تجارت

۲۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شماره وکیل دیوان عدالت اداری

 

گروه وکلای پایتخت

شما هر لحظه میتوانید با گرفتن شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱) با گروهی از وکلای زبده و مجرب که دارای تخصص و تجربه در دیوان عدالت اداری هستند صحبت کنید.وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در گروه وکلای پایتخت اماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری است

با گرفتن شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱) در راستای طرح دعوای مربوط به هر گونه از تخلفات و ظلمهای وارده از دستگاه های اداری و حکومتی به شما با وکلای با تجربه مشورت کنید.

در ادامه شما را با برخی از قوانین عدالت اداری، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان آشنا میکنیم، در صورتی که در هر قسمت خواستار توضیح بیشتر و مفصلتر بودید میتوانید با شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرمایید:

۱- رسیدگی به شکایات و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی از :

آ : تصمیمات و اقدامات واحد های دولتی اعم از وزارتخانه ها و سازمانها و موسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها و سازمان تامین اجتماعی و تشکیلات و نهاد های انقلابی و موسسات وابسته به آنها

ب : تصمیمات و اقدامات مأموران واحدهای مذکور در بند «آ» در امور راجع به وظایف آنها.

در صورتی که از سمت هرکدام از مزبورین نامبرده در “۱” ظلمی به شما وارد گردید و خاستار طرح دعوا و شکایت میباشید میتوانید با شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرمایید.

۲- رسیدگی به اعتراضات و شکایات از آراء و تصمیمات قطعی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیون‌هایی مانند کمیسیون‌های مالیاتی، هیأت حل اختلاف کارگر و کارفرما، کمیسیون موضوع ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها منحصراً از حیث نقض قوانین و مقررات یا مخالفت با آنها. جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر شماره وکیل دیوان عدالت اداری(۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرمایید

۳- رسیدگی به شکایات قضات و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر مستخدمان واحدها و مؤسسات مذکور در بند (۱) و مستخدمان مؤسساتی که شمول این قانون نسبت به آنها محتاج ذکر نام است اعم از لشکری و کشوری از حیث تضییع حقوق استخدامی .جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این بند با شماره وکیل دیوان عدالت اداری(۷۷۲۲۱۹۴۱)تماس بگیرید

تبصره ۱- تعیین میزان خسارات وارده از ناحیه مؤسسات و اشخاص مذکور در بندهای (۱) و (۲) این ماده پس از صدور رأی در دیوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومی است.

تبصره ۲- تصمیمات و آراء کلیه دادگاه ها و مراجع قضایی اعم از عمومی و نیروهای مسلح قابل شکایت در دیوان عدالت اداری نمیباشد

از زمان تصویب این قانون مهلت تقدیم دادخواست، راجع به موارد موضوع بند (۲) ماده (۱۰)، برای اشخاص داخل کشور سه ماه و برای افراد مقیم خارج از کشور، شش ماه از تاریخ ابلاغ رأی یا تصمیم قطعی مرجع مربوط مطابق قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب است.

در مواردی که به موجب قانون سابق، اشخاصی قبلاً حق شکایت در مهلت بیشتری داشته اند، مهلت مذکور، ملاک محاسبه است. مطابق قانون آیین دادرسی داد گاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی است.

در پایان لازم به ذکر است در صورتی که در هر کدام از موارد طرح شکایت در خصوص دیوان عدالت اداری نیاز به مشاوره با وکیلان خبره و باتجربه در این زمینه داشتید میتوانید با شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرمایید.روه وکلای پایتخت، با دارا بودن چندین وکیل مجرب در زمینه دیوان عد، کمیسیون ماده 100 و دهها مسائل حقوقی و کیفری و اداره کار می توانند پرونده های شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه به سر انجام برسانند و شما موکلان عزیز را از تمامی مراحل پرونده آگاه می سازند.

021-77221947

گروه وکلای پایتخت متخصص در وکیل دیوان عدالت اداری در ادرس : تهران،میدان رسالت، خیابان فرجام،بعد از خیابان حیدرخانی، پلاک 578، طبقه دوم اماده ارائه خدمات به عنوان وکیل دیوان و وکیل دیوان عدالت میباشد

 

منبع:

https://vakil-divan.ir/%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کارتون

بی شک یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی پیدا کردن یا انتخاب کردن سرگرمی های مناسب و سالم برای کودکان خود است که به آن علاقه نیز داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کودکان به ابزارات الکترونیکی و حضور در فضای مجازی علاقه نشان می دهند بنابراین انتخاب سرگرمی های آن ها نیز باید با دخالت این ابزارات الکترونیکی و اینترنت باشد تا کودک شما از انجام آن سرگرمی ها لذت ببرد.

به عنوان مثال می توانید انواع داستان کودکانه ی آموزنده را برای کودک خود از روی کتاب بخوانید یا برای به وجد آمدن بیشتر کودک خود داستان های صوتی آنلاین را با گوشی خود برای او پخش کنید. با استفاده از این داستان های کودکانه ی جذاب می توانید نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از راه غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. راه های آموزش غیر مستقیم بیشترین اثرگذاری و بازدهی را بر روی کودکان دارد. از دیگر کار هایی که می توانید برای فرزند خود از طریق گوشی های همراه و یا ابزارات الکترونیکی انجام دهید، در اختیار قرار دادن موبایل به فرزند خود برای انجام بازی آنلاین کودکانه است.

صد ها بازی آنلاین کودکانه در انواع سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید فرزند خود را به وسیله آن ها سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی هایی که اکثر کودکان به آن علاقمند هستند، تماشای کارتون های متفاوت و جدید امروزی است. با پخش کردن کارتون های جذاب کودکانه از موبایل یا تلویزیون خود می توانید فرزند خود را سرگرم کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است تماشای کارتون های انگلیسی زبان کمک بسیاری به یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودکان می کند زیرا این راه نیز جز روش های آموزش غیرمستقیم به حساب می آید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

آهنگ کودکانه

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الکترونیکی در زندگی های روزمره ی ما علاوه بر اینکه باعث تغییر سبک زندگیمان شده است، بر کودکان امروزی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. معمولا سرگرمی ها و بازی هایی که با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند، جذابیت بیشتری برای کودکان امروزی ما دارند. سایت های کودکانه ی بسیار متفاوتی وجود دارد که محتوای آن ها مخصوصا کودکان است.

کودکان شما با انجام بازی کودکانه در سایت های کودک لذت بسیار زیادی خواهند برد و ساعات بسیار زیادی را سرگرم می شود. پخش آهنگ کودکانه متفاوت و جذاب نیز بر روی عواطف کودک شما بسیار تاثیرگذار است. از جمله فوایدی که موسیقی کودکانه بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس در شخصیت َآن ها اشاره کرد. زیرا اکثر کودکان هنگام شنیدن یک شعر یا آهنگ کودکانه سعی می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید در کودکان از سن بسیار کم شکل گیرد.

از دیگر سرگرمی های سالم کودکانه می توان به قصه شب صوتی اشاره کرد. شما با پخش کردن قصه شب صوتی از طریق موبایل خود می توانید به بهتر خوابیدن کودک خود کم بسیاری کنید. معمولا قصه های کودکانه همراه با نکات آموزنده ای هستند که اینگونه با روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داده می شوند. از دیگر فواید قصه برای کودکان این است که قدرت تخیل و تصویرسازی آن ها را تقویت می کند زیرا کودک شما خود را به جای شخصیت های داستان انتخابی شما می گذراند و با آن ها تصویرسازی و همزادپنداری می کنند.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

هنگام آموزش نقاشی کودکان با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما در آن دخیل باشد. به عنوان مثال آموزش نقاشی جوجه که ویدیو آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا کمودکان معمولا به حیوانات علاقمند هستند. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد. البته کودکان به طور غریزی از سن بسیار کمک یعنی شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و با آن به کاغذ می کوبند و رفته رفته با گذر زمان طرح های منظم تری را بر روی کاغذ رسم می کنند. شما با مراجعه به سایت voolak می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های کودکانه را مشاهده کنید و به کودک خود آموزش دهید.

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کاردستی فرفره

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کاردستی ترازو

کودکان امروزی بسیار بیش تر از پیش به حضور والدین خود نیاز دارند بنابراین والدین باید وقت بیشتری برای فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های خانگی و کم هزینه می توانید بسیاری از پند های اخلاقی را در قالب سرگرمی ها و بازی های متفاوت به کودک خود آموزش دهید. به عنوان مثال قصه گویی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان است که تاثیر بسیار زیادی روی آنان دارد. شما می توانید قصه های معروف مانند داستان چراغ جادو یا داستان زیبای خفته را برای کودک خود روایت کنید. قصه گویی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد زیرا اکثر داستان هایی که برای کودکان روایت شده اند، پند های متفاوتی را در خود گنجانده اند که می توانید با استفاده از آن ها پند های متفاوتی را به کودک خود آموزش دهید.

شما با استفاده از قصه گویی می توانید علاوه بر آموزش از راه غیرمستقیم باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی مانند تقویت قدرت تصویرسازی و قوه تخیل کودک خود شوید. کودکان شما هنگام شنیدن قصه شروع به تصویرسازی و همزاد پنداری با شخصیت های آن می کنند و به همین دلیل باید داستان های متناب با سن کودک را برای او روایت کنید. ساخت کاردستی نیز می تواند فعالیتی سرگرم کنند برای کودکان باشد. به خصوص در این روز ها که کودکان اکثر زمان خود را در خانه و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

در مدرسه ها با ساخت کاردستی ترازو یا آموزش کاردستی ترازو به کودکان می توانند بسیاری از مسائل فیزیک و ریاضی را از طریق بازی و سرگرمی به آن ها آموزش دهند. به طور کلی اینگونه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی و فعالیت های فیزیکی برای کودکان همراه باشد، بیشترین تاثیرگذاری را در یادگیری کودکان دارد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ترازو را به اتمام می رساند آن را به معلم، شما یا مربی مهد کودک خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. افزایش اعتماد به نفس یکی از دغدغه های هر والدینی است زیرا پایین بودن اعتماد به نفس در شخصیت کودکان باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در آن ها می شود.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

چگونه می‌توان به شغلی برای خودمان دست پیدا کنیم؟ ارباب خود بودن آیا تحقق خواهد یافت؟ بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ چیست؟ چگونه می‌توان در آن به موفقیت رسید؟

از جمله تمایلات روز افزون در دنیا، میل به داشتن «شغل خانگی» است. مردم سراسر دنیا به تدریج به اهمیت این نکته پی می‌برند که صاحب کار خود و ارباب خودشان باشند. همان‌گونه که ج. پل‌گِتی سالها پیش به درستی خاطرنشان کرد که؛

 

«برای کسب موفقیت واقعی در زندگی، باید صاحب کار خودمان باشیم.»

تصور داشتن شغلی برای خود برای اکثر مردم ایجاد دلهره می‌کند؛ زیرا برایشان مستلزم بیرون آمدن از حاشیه امن خود و مواجهه با امور غیرقابل پیش‌بینی و ریسک‌هایی می‌باشد. اما به رغم همه اینها، داشتن کاری که کاملاً از آن خودمان باشد، تنها راهی است که امکان تسلط به خود و شرایط را برای ما فراهم می‌کند؛ و ما را از لحاظ مالی یا غیره به موفقیت حتمی می‌رساند.

بهترین و آسان‌ترین راه برای شروع یک کار خانگی، بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ است. امروزه کلمه‌ی نتورک مارکتینگ بر سر زبان‌ها افتاده و به گوش اکثر مردم دنیا خورده است. در این مقاله قصد داریم به طور مفصل راجب آن صحبت کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ چیست؟

نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای صنعتی با 50 سال قدمت است. 7/7 میلیون نفر در ایالات متحد به این صنعت اشتغال دارند. این صنعت هم‌اکنون در 125 کشور دنیا رواج دارد. تا این تاریخ، در هر یک هفته، 150 هزار نفر در سرایر دنیا به شاغلان این صنعت اضافه شده‌اند. این رقم معادل 21400 نفر در هر روز است. نتورک مارکتینگ یک روش توزیع محصولات و خدمات به مشتری نهایی است. روش خاص برای توزیع کالا و بازارداری شبکه ای.

آمیزه‌ای است از حق نمایندگی و درآمد تصاعدی؛ و مستلزم سرمایه اولیه اندک و ریسک بسیار ناچیزی است. امروزه، اینترنت با نقش چشمگیری که در دنیا ایفا می‌کند، مزایای تجارت الکترونیک را  افزایش داده است. همین امر موفقیت نتورک مارکتینگ از طریق اینترنت را قطعی ساخته است.

بسیاری از شرکت‌های موفق هم‌اکنون از بازاریابی شبکه ای برای توزیع کالا و خدماتشان بهره می‌گیرند. این شرکت‌ها شامل کوکاکولا، ژیلت، ام. سی. آی، رکسل، جنرال موتورز می‌شوند.

صنعت نتورک مارکتینگ نخست در سال 1945 توسط شرکت مکمل‌های غذایی نوتریلیت در ایالات متحده پا گرفت. نام این صنعت طی سالیان گذشته از “شیوه فروش مستقیم” یه “بازارداری چندسطحی یا چند لایه‌ای”، “بازارداری شبکه‌ای” و “بازارداری شبکه‌ای الکترونیک” تکامل یافته است. اصول اصلی و زیربنایی همه‌ی اینها با هم هیچ فرقی ندارد و عبارت است از؛ توزیع و بازارداری محصولات و خدمات.

مفاهیم مربوط به بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

 

در این مرحله، آنچه اهمیت دارد، درک مفاهیم گوناگون مربوط به بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ است. این امر شما را قادر می‌سازد که درباره‌ی این تجارت تصمیمی درست بگیرید. همچنین به شما کمک می‌کند که اعتقادتان به این تجارت را محکم‌تر سازید تا به موفقیت بزرگی نائل شوید.

 ✔ رشد توانی یا تصاعدی

آلبرت آینشتاین از رشد توانی به عنوان هشتمین شگفتی دنیا یاد کرد. درک قدرت رشد توانی و ارتباط آن به نتورک مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا پتانسل الگوی کار بازاریابی شبکه ای را درک کنید.

با تعمیم این اصل به افراد زیر مجموعه‌تان می‌توانید قدرت نامحدود رشد توانی را دریابید. به همین دلیل است که لیدرهایی در کار نتورک مارکتینگ توانسته‌اند برای خودشان مجموعه‌های بزرگی در اندازه‌های چند ده هزار نفری و چند صد هزار نفری بسازند.

✔ قدرت همانندسازی

نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای، تجارت همانندسازی است. تجارتی راحت که در آن افراد معمولی می‌توانند درآمدهایی فوق‌العاده کسب کنند. برای رسیدن به موفقیت، باید مقلد محض بود و به دیگران نیز آموزش داد که همان‌گونه باشند. باید فرایند همانندسازی مناسبی در کار باشد تا هرکسی در مجموعه، چه تازه وارد و چه کهنه‌کار، قارد به پیروی از سیستم باشد و همان کارها را به آسانی انجام دهد.

 

برای اینکه همانندسازی موثر باشد، لازم است ملاک‌های زیر وجود داشته باشد:

  • باید سیستمی در کار باشد.
  • پیروی از سیستم باید آسان باشد.
  • سیستم باید همه جا یکسان باشد.

 ✔ مفهوم «نمایندگی»

از زمان کلنل سندرز، موسس Kentucky Fried Chicken  تا به امروز، حق نمایندگی جای خود را به خوبی باز کرده است. در حقیقت، در ابتدا حق نمایندگی هم از سوی عموم مردم و هم مقامات دولتی مورد هجمه و حمله واقع شد. خوشبختانه، حق نمایندگی توانست بر این حملات فائق آید و امروزه هزاران شرکت و تجارت تحت عنوان مفهوم نمایندگی مشغول به فعالیت هستند. حق نمایندگی مفهومی قوی و موفق است. اگر هر تجارت فقط به یک مکان محدود شود، امکان رشد نخواهد یافت. اما با وجود هزاران شعبه مشابه که تحت امتیاز مشابهی فعالیت می‌کنند، امکان بالقوه عظیمی به وجود می‌آید که می‌توانیم در مک دونالد، KFC و Seven Eleven شاهد آن باشیم.

✔ قدرت «اهرم»

مفهوم اهرم در هرگونه فعالیت تجازی حائز اهمیت است. دو اهرم بسیار معروف، “زمان” و “پول” است. هر شخص یا تشکلی به لحاظ زمان و پول دارای محدودیت است. بنابراین ضروری است که از اهرم وقت و پول دیگر افراد استفاده کرد.

✔ تقسیم کار بین افراد

از انجا که بازاریابی شبکه ای کارگروهی است، این مفهوم از اهمیت بالایی برخوردار است. آنچا ما انجام می‌دهیم قابل تکثیر است. اگر هر کسی در مجموعه‌ی افراد شما خود را معرفی کند، تاثیر آن بسیار زیاد خواهد بود.

ج. پل گِتی: 

من ترجیح می‌دهم از یک درصد تلاش صد نفر استفاده کنم تا از صد در صد تلاش خودم.

 

پیگیری؛ عامل پشتکار در نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

پیگیری موفق، سرعت ورود پراسپکت‌ها به این تجارت را به شدت افزایش می‌دهد. برای تبدیل پراسپکت‌ها به مشتریان فعال، پیگیری اهمیت زیادی دارد. این مرحله از کار رد ساختن مجموعه‌ای بزرگ و موفق، مرحله‌ای ضروری به شمار می‌آید. اما پیگیری موثر مستلزم مهارت، و صبر فراوان است. هدف اصلی در پیگیری، بالا بردن سرعت جذب افراد به مجموعه است.

اهمیت پیگیری 

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که نتورک مارکترها انجام می‌دهند؛ فقدان پیگیری است. آن‌ها هدف‌شان را وارد کردن پراسپکت به مجموعه قرار داده‌اند و لحظه‌ای که بتوانند او را به تجارت وارد کنند، فکر می‌کنند که به هدف‌شان رسیده‌اند. کار بعدی آن‌ها پیدا کردن پراسپکت بعدی است. این کار در حقیقت اتلاف عمر است، زیرا نتورک مارکتینگ مسابقه‌ی ورودی گرفتن نیست. این تجارت مستلزم آن است که شما افرادی را وارد کنید و در عین حال به آن‌ها کمک کنید تا موفق شوند. مهم نیست که تعادلتان چقدر باشد؛ به یاد داشته باشید که در هر سطحی، روابطی سالم با زیر مجموعه‌هایتان داشته باشید و همواره فعالیت‌هایشان را پیگیری کنید.

اراده؛ رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

در پایان مایلم راه رسیدن به موفقیت را نشان دهم که توسط انسان‌های موفق در هر زمینه از زندگی تجربه شده است. باید آن را درک کنید و در تجارت بازاریابی شبکه ای به کار ببندید.

برای آن‌ که در نتورک مارکتینگ موفق شوید، باید از الگویی پیروی کنید که اسمش را چرخه موفقیت میگذاریم؛

✔اعتقاد

✔رفتار

✔عمل

✔نتیجه

همه چیز با اعتقاد شروع می‌شود. اگر اعتقادتان به صنعت نتورک مارکتینگ، خود شرکت و غیره قوی باشد، رفتاری مثبت از خود بروز می‌دهید. این رفتار مثبت منجر به جدی گرفتن عملکردتان در این کار و سرانجام رسیدن به نتایج مورد نظرتان می‌شود.

بنابراین، اگر نظام اعتقادی‌تان قوی باشد، اقدام عملی بیشتری خواهید داشت که قطعا در افزایش نتیجه مثبت نیز تاثیر خواهد گذاشت. اگر به نتایجی خوب برسید، چه اتفاقی می‌افتد؟ اعتقادتان قوی‌تر می‌شود و این چرخه همچنان ادامه پیدا می‌کند تا به نتایج بهتری برسید.

از طرفی اگر نظام اعتقادی ضعیفی داشته باشید، رفتارهای منفی از شما سر می‌زند و این منجر به کاهش اقدامات مثبت خواهد شد. نتایج خوبی هم به دست نمی‌آید. نتایج نامطلوب نظام اعتقادی شما را ضعیف‌تر می‌کند  و این چرخه ادامه خواهد داشت تا آنجا که به نتایج کم و کم‌تری می‌انجامد و بالاخره اعتقادتان متلاشی می‌شود و در پایان کار را رها می‌کنید. مهم‌ترین مساله، تقویت اعتقاد شماست. اگر اعتقادتان را تقویت کنید، کل چرخه موفقیت شروع به توسعه و گسترش می‌کند و نتایجی بهتر حاصل خواهد شد.

https://irjavan.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

 
  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

XVR داهوا

XVR  داهوا یک نسخه ارتقا یافته از DVR می باشد. این دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته جدید می تواند با انواع فرمت ویدیویی دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته CVI ، دوربین مداربسته TVI و دوربین مداربسته CVBS کار کند. با این تعاریف احتمالا تفاوت دستگاه Xvr با Dvr را تا حدودی متوجه شده اید .

 داهوا XVR-5108HS-i2 یک سیستم رکوردر و ضبط کننده پنج وجهی بوده و دارای ورودی IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS نیز هست و علاوه بر هشت دوربین CVI می توان 12 عدد دوربین شبکه با کیفیت 6 مگاپیکسل به آن متصل نمود. در دستگاه این امکان وجود دارد که موقعیت و حرکت دوربین مدار بسته PTZ دام Speed Dome را نیز تنظیم کند. دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 دستگاه ضبط تصاویری است که قابلیت پشتیبانی P2P را دارد و فرمت فشرده سازی تصاویر در آن H.265+/H.265 می باشد که باعث می شود تصاویر با حجم کمتری ذخیره شوند از دیگر ویژگی های این رکوردر دارا بودن کارت شبکه 10/100 Mbps است. بدون شک دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 بدلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره ، تشخیص و ردیابی وسایل نقلیه و همچنین قیمت مناسب نسبت به دیگر برند های بازار دوربین مداربسته در ایران و همچنین قابلیت های هوشمند نرم افزاری فراوان بهترین خرید در میان دستگاه های 8 کانال می باشد.

دستگاه 16 کانال داهوا  XVR-1B16از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم این دستگاه پنج وجهی بودن ، تکنولوژی فشرده سازی تصویر + H.265 و قابلیت افزودن دوربین IP تا 6 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 72 مگابایت بر ثانیه می باشد. این مدل درواقع نسخه جدیدتر مدل XVR5116HS بوده و قابلیت نمایش زنده دوربین ها تا 5 مگا پیکسل و ذخیره سازی تصاویر تا 2 مگا پیکسل را دارا می باشد . امکان دریافت تصویر و صدا ( درصورت استفاده از دوربین های داهوا ) هم زمان توسط یک کابل از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد .

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

داستان صوتی

کودکان همیشه به شنیدن داستان کودکانه و قصه های متفاوت بچگانه علاقه ی زیادی نشان می دهند. والدین نیز از سن بسیار کم معمولا قبل از خواب برای فرزندان خود قصه های کودکانه ی متفاوتی را می خوانند. شما با انتخاب قصه های آموزنده ی کودکانه می توانید موارد و نکات آموزنده ی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. داستان صوتی یکی از بهترین راه های آموزش به کودکان است که با پخش کردن انواع قصه های صوتی می توانید از سن بسیار کم به کودک خود انواع آموزش های رفتاری را بدهید.

یکی دیگر از محتوا های بسیار سرگرم کننده برای کودکان در فضای مجازی، ترانه کودکانه است. کودکان از شنیدن موسیقی ها و آهنگ های کودکانه بسیار لذت می برند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه های جذاب کودکانه و پخش کردن آن برای کودک خود می توانید باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند خود شوید. زیرا اکثر کودکان هنگامی که موسیقی یا ترانه ای را می شنوند تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنن و برای والدین خود بخوانند. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما خواهد شد.

از دیگر سرگرمی های کودکان امروزی می توان به بازی کودکانه آنلاین اشاره کرد. هزاران هزار بازی های آنلاین بچگانه با موضوعات متنوع در سایت های کودک وجود دارد که کودکان علاقه ی بسیار زیادی به سپری وقت خود با انجام اینگونه بازی ها دارند. شما با انتخاب بازی های جذاب کودکانه می توانید کودک خود را با بازی هایی که بر روی هوش فرزند شما تاثیر مثبت دارند، سرگرم کنید. بسیاری از بازی های آنلاین کودکانه با هدف تقویت هوش کودکانه طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید با استفاده از آن ها هوش کودک خود را تقویت کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند.

تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی عبارت اند از:

 تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی: کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

شکوفایی استعداد ها: نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود. تقویت قدرت تمرکز: کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است. زیرا همان طور که می دانید حضور بیش از حد در فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد از موبایل یا کنسول های بازی، ضررات بسیار زیادی برای کودک شما خواهد داشت.

برای مشاهده عکس ها و آموزش های نقاشی کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید!

  • armin moghim