تجارت

۹۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسم پسر ایرانی

اسم پسر ایرانی / اسم دخترانه محبوب / وولک

 

به طور حتم بسیاری از پدران و مادران در دوره کودکی خود تصور دورانی که خود پدر یا مادر می شوند را داشته اند. در این تصورات نیز اسامی مختلفی برای کودکان خود انتخاب کرده اند. کودکان در بازی های دنیای بچگی خود ممکن است یک اسم پسر ایرانی و یا یک اسم دخترانه محبوب که در اون دوران طرفداران خاص خود را داشته است برای کودکان تخیلی خود در بازی انتخاب کنند. اما مسلما در دوره بزرگسالی این اسامی تغییر می کنند. زیرا آنگاه باید نظر همسر خود را نیز بدانند. اما به طول کلی ، پیش از تصمیم گیری برای اسم کودک باید منتظر تعیین جنسیت کودک ماند. زیرا اگر جنسیت کودک مشخص نشود، پدر و مادر مجبور هستند که از میان اسم پسر ایرانی و اسم دخترانه محبوب به طور همزمان فکر کرده و انتخاب کنند. انتخاب اسم پسر ایرانی و یا انتخاب یک اسم دخترانه محبوب برای کودکی که هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین بخش های والدین شدن است. اما حتی این بخش شیرین نیز دارای سختی ها و چالش های خود می باشد. زیرا اسم کودک چیزی است که کودک باید تا آخر عمر با آن زندگی کند و نحوی نشان دهنده هویت کودک است. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم پسر ایرانی یا یک اسم دخترانه محبوب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سایت وولک ، با چندین سال تجربه فعالیت در عرصه کودک و نوجوان از جمله سایت هایی است که از بسیاری جهات می تواند به خانواده ها و والدین کمک های بسیاری کند. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مخصوص برای کودکان و نوجوانان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با مطالعه و عمل کردن طبق آنها مهارت های خود را افزایش دهند، آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا ساخت انواع کار دستی می باشد. علاوه بر تمامی این آموزش های مفید و موثر که همگی به صورت رایگان نیز در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای سرگرمی کودکان نیز از بخش هایی همانند قصه شبانه نیز استفاده کرده است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود و پدر و مادر می توانند در طول روز برای سرگرم کردن کودک از قسمت تصویری و در شب هنگام برای خواباندن کودک با خواندن متن آن ، از این بخش استفاده کنند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نقاشی تفنگ

نقاشی تفنگ / نقاشی توپ / وولک

 

 

نقاشی کودکانه برای کودکان فواید بسیاری دارد و آن ها را به ذوق می آورد و اشتیاقشان برای هنرمند بودن را افزایش می دهد . همانطور که گفتیم پسران به کشیدن نقاشی تفنگ علاقه بسیاری دارند و برای آن بسیار مشتاق هستند . کشیدن نقاشی تفنگ می تواند آن ها را با اجزای مختلف تفنگ آشنا کند همچنین آن ها با انواع و اشکال تفنگ آشنا می شوند و شاید در سال های بعد در شغل شان به آن ها کمک شود و اطلاعات عمومی آن ها افزایش پیدا کند . پسربچه ها علاقه بسیاری به بازی های کامپیوتری دارند ؛ مخصوصا بازی هایی که با تفنگ سروکار دارند . برای اینکه بازی های رایانه ای تداعی شود ، می توانند با کشیدن نقاشی تفنگ انرژی زیادی دریافت کنند . یک از راه های دور کردنبچه ها از فضای مجازی همین نقاشی کردن است و شما با تهیه ابزار های نقاشی کاملا ساده می توانید فرزندتان را از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری دور کنید . اگر کشیدن طرح آن برای کودکتان سخت بود شما آن را بکشید و بگذارید فقط آن را رنگا میزی کند . ابزار های رنگ آمیزی سختی در کنار او نگذارید که به خود آسب نرساند و بیشتر از آبرنگ و مدادشمعی استفاده کند تا به راحتی آن را رنگ آمیزی کند . با ما همراه باشید تا نقاشی تفنگ را به فرزندتان آموزش دهید 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای روحیات عاطفی و ویژگی های شخصیتی کودک شما دارد. در سایت وولک نقاشی های خوبی وجود دارد. زمانی که کودک شما برای کشیدن نقاشی توپ اقدام می کند درواقع نقاشی توپ را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. زمانی که کودک شما راه و روش کشیدن نقاشی توپ را در ذهن خود انتخاب می کند درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که در حین کشیدن نقاشی توپ رنگ ها را ترکیب می کند با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد شد. به طور کلی کشیدن نقاشی کودکان را با انواع طرح ها، الگو ها، رنگ ها و شکل ها آشنا خواهد کرد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نقاشی قوری/

نقاشی قوری/ نقاشی قارچ / وولک

 

 

 

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و دارد. در سایت وولک نمونه های نقاشی زیاذدی وجود دارد.  طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قوری می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. بنابراین کشیدن نقاشی قوری یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگر از جمله روش های آموزش غیرمستقیم محسوب می شود و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. هر نکته یا رفتاری که شما قصد آموزشش را به کودکان دارید اگر با بازی و سرگرمی همراه باشد، کودکان به سرعت آن را فرا می گیرند.

در اولین مرحله شما باید طرحی جذاب را برای کودک خود انتخاب کنید. طرح نقاشی قارچ بامزه می تواند طرحی جذاب برای کودکتان باشد که او را تشویق به کشیدن نقاشی قارچ یا طرح های جذاب دیگر کودکانه کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی قارچ یا هر طرح دیگری می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این امر باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی در فرزند شما می شود. همچنین ترکیب کردن رنگ ها و غیره باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود.

 

فرزند شما هنگام کشیدن نقاشی قارچ با طرح ها، الگو ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. همچنین هنگامی که کودک شما مشغول ترسیم نقاشی قارچ است می توانید با او درباره ی انوع سبزیجات و فواید آن ها صحبت کنید و از این طریق اطلاعات عمومی کودک خود را بالا ببرید یا او را به خوردن سبزیجات علاقمند کنید. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به اتمام می رساند باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود زیرا فعالیتی را تنهایی به پایان رسانده است. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به شما نشان می دهد شما با انتقاد از او می تواند روحیه ی انتقاد پذیری را در کودک خود افزایش دهید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نقاشی زرافه

نقاشی زرافه / نقاشی صندلی https://www.voolak.com/

 

نقاشی زرافه یک نقاشی هیجان انگیز و جالب برای بچه هاست. چرا که زرافه با گردن دراز خود ویژگی ظاهری منحصر به فردی دارد که در حیوانات دیگر نمیتوان یافت به همین دلیل است که بچه ها به کشیدن نقاشی زرافه علاقه نشان میدهند. در باغ وحش ها هم بچه ها از دیدن زرافه ها هیجان زده میشوند و دقایق طولانی را به تماشای زرافه ها میپردازند. نحوه غذا خوردن زرافه ها هم مثل دیدن نقاشی آن برای بچه ها جذاب است. قبل از رفتن به باغ وحش میتوانید به بچه بگویید که قرار است نقاشی زرافه را بکشید همین گفته باعث میشود دقت کودک شما در تماشای جزییات بالا برود و این یکی از ده ها فواید نقاشی کشیدن برای بچه هاست. برای ترغیب بچه ها به نقاشی کشیدن و بهره مند کردن آنها از فواید نقاشی بسیار مهم است که سوژه های جذابی چون نقاشی زرافه پیدا کنید و در هنگان کشیدن نقاشی زرافه ویژگی های بارز ظاهری و زندگی زرافه را برای او برشمرید. ویژگی هایی مثل گردن دراز و گیاه خوار بودن زرافه، جوری که زرافه حیوانات دیگر و جنگل را میبیند و... را برای او تشریح کنید. و به او اجازه دهید از کشیدن نقاشی زرافه چیز یاد بگیرد و لذت ببرد. برای آشنا کردن کودکان با حیوانات و اشیا از طریق نقاشی سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  بسیار مناسبی است چراکه ویدیوهای اموزش نقاشی ساده و در عین حال زیبایی دارد همچنین قصه های تصویری و صوتی یا ویدویی وولک پر از تصاویر چشم نواز برای کودکان است.

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نقاشی پروانه

نقاشی پروانه / نقاشی لاک پشت / وولک

 

 

نقاشی پروانه یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند. رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی پروانه نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی پروانه یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند.

 

در حین کشیدن نقاشی پروانه کودک شما نقاشی پروانه مورد نظر خود را در ذهن خود تجسم می کند و در این مرحله قوه تخیل کودک شما تقویت می شود. سپس کودک شما با تصمیم می گیرد تا چه رنگ هایی را برای رنگ آمیزی نقاشی پروانه خود ترکیب کند و در این مرحله قدتر تصمیم گیری و خلاقیت کودک شما نیز افزایش می یابد.

کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

سرگرمی نقاشی یکی از کم هزینه ترین سرگرمی هایی است که شما می توانید کودک خود را به آن علاقمند کنید. که سایت وولک خیلی به این مساله کمک کرده است با قرار دادن بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی در سایت خود.  از فواید نقاشی کشیدن بر روی عواطف و روحیات فرزند شما می توان به تقویت اعتماد به نفس هنگامی که به عنوان مثال نقاشی لاک پشت را به اتمام می رساند اشاره کرد. همچنین کشیدن نقاشی به تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش خلاقیت در کودک شما می کند. نقاشی کشیدن باعث می شود تا کودکان از سن بسیار کم به جزئیات دقت بیشتری کنند. نقاشی لاک پشت یکی از طرح های آسان و در عین حال جذابی است که کودکان از سن بسیار کم می توانند نقاشی لاک پشت را رسم کنند. کودکان از نقاشی کردن برای بیان احساسات و نشان دادن افکار خود به والدینشان استفاده می کنند بنابراین شما نیز به هنر آن ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اسم پسر مازنی / اسم دختر / وولک

 

کشور وسیع و پهناور ایران را قومیت های مختلفی تشکیل می دهد. هر قوم و گویشی که در ایران وجود دارند دارای فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد خود می باشند. این تفاوت فرهنگ ها در گویش و لهجه و حتی اسامی ای که والدین برای کودکان خود انتخاب می کنند ، به وضوح قابل رویت می باشد. استان های شمالی ایران همانند گیلان و مازندران نیز دارای گویش محلی خاص خود می باشند. در این میان اسامی مختلف این گویش ها نیز دارای طرفداران خاص خود هستند.در بسیاری از خانواده های مازندرانی انتخاب یک اسم پسرانه مازنی را به هر اسم دیگری ترجیح می دهند. انتخاب یک اسم دختر یا اسم پسر مازنی ، از میان انبوه اسامی اصیل و زیبای مازنی کار دشواری است که پدران و مادران باید انجام دهند. هر پدر و مادری سعی می کند یک نام فارسی از قوم و فرهنگ بومی خود برای کودکشان انتخاب کنند. مسلما برای پدران و مادران مازندرانی که قصد انتخاب تنها یک اسم از میان اسم های زیبا و دلنشین مازندرانی را دارند کار بسیار چالش بر انگیزی خواهد بود.

در کنار انتخاب اسم ، کودکان پیش از تولد و پس از آن نیازهای مختلفی دارند. هر کودک در دوره رشد و نمو خود با مشکلات و مسائل متعددی مواجه می شود که هر کدام از آنها به راهکار خاص و منحصر به فرد خود نیاز دارند. آشنایی با این گونه مشکلات و راهکارهای مناسب برای مدیریت و کنترل آنها کاری است که بسیاری از پدران و مادران به اندازه کافی اطلاعی از آنها ندارند. کمک گرفتن از دکتر کودکان در هر زمان و هر مکانی امکان پذیر نمی باشد. پدران و مادران باید اطلاعات شخصی خود را در رابطه با مشکلات کودکان خود افزایش دهند. یکی از راه های افزایش اطلاعات پزشکی پدران و مادران ، استفاده از مطالب مستند و معتبری است که در سایت های کودک و نوجوان قرار دارند. سایت وولک نیز از جمله سایت هایی است که به طور تخصصی در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کند. سایت وولک با توجه به تجربه ای که از در طول سالیان فعالیت در حیطه کودک و نوجوان کسب کرده است ، یکی از اولین مقاصد پدران و مادران برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود می باشد. مطالب پزشکی معتبری در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان تهیه شده است که در تمامی آنها راهکارهای مدیریت و کنترل هر کدام ذکر شده است ، در سایت وولک قرار داده شده است.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اسم دختر به روز /

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق کودک و حتی بهترین دکتر کودکان، تمامی پدران و مادران باید برای کودکی که در راه دارند، یک اسم انتخاب کنند. هزاران هزار اسم زیبا و جذاب ایرانی و اصیل وجود دارند که انتخاب را برای هر پدر و مادری دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و یا یک اسم پسرونه ، همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که ممکن است شنیده باشند را به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که مسلما برای همه امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، می باشد. در این کتاب ها، تمامی اسامی را براساس حروف الفبا لیست می کند و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتاب های در عین دسترسی آسانی که دارند، دارای یک ایراد و سختی نیز می باشد. این ایراد را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، نیز می باشد.

آسان ترین و راحت ترین شیوه برای انتخاب اسم دختر به روز و یا انتخاب یک اسم پسرونه، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://www.voolak.com یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اسم پسرانه جدید / اسم دخترانه به روز / وولک

 

پدران و مادران باید پیش از انتخاب بهترین نوع تخت خواب، بهترین طراحی و دکوراسیون برای اتاق کودک و یا حتی یک دکتر کودکان که مسئولیت رسیدگی به سلامت کودک را بر عهده بگیرد ، باید یک اسم برای کودک خود انتخاب کنند. دنیای اسامی ایرانی متشکل از هزاران جذاب و زیبا است که انتخاب را برای هر پدر و مادری را بسیار دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اصلی هر اسم برای پدران و مادران کار سختی خواهد بود. برای انتخاب اسم دخترانه به روز و یا یک اسم پسرانه جدید ، پدران و مادران از همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان نظر سنجی می کنند با اسامی که آنها می دانند نیز آشنا شوند. دانستن ریشه و معنی هر اسم مسلما کار دشواری است. به همین دلیل به شما راه های مختلفی که برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آنها بسیار موثر هستند ، معرفی خواهیم کرد.

یکی از این راهکارها که از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم نیز می باشد ، استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، است. تمامی اسامی در کتاب های اسم براساس حروف الفبا لیست شده اند و پدران و مادران می توانند با مرور آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، با معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز آشنا شوند. اما استفاده از کتاب های اسم با سختی و خوبی های خودش همراه است. سختی استفاده از این روش را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، است.

راحت ترین و سریع ترین راه برای انتخاب اسم دخترانه به روز و یا انتخاب یک اسم پسرانه جدید ، جستجوی اینترنتی و استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک ، یک سایت با مطالب مختلفی در رابطه با کودکان و نوجوانان و مشکلات مربوط با آن ها می باشد. پدران و مادران نیز می توانند با مراجعه به سایت وولک ، از مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعددی که برای کودکان قرار داده شده است ، بهره ببرند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نام دختر / اسم پسر امروزی / وولک

 

خبر اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده، برای همگان خبری خوش و مفرح است. کودکان دارای نیازها و مایحتاج های منحصر به فرد خود هستند که برخی از آنها باید پیش از به دنیا آمدن آنها محیا شوند. دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب یک دکتر کودک مطمئن برای رسیدگی به نیازهای پزشکی کودک در طی مراحل رشد  و... از جمله احتیاجات ضروری ای هستند که باید پیش از تولد کودکان به طور کامل آماده و فراهم شوند. اما در کنار تمامی این مسائل، هویت کودک و نحوه خطاب کردن او نیز یک نگرانی های هر پدر و مادری است. انتخاب اسم برای کودک، کاری چالش بر انگیز است که حتی ممکن است تا بعد به دنیا آمدن کودک نیز همچنان به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد. اما در اکثر مواقع پدران و مادران حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک اقدام به انتخاب اسامی مختلف برای دختر و پسر می کنند. بدین ترتیب زمانی که جنسیت کودک مشخص شد، اسم او نیز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامی خاص و پر طرفدار هستند. نام دختر  و اسم پسر امروزی از جمله عباراتی هستند که دارای درصد بالایی از جستجوی آنلاین می باشند. احتمالا به همین دلیل است که اسامی مشابه، بسیار بیش از گذشته به گوش می خورد. بسیاری از اسامی جدید نیز همانند سابق خاص به شمار نمی روند. برای آشنایی با اسامی منحصر به فرد، بسیاری از پدران و مادران از اسامی قومیت های دیگر کشور و یا حتی استفاده از اسامی خارجی، استفاده می کنند. اما بسیاری از معانی آن را به طور دقیق نمی دانند. استفاده از جستجوی آنلاین و یافتن معنی و ریشه اسم، ساده ترین و راحت ترین راه ممکن است که پدران و مادران می توانند از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه کودکان دارای نیازها و احتیاجات فراوانی هستند، سایت های متعددی در زمینه فراهم کرد این احتیاجات مشغول به کار شده اند. از جمله یکی از فعال ترین سایت های کودک در کشور می توان به سایت وولک اشاره کرد. سایت وولک با چندین سال تجربه در زمینه تولید محتواهای کودکان و نوجوانان و مطالب پزشکی، آموزشی و مفید برای والدین و کودکان یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه کودک و نوجوان می باشد که می توان در زمینه های مختلف از مطالب آن، استفاده کرد.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نقاشی پونی

نقاشی پونی
نقاشی آناناس
وولک

 

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

  • armin moghim