سایت وولک در یک مقاله به آن پرداخته است و میتوانید بخشی از آنرا را اینجا بخوانید. یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه کوتاه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.
تاثیر شعر و آهنگ کودکانه بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

فروش بلبرینگ چینی / بلبرینگ koyo اصل / https://digibearings.com/

 

هنگام خرید بلبرینگ چینی به درجه بندی، مقاومت،طول عمر، مقاومت در برابر حرارت، اصحکاک و … توجه کنید. طول عمر محاسبه شده بلبرینگ های چینی بیشتر از آن چیزی است که روی محصول درج شده است. تا زمانی که بلبرینگ های چینی ترک نخورده باشند، نیاز به تعویض ندارند. به همین دلیل با خرید این بلبرینگ ها  تا سال های زیادی احتیاج به خرید بلبرینگ ندارید. برند های بلبرینگ چینی تقلبی زیادی در کشور ما وجود دارند، به همین دلیل باید بلبرینگ چینی را از فروشگاه معتبر خرید کنید تا ضرر مالی نبینید. فروشگاه ما عرضه کننده بلبرینگ چینی اصل و با کیفیت است. هم چنین ما فروش بلبرینگ چینی با برند های مختلف را با قیمت پایین تر از بازار را نیز در فعالیت های خود می رسانیم. همانطور که در وبسایت ما مشاهده می کنید، ما  انواع بلبرینگ چینی را با توضیحات کامل محصول در اختیار مشتری قرار دادیم تا شما با مطالعه مشخصات، بلبرینگ موردنظر را بخرید. هم چنین شما می توانید با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید تا با کمک آن ها بلبرینگ چینی مورد نظر خود را خرید کنید.

خرید از نمایندگی های مجاز و معتبر محصولات خارجی این امکان را به مشتریان می دهد تا بدون نگرانی از خرید محصولات تقلبی و بی کیفیت، محصول اصل را از نمایندگی مجاز تهیه کنند. گروه صنعتی دیجی برینگ نمایندگی بلبرینگ koyo اصل محصولات این شرکت را با ضمانت نامه و خدمات مشتریان به فروش می رساند.

با توجه به نوسانات بازار و عدم ثبات نرخ ارز، نمی توان برای این محصولات قیمت واحد و ثابتی را در نظر گرفت. از آن جایی که قیمت بلبرینگ گاهی به صورت روزانه افزایش پیدا می کند، لازم است پیش از خرید بلبرینگ، قیمت روز آن را از طریق منابع معتبر به دست آورده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.برای اطلاع از آخرین و به روزترین قیمت بلبرینگ کویو می توانید صفحه لیست قیمت انواع بلبرینگ را در وبسایت https://www.digibearings.com مشاهده کنید و در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال، با کارشناسان ما در دیجی برینگ تماس بگیرید.

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

فروش بلبرینگ ناچی/لیست قیمت بلبرینگ کویو/ دیجی برینگ

 

برند ناچی نخستین بار در سال ۱۹۲۸ در کشور ژاپن، کار تولید بلبرینگ را آغاز نمود. امروزه یکی از بارز ترین ویژگی های کمپانی ناچی، استفاده از ربات های بسیار پیشرفته در خط تولید بلبرینگ هایش است. بلبرینگ های شرکت ناچی استانداردهای کیفی متعددی را پشت سر گذاشته و فروش بلبرینگ ناچی تبدیل به یکی از محبوب ترین بلبرینگ ها در بیش از ۴۰ نوع از صنایع مختلف شده اند.شرکت ناچی در تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ از فلزات بسیار مرغوب استفاده می کند و برای انجام فرایندهای برش و عملیات حرارتی، ماشین آلات فوق پیشرفته ای مورد استفاده قرار می گیرند. همین عوامل باعث می شود تا بلبرینگ های تولید شده توسط کمپانی ناچی دقت و طول عمر بالایی داشته باشند. محصولات اخیر کمپانی ناچی، طبق ادعای خود آن دیگر نیازی به حفاظت و نگهداری ندارند و به خودی خود عملکرد عالی شان را حفظ می کنند.

به طور کلی برندهای مختلف بلبرینگ ها و رولبرینگ ها متناسب با کیفیت خود دارای قیمت های گوناگون هستند. بلبرینگ های ناچی که ساخت کشور ژاپن هستند، از باکیفیت ترین بلبرینگ های موجود در جهان به شمار می آیند. اما قیمت بلبرینگ ها به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله می توان به سال تولید، قیمت ارز و نوع بسته بندی بلبرینگ ها اشاره کرد. از این رو در حال حاضر و با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، امکان ارائه قیمت دقیق برای انواع و مدل های مختلف بلبرینگ های ناچی وجود ندارد.

شما می توانید به روز ترین قیمت بلبرینگ های ناچی  و سایر را از طریق دیجی برینگ پیگیری کنید. کافی است به صفحه لیست قیمت بلبرینگ بروید تا بتوانید جدیدترین قیمت بلیبرینگ ها را مشاهده و در صورت تمایل، خریداری کنید. بلبرینگ ها از برند های معروفی چون اس کا اف و ناچی و کویو و انواع رولبرینگ ها. همچنین اطلاعات و وبلاگ های این سایت بسیار برای مهندسان فنی که با بلبرینگ ها و رولبرینگ ها در صنایع مختلف سر و کار دارند مفید است.

بسیاری از مشتریان این سوال را از ما می پرسند که چطور می توانیم نسبت به خرید بلبرینگ های کویو اقدام کنیم. لازم به ذکر است که دو شیوه فروش برای بلبرینگ کویو وجود دارد که عبارتند از: روش حضوری و روش اینترنتی. همانطور که عنوان شد شرکت کویو دارای نمایندگی های فروش زیادی در کشورهای مختلف جهان است. شما می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز حضوری و آنلاین این کمپانی، بلبرینگ های مورد نیاز خود را با اطمینان خریداری کنید. و لیست قیمت بلبرینگ کویو را دریافت نمایید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

خرید بلبرینگ skf / خرید بلبرینگ چینی https://digibearings.com/

 

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد برای خرید بلبرینگ skf بهتر است به نمایندگی های معتبر فروش این نوع از بلبرینگ مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ ارائه دهنده بلبرینگ های اصل مارک skf در کشور است و تنوع بالایی از این مارک بلبرینگ را در سبد کالایی خود عرضه نموده است. در صورتی که در مورد انواع بلبرینگ مارک skf نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی دارید می توانید با جستجوی مدل محصول مورد نظر خود در سایت به صفحه اختصاصی محصول در دیجی برینگ رفته و یا با مشاورین مجرب ما ارتباط برقرار نمایید.

هنگام خرید بلبرینگ چینی به درجه بندی، مقاومت،طول عمر، مقاومت در برابر حرارت، اصطحکاک و … توجه کنید. طول عمر محاسبه شده بلبرینگ های چینی بیشتر از آن چیزی است که روی محصول درج شده است. تا زمانی که بلبرینگ های چینی ترک نخورده باشند، نیاز به تعویض ندارند. به همین دلیل با خرید این بلبرینگ ها  تا سال های زیادی احتیاج به خرید بلبرینگ ندارید. برند های بلبرینگ چینی تقلبی زیادی در کشور ما وجود دارند، به همین دلیل باید بلبرینگ چینی را از فروشگاه معتبر خرید کنید تا ضرر مالی نبینید. فروشگاه ما عرضه کننده بلبرینگ چینی اصل و با کیفیت است. هم چنین ما بلبرینگ چینی با برند های مختلف را با قیمت پایین تر از بازار به فروش می رسانیم. همانطور که در وبسایت ما مشاهده می کنید، ما  انواع بلبرینگ چینی را با توضیحات کامل محصول در اختیار مشتری قرار دادیم تا شما با مطالعه مشخصات، بلبرینگ موردنظر را بخرید.

شرکت دیجی برینگ افتخار دارد که با تجربه ای بیش از دو دهه در خصوص واردات و تامین انواع بلبرینگ های مورد نیاز صنعت، خودرو، کشاورزی و ... و با سرمایه انسانی با انگیزه، خلّاق، متخصص و مسئولیت پذیر کسب و کار خود را به صورت مستمر بهبود داده و تمام فرآیندهای سازمانی خود را در راستای جلب رضایت شرکای تجاری و مشتریان ذی قیمت بهبود مستمر می بخشد. برای شناخت بیشتر از این شرکت و ارتباط با کارشناسان ما می توانید به وبسایت https://www.digibearings.com مراجعه نمایید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اسم پسرانه فارسی / اسم پسر محلی/ voolak.com

 

انتخاب اسم برای کودک تازه به دنیا آمده و یا هنوز متولد نشده، یکی از لذت بخش ترین قسمت های تبدیل به پدر و مادر شدن است. این کار لذت بخش می تواند در عین اینکه یک جستجوی دلنشین و مفرح باشد، کاری دشوار و چالش بر انگیز نیز باشد. به دلیل تنوع قومیتی که در کشور ایران وجود دارد، دنیای اسامی کودکان دختر و پسر نیز بسیار گسترده است. اسامی ایرانی همگی دارای معانی زیبا و آوایی دلنشین هستند که انتخاب را برای پدران و مادران دشوار تر می کنند. انتخاب یک اسم پسرانه فارسی از بین اسامی قوم کرد، ترک و یا حتی شمالی برای پدران و مادرانی که معنی آن را نمی دانند دشوار است.  برای انتخاب یک اسم پسر محلی دانستن معنای آن کار سختی خواهد بود. به همین دلیل پدران و مادران از روش های مختلف سعی می کنند تا با معانی آنها آشنا شوند.

برای یافتن اسم پسرانه فارسی و یا آشنایی با دیگر نام ها و اسم پسر محلی از قومیت های مختلف ایران، بسیاری از پدران و مادران رو به استفاده از سایت های اینترنتی می آورند. بسیاری از سایت های ایرانی وجود دارند که اسامی قومیت های مختلف را براساس حروف الفبا و همراه با معنی در اختیار کاربران خود قرار می دهند. پدران و مادران کافی است اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با معنی او آشنا شوند. اگر هم اسم خاصی را مد نظر ندارند و تنها قصد انتخاب یک اسم پسر محلی را دارند، با جستجوی اسم پسرانه فارسی با قومیت مورد نظر خود، می توانند لیست اسامی پسرانه آن قومیت را بدست آورند.

از جمله سایت هایی که می تواند در به شکل های مختلف و از بسیاری جهات برای والدین کمک کننده باشد، سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://voolak.com یکی از سایت های ایرانی است که در زمینه کودک و نوجوان در حال فعالیت است. سایت وولک را می توان سایتی دانست که مخاطبین خود را به طور همزمان والدین و کودکان قرار داده است. با قرار دادن مطالب پزشکی و مفید در اختیار والدین و همچنین آموزش های متنوع نقاشی، انواع صنایع دستی و حتی قصه شب برای کودکان، زمینه های سرگرمی و آموزشی متناسب برای تمامی اعضا خانواده را فراهم کرده است.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اسم پسرانه محبوب / نام دختر فارسی / وولک

 

اسم، اولین هدیه ای است که پدر و مادر برای کودک خود انتخاب می کنند و کودک نیز همیشه آن را به همراه خواهد داشت. اسم و رسم برای کودک تنها یک نشا هویتی و برای خطاب قرار دادن کودک محسوب نمی شود. اسم تاثیر بسزایی بر روی روحیه، اعتماد به نفس و حتی نحوه شکل گیری شخصیت کودکان می گذارد. به همین دلیل است که اکثر پدران و مادران سعی می کنند یک اسم پسرانه محبوب و یا یک نام دخترانه فارسی که در عین اصالت دارای زیبایی خاص نیز باشد، برای کودک نو رسیده و یا هنوز به دنیا نیامده خود انتخاب کنند.

انتخاب نام دختر فارسی و یا یک اسم پسرانه محبوب از میان دنیای وسیع اسامی زیبا و جذاب فارسی، یکی از دغدغه های استکه ذهن اکثر پدران و مادران و حتی خانواده های آنها را به خود مشغول کرده است. با توجه به این که انتخاب اسم پسرانه محبوب و نام دختر فارسی یکی از سخت ترین کارهایی است که هر پدر و مادر باید انجام دهند، بسیاری از اقوام و آشنایان نیز با اظهار نظر و گفتن اسامی جدید و امروز سعی می کنند به آنها کمک کنند تا با اسامی بیشتری آشنا شوند.

بسیاری از اسامی جدید اکثرا دارای ریشه هایی قومیتی هستند. مسلما به دلیل نداشتن آشنایی با قومیت های دیگر، والدین هیچ ایده ای از معانی اینگونه اسامی نیز ندارند.. استفاده از کتاب های اسامی که یک روش قدیمی به شمار می رود، می تواند یک راهکار برای کمک به حل این مشکل باشد. هر چند باید به این نکته توجه داشت که در اکثر کتاب های اسامی و معانی، همه نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممکن است پیدا کردن یک نام دختر فارسی و یا اسم پسرانه محبوب که مطابق با ریشه و معیارهای مدنظر والدین است، دشوار شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از پدران و مادران برای کمک به پیدا کردن اسم کودک خود از خدمات سایت های آنلاین کمک می گیرند. سایت وولک نیز سایتی است که می تواند به والدین از بسیاری جهات کمک های بسزایی کند. در سایت وولک علاوه بر آشنایی با اسامی مختلف، بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده برای کودکان و والدین آنها قرار گرفته است که می توانند از آنها استفاده کنند.

  • armin moghim