تجارت

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاریکی همواره چالشی برای بسیاری از افراد و به ویژه برای تامین امنیت است؛ دوربین های امنیتی هم که راهی برای نظارت و تامین امنیت هستند، با چالش تصویربرداری در تاریکی مواجه هستند. از این رو موضوع دید در شب و البته دید در شب رنگی ، موضوعات مهمی در این حوزه هستند که تاثیر زیادی در ایمنی بیشتر فضاها دارند.

انواع متفاوتی از تکنولوژی ها در ارتباط با قابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته طراحی شده است که هر کدام ویژگی های متنوعی دارند و با استفاده از تکنیک های خاص خود، تصاویری از تاریکی شب و یا فضای کم نور ارائه می کنند. بست به نوع رنگی و یا سیاه و سفید بودن تصاویر و هم چنین نحوه تصویربرداری رنگی، این دوربین ها را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم. هم چنین به یکی از تکنولوژی های به روز این دوربین ها در برند هایک ویژن می پردازیم.

دوربین دید در شب مادون قرمز

دوربین های مادون قرمز یا IR دسته ای اط دوربین های دید در شب هستند که با استفاده از نور مادون قرمز، امکان تصوبربرداری در تاریکی دارند؛ اما این تصاویر سیاه و سفید و بدون رنگ است. این موضوع از کیفیت این تصاویر نمی کاهد و می توان گفت که این دوربین ها پاسخگوی نیاز بسیاری از فضاها برای تامین امنیت در شب هستند. دوربین مدار بسته 2 مگاپیکسل DH-HAC-B1A21P داهوا یکی از بهترین دوربین ها با این فناوری از برند داهوا می باشد کهع کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

دوربین های دید در شب رنگی

دوربین های دید در شب رنگی هم نوع پیشرفته تری از دوربین های دید در شب هستند که تصاویر آنها در هنگام شب، رنگی و باکیفیت است. این موضوع در مکان هایی که امنیت به ویژه در هنگام شب اهمیت زیادی دارد، یک راه حل بسیار کارآمد می باشد. دوربین های دید در شب رنگی در برندهای مختلف در دو دسته وارم لایت و استارلایت دسته بندی می شوند که هر دو این دوربین ها دوربینی با قابلیت دید در شب رنگی هستند؛ با این تفاوت که از روش های متفاوتی برای ضبط این تصاویر استفاده می کنند.

دوربین های وارم لایت

دوربین های وارم لایت، نوعی از دوربین های دید در شب رنگی هستند که از نور مرئی چراغ های LED نصب شده بر روی لنز دوربین برای تصویربرداری رنگی در هنگام شب استفاده می کنند. این دوربین ها به راحتی قابل تشخیص هستند؛ زیرا با یک نگاه می توان با مشاهده LED های روی دوربین، این سیستم ها را از مدل های دیگر تمایز داد. دوربین مدار بسته HDW1239TP-A-LED داهوا مثالی از یک دوربین وارم لایت کاربردی و مقرون به صرفه می باشد.

دوربین های استارلایت

دوربین های استارلایت هم نوع پیشرفته دوربین های دید در شب هستند؛ این دوربین ها نیازی به نور مزئی و یا چراغ برای روشن کردن محیط ندارند و با استفاده از سنسورهای داخلی خود، حتی در نور ستارگان هم می توانند تصاویر رنگی ضبط و پخش کنند. قیمت این دوربین ها کمی بالاتر از مدل های دیگر است؛ اما با توجه به کیفیت تصاویر این دوربین، توجیه پذیر می باشد. دوربین مداربسته HDW2431TP-AS داهوا یکی از بهترین نمونه های دوربین استارلایت با کیفیت بسیار بالا می باشد.

تکنولوژی Dark Fighter

این تکنولوژی ارائه ای از برند هایک ویژن می باشد که به نوعی از دوربین های دید در شب رنگی است و بر اساس عملکرد چشم انسان در تاریکی طراحی شده است. سنسورهای خاص و نوع لنز به کار رفته در این دوربین ها وجه تمایز آن با دیگر مدل های دید در شب رنگی است.

حال که با انواع فناوری این دوربین ها آشنا شدید، با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید بهترین مدل های این دوربین ها را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر سفارش دهید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نرم افزار CRM مایکروسافت از ابتدا در راستای دستیابی به اهدافی همچون کمک به کسب و کارها در ایجاد روابط با مشتریان فعلی و جدید توسعه داده شده است. از آن زمان تا به حال، تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت از یک سیستم مدیریت تماس ساده به ابزاری قوی تبدیل شده است که به کاربران کمک می کند تا فروش، بازاریابی، تراکنش های نقطه فروش  (POS)، حسابداری، فروشندگان و سایر انواع داده های عملیاتی را در یک راه حل به راحتی در دسترس قرار دهند.

اگر از نظر کمک به رشد کسب و کار به عملکرد نرم افزار CRM مایکروسافت نگاه کنیم، CRM مایکروسافت به شما در پیدا کردن سرنخ ها کمک می کند، و با شناسایی مشتریان بالقوه توسعه برنامه های فروش را امکان پذیر می کند.تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت همچنین با شخصی سازی تجربه و ارائه پشتیبانی عالیاز مشتری، برای حفظ وفاداری مشتری با ذخیره اطلاعات کلیدی برای افزایش فروش استفاده می شود. کارشناسان فروش رهسام، با گردآوری این راهنمای خرید CRM نکات مهم در انتخاب مناسب ترین CRM را به شما خواهند گفت.

سوالاتی که به هنگام بررسی نرم افزار CRM باید بپرسید

CRM مایکروسافت یکی از انواع مختلف نرم افزارهای CRM در دسترس صاحبان کسب و کار است. بنابراین انتخاب یک نرم افزار مناسب و کارآمد، کلید موفقیت کسب و کار شما خواهد بود. در این میان، پرسیدن برخی سوالات مهم پیش از خرید CRM مایکروسافت می تواند در این انتخاب به شما کمک کند:

  • این نرم افزار مناسب چه سطح از کسب و کار است؟
  • روند اجرا چگونه است و چه مقدار کمک فنی شامل می شود؟
  • استفاده از آن چقدر آسان است؟ آیا می توانم به راحتی کارمندان را آموزش داد؟
  • آیا حداقل های کاربری وجود دارد؟
  • ادغام با راه حل های دیگری که از قبل استفاده شده اند، چقدر آسان است؟
  • هزینه کل نرم افزار چقدر است؟ آیا راه اندازی یا هزینه اضافی وجود دارد؟ اگر نیاز به اضافه کردن کاربران یا ادغام های بیشتری باشد، چه کار باید کرد؟
  • آیا API قابل دسترسی است؟
  • چه نوع ویژگی های امنیتی در برنامه تعبیه شده است؟

با پرسیدن این سوالات از فروشنده، می توان مناسب ترین نرم افزار CRM همگام با اهداف سازمانی خود را، تهیه کنید.

در انتخاب نرم افزار CRM باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

وظیفه تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت فقط سازماندهی مشتریان شما نیست. نرم افزار CRM مایکروسافت، مجموعه ای از ابزارها را برای کمک به افزایش فروش و اجرای کمپین های بازاریابی موثرتر ارائه می دهد. در راهنمای خرید CRM بیشتر بر روی مزیت نرم افزار CRM که به مشاغل کوچک ارائه می دهد، تمرکز می کنیم.

  • مدیریت رهبری و فروش

با ایجاد خودکار سرنخ ها از منابع مختلف مانند رسانه های اجتماعی، بازدیدکنندگان وب سایت، تماس های ورودی، ثبت نام در خبرنامه و موارد دیگر، مشتریان جدیدی پیدا کنید. با ایمیل ‌ها و وظایف از پیش تعیین ‌شده به ‌طور خودکار سرنخ ‌ها را دنبال کنید یا خودتان به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید.

نرم افزار CRM مایکروسافت می تواند مشتریان بالقوه را در تمام مسیر فروش، از تولید سرنخ تا پایان فروش، پرورش دهد. علاوه بر این، تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت به کاربران اجازه می‌ دهد تا قیمت ‌های فروش را ایجاد، ذخیره و فاکتورها را پیگیری کنند.

  • بازار یابی

 بسیاری از راه حل های CRM دارای ابزارهای بازاریابی داخلی هستند، از جمله قالب های ایمیل، مسیرهای بازاریابی ایمیلی، پیام کوتاه و ابزارهای مدیریت پروژه کوچک. برخی حتی قابلیت های ردیابی رقابت و پیش بینی فروش را ارائه می دهند.

  • تجارت الکترونیک

 برخی از نرم افزارهای سطح بالا مانند CRM دارای قابلیت تجارت الکترونیک داخلی هستند. در حالی که سایر محصولات با دسترسی به API یا با استفاده از یک سرویس شخص ثالث، امکان ادغام تجارت الکترونیک را آسان می کنند.

  • گزارشات

اکثر مدل های نرم افزار CRM مایکروسافت شامل برخی از عملکردهای گزارش دهی هستند و بسیاری از محصولات نهایی بالاتر داشبوردهای زنده و پویا دارند.

دقت کنید که هر نیاز صادرات یا وارداتی که دارید، با سیستم CRM ای که انتخاب می کنید سازگار باشد.

  • مرکز تماس

 اکثر محصولات CRM ارزان قیمت دارای قابلیت مرکز تماس نیستند، اما ادغام های شخص ثالثی برای پیوند دادن نرم افزار مرکز تماس با نرم افزار CRM وجود دارد. کمبودی که با معرفی تکنولوژی جدید CRM مایکروسافت رفع شده است.

با این حال، اگر مرکز تماس برای کسب و کار شما مرکزی است، ممکن است ارزش داشته باشد که یک CRM با ویژگی های کامل مرکز تماس اتخاذ کنید.

  • گردش کار و تاییدیه

 مدیریت پروژه یکی از جنبه های مهم نرم افزار CRM مایکروسافت است. همانند اکثر CRM های پیشرفته و با کیفیت بالا، نرم افزار CRM مایکروسافت دارای گردش کار داخلی و تاییدیه هایی به سبک علامت هستند که به مدیریت کار و سازماندهی کمک می‌کنند.

با این حال، میزان سفارشی ‌سازی این ابزارهای CRM از محصولی به محصول دیگر متفاوت است، بنابراین اگر به مرحله گردش کار یا فرآیند تایید خاصی نیاز دارید، مطمئن شوید که با مدل برنامه‌ ای که انتخاب می‌کنید قابل دستیابی باشد.

برای تجزیه و تحلیل گسترده تا بررسی ویژگی های مختلف نرم افزار CRM مایکروسافت، می توانید به کارشناسان رهسام اعتماد کنید. با کارشناسان رهسام در تماس باشید!

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

خیلی خوب یادم هست که وقتی خیلی کوچک تر بودم، پدر حسابدارم، همیشه کوهی از دفاتر روزنامه، فاکتور ها، پول های نقد را به روش می کشید. وقتی زمان گزارش  های فصلی می رسید، تمام فضای اتاق پذیرایی پر بود از دفاتر روزنامه، کل، ترازنامه و ... مربوط به حسابداری و پدرم با یک ماشین حساب از این جدول کاغذی به سمت جدولی دیگر می رفت. کم کم تعداد دفتر ها کمتر شد، شانه شکل گرفته بابا از حمل تعداد زیادی دفتر سنگین، حالا سبک تر شده بود. همه این ها به علت ورود نرم افزار های حسابداری به ددنیای مدیریت بود. بابا با ذوق از امکانات نرم افزار می گفت و گاهی هم انتقاد های سنگینی داشت.

چند سال بعد گله اش از این بود که این نرم افزار ها، حسابدار ها را تنبل کرده، از این که این صفحات برنامه نویسی شده فرق متخصص و اپراتور نرم افزار را نمی فهمند؛ حتی پدرم به بعضی کسب و کار ها پیشنهاد می کرد که نرم افزار برای شما مناسب نیست. سالها گذشت، دنیای به روز نرم افزار حسابداری نیاز داشت و پدرم به عنوان نماینده ای از جامعه حسابداران سنتی خود را با دنیای ماشینی حسابداری وقف داد.

امروز من به عنوان علاقه مند به مدیریت، همین کشمکش را بین مدیران فروش و نرم افزار های مدیریت روابط با مشتریان می بینم. مدیران سنتی فروش تصور می کنند شناخت بازار کافی است و علاقه مند هستند کلیه سیستم های فروش، فروشندگان،داده های حجیم، کمپین های بازاریابی، مشتریان بالقوه و ... را به روش سنتی یا نیمه سنتی مدیریت کنند. اما جهان مدرن حالا برای مدیریت فروش،  CRM ها را معرفی کرده است و تمام کمپانی ها بزرگ و کوچک در فیلد های کاری متفاوت از انواع مختلف سیستم های Customer Relationship Management یا همان مدیریت روابط مشتریان استفاده می کنند. اگر علاقه مند به شناخت مزیت نرم افزار CRM  هستید ادامه این مطلب را بخوانید تا شما را با این گونه سیستم های مدیریتی آشنا کنم:

مزیت نرم افزار CRM

مهم ترین مزیت نرم افزار CRM یا بهتر بگوییم هدف آن، مانند تمامی نرم افزار هایی که در کسب و کار از آنها بهره می بریم، افزایش در آمد است. در مورد نرم افزار سی آر ام، از راه های مختلفی چون مدیریت کاهش هزینه ها، مدیریت داده ها، ارتباط موثر تر با مشتریان، پیگیری سرنخ های فروش، گزارش های دقیق در جهت بهبود، بهره وری بیشتر، مدیریت بهتر کارمندان فروش و ... می توان به این هدف اصلی یعنی افزایش درآمد دست پیدا کرد.

نظم در دسترسی به داده ها: وارد کردن اطلاعات و داده ها به نرم افزار CRM و اجتماع این داده ها در یک دیتابیس متمرکز و دسترسی سریع به آنها اولین مزیتی است که به آن دست پیدا می کنید. در این نرم افزار به راحتی می توانید داده ها را از جوانب مختلف دسته بندی و بر مبناهای مختلف سورت یا فیلتر کنید. آنها در قالب جدول یا نمودار های مختلف ببینید و بتوانید در هر زمانی به این داده ها دسترسی داشته باشید.

گزارشات دقیق: علاوه بر دسترسی به  اطلاعات خام، CRM گزارشات دقیق و کاربردی را با تلفیق داده و در بازه های زمانی دلخواه ارائه می کند.

افزایش رضایت مشتریان: این که همواره و در لحظه از وضعیت مشتری اطلاعات داشته باشید، رضایت مشتریانتان را تا حد قابل توجهی افزایش خواهد داد.

افزایش درآمد زایی: با پیگیری سرنخ های فروش، فرصت های فروش، راه اندازی کمپین های موثر و اندازه گیری موفقیت آنها و ... فروش و درآمد افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع اطلاعات این مطلب برای مزیت نرم افزار CRM وبسایت رهسام تک است که به خوبی در یک مقاله کامل این مزیت ها را شرح داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سی ار ام می توانید به این وبسایت مراجعه کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تامین امنیت انبار یکی از جنبه های مهم هر محیط صنعتی است. زیرا انبار تنها مکان نگهداری لوازم کار با ارزش نیست، بلکه می تواند نقطه دسترسی به دیگر محصولات و حتی اماکن مهم تر باشد.

ایمن سازی انبار نیازمند یک رویکرد جامع، رسیدگی به خطرات امنیتی بالقوه، اجرای قفل های مقاوم و ترکیب سیستم های امنیتی پیشرفته است. با انجام اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از انبار، مالکین انبار می توانند نسبت به خطرات احتمالی در زمان عدم حضور خود، خاطر جمع شوند. نصب دزدگیر و دوربین مداربسته از جمله اقدامات ایمن سازی محیط انبار است که مالکین انبار می توانند از آنها استفاده کنند.

اما پیش از خرید دوربین مداربسته انبار، به چه مواردی باید دقت کرد؟ چه نوع دوربین مداربسته ای مناسب محافظت محیط انبار است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات، با دوربین مارکت همراه باشید.

ارزیابی خطرات امنیتی انبار

انبارهای اماکن صنعتی اغلب به دلیل انزوای نسبی از مناطق اصلی محیط کار، مورد هدف سارقین و نفوذ افراد غیرمجاز قرار می گیرند. درک خطرات امنیتی مشترک مرتبط با انبارها برای توسعه یک استراتژی امنیتی موثر ضروری است.

ممکن است در بسیاری از انبارهای قدیمی همچنان از قفل های فرسوده و سنتی استفاده شود که عبور از آنها بسیار راحت است. همین امر، آسیب پذیری انبار را بیشتر بروز می دهد. پنجره های انبار، اگر بدون حفاظ یا بدون قفل مناسب باقی بمانند، می توانند به عنوان نقاط ورودی توسط متجاوزان مورد سوء استفاده قرار گیرند. انبارهایی که نور ضعیفی دارند پوششی را برای سارقان فراهم می کند تا بدون توجه به آن نزدیک شوند و وارد آن شوند، به خصوص در طول شب.

بسیاری از انبار، سازه های جداگانه از محیط اصلی کار هستند. همین موضوع، نظارت و دسترسی دائم به آنها را کمی دشوار می کند.

شناسایی نقاط ضعف انبار

سارقان در شناسایی و بهره برداری از آسیب پذیری ها در امنیت انبارهای قدیمی ماهر هستند و به آنها اجازه می دهد با سهولت نسبی به دسترسی غیرمجاز دست یابند. یکی از ضعف‌های اصلی که سارقان روی آن حساب می کنند، چفت های سست درب های انبار است. با پیدا کردن یک نقطه ورود ناامن، سارقان می توانند به آسانی وارد انبار، جایی که محل نگهداری وسایل و لوازم مهم است، شوند و فرصتی سودآور برای سرقت فراهم می کند.

اقلام با ارزش قابل مشاهده در داخل انبار، مانند آهنربایی برای سارقان عمل می کند و آنها را برای سرقت احتمالی جذب می کند. خواه ابزارهای گران قیمت، تجهیزات کاری یا ماشین آلات فرسوده باشند، وسوسه ای قوی برای مجرمان فرصت طلب خواهند بود. علاوه بر این، مناطق تاریک و به هم ریخته در انبار به نفع سارقان است، زیرا نور ضعیف و بی نظمی مکان‌ های ایده‌ آلی برای مخفی شدن مزاحمان فراهم می‌کند.

بسیاری از سارقان عدم توجه به امنیت پنجره های انبارها می شوند. پنجره‌ های کوتاه یا بدون حفاظ و قفل، همانند کارت دعوتی برای سارقین هستند. فقدان نظارت مناسب بیشتر سارقان را جسورتر می کند، زیرا انبارهای که فاقد دوربین های امنیتی یا سایر سیستم های نظارتی هستند، احساس امنیت را در اختیار مجرمان قرار می دهند. چون می دانند که اقدامات آنها ثبت یا گزارش نمی شود و به طور قابل توجهی شانس موفقیت آنها را افزایش می دهد.

پیامدهای امنیت ضعیف انبار

نادیده گرفتن خطرات امنیتی انبار می تواند به عواقب قابل توجهی منجر شود. امنیت ناکافی خطر سرقت لوازم مهم و قیمتی را افزایش می دهد و صاحبان خانه را با خسارات مالی و ناراحتی مواجه می کند. وسایل با ارزش ذخیره شده در انبار نیز در معرض خطر هستند.

امنیت ناکافی ممکن است باعث نفوذ به انبار شود، ایمنی کل محتویات آنجا را به خطر بیندازد و منجر به آسیب اموال و هزینه های تعمیر شود. درک اهمیت تدابیر امنیتی قوی انباربرای محافظت از وسایل و تجهیزات، برای ادامه روند کاری نیز بسیار مهم است. زیرا در یک فقره سرقت، ممکن است زحمت چندین ماهه یک تجارت برباد رود!

خوشبختانه تمامی این مشکلات با نصب دوربین های مداربسته و سیستم امنیتی مناسب قابل جلوگیری هستند. دوربین های مداربسته متعددی همچون دوربین اسپید دام و دوربین مداربسته دید در شب رنگی گزینه های مناسبی برای استفاده در انبارها می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دوربین مداربسته و نحوه خرید دوربین مداربسته انبار، با دوربین مارکت تماس بگیرید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

بلبرینگ های پلاستیکی در کنار دیگر بلبرینگ های فلزی و سرامیکی، در حال هموار سازی مسیر زندگی ما هستند. شاید بلبرینگ های پلاستیکی از نوع دیگری ساخته شده باشند، اما همانند دیگر بلبرینگ ها دارای مزایا و انواع مختلفی هستند. همین امر آنها را به انتخابی جذاب برای بسیاری از صنایع تبدیل می کند.

ویژگی‌هایی مانند مقاومت‌ های ویژه و عدم رسانایی الکتریکی بلبرینگ های پلاستیکی را برای بسیاری از بازارها ایده ‌آل می ‌کند، مانند بازارهایی که شرایط اتاق تمیز یا تجهیزات حساس دارند. با این حال، یکی از مزیت های اصلی پلاستیک این است که می توان آن را به سبک چندین نوع بلبرینگ دیگر ساخت.

بلبرینگ های پلاستیکی می توانند بسیار متنوع باشند و مزایای قطعات پلاستیکی را با قابلیت های ویژه هر نوع بلبرینگ ترکیب کنند. در اینجا برخی از انواع مختلف بلبرینگ های پلاستیکی شرکت کویو که صنایع می توانند از قابلیت های آنها بهره ببرند، معرفی می کنیم. با دیجی برینگ همراه باشید.

بلبرینگ پلاستیکی شیار عمیق KOYO

بلبرینگ شیار عمیق KOYO یکی از پرکاربردترین انواع بلبرینگ در میان محصولات کویوهستند. عمدتا بلبرینگ شیار عمیق KOYO به دلیل توانایی بالایی که در تحمل بارهای زیاد و سرعت های عملیاتی سریع دارند، از پر تقاضاترین محصولات بلبرینگ کویو هستند. علاوه بر این، بلبرینگ شیار عمیق KOYO می‌تواند بار شعاعی و بار محوری محدود را تحمل کند، که آن را به گزینه ‌ای عالی برای کاربردهایی تبدیل می ‌کند که در آن فشار از طرف شافت (شعاعی) و در امتداد شفت (محوری) اعمال می ‌شود. این موضوع در مورد نوع پلاستیکی این بلبرینگ نیز صدق می کند، که یک بلبرینگ آرام و تمیز را ارائه می دهد.

بلبرینگ های پلاستیکی رانش

بلبرینگ های رانش نوعی بلبرینگ چرخشی هستند که برای تحمل بارهای محوری طراحی شده ‌اند. بلبرینگ رانشی پلاستیکی با ترکیب ویژگی مناسب برای کاربردهای با سرعت بالا و بارهای سبک، به یکی از ایده آل ترین بلبرینگ برای کاربردهای با دقت بالا تبدیل شده است.

بلبرینگ های پلاستیکی تماس زاویه ای

بلبرینگ های تماس زاویه ای به گونه ای طراحی شده اند که در برابر نیازهای برنامه های کاربردی با سرعت بالا مقاومت کنند. این قطعات دارای یک زاویه تماس هستند که می تواند بارهای شعاعی و رانشی را بپذیرد، اگرچه فقط می تواند بارهای رانش را در یک جهت پشتیبانی کند.

بلبرینگ های پلاستیکی خود تراز

به لطف طراحی که در آن حلقه داخلی، توپ و نگهدارنده می ‌توانند آزادانه در اطراف مرکز بلبرینگ بچرخند، این بلبرینگ ها نسبت به سایر گزینه‌ ها توانایی بیشتری در پذیرش انحرافات در ناهماهنگی شفت دارند. بلبرینگ ‌های خود تراز پلاستیکی توانایی مقاومت در برابر شرایط سخت عملیاتی و محیط‌ ها را با مزایای پلاستیک ترکیب می ‌کنند. قابلیتی که این نوع بلبرینگ کویو را مناسب استفاده در دستگاه های پیچیده مانند ماشین آلات پزشکی یا تجهیزات تولید نیمه رسانا، کرده است.

بلبرینگ پلاستیکی مینیاتوری

هنگامی که برنامه کاربردی شما نیاز به قطرهای کوچکتر و قطعات سبک تر دارد، بلبرینگ های مینیاتوری ممکن است مناسب باشند. بلبرینگ های پلاستیکی مینیاتوری ممکن است کوچک باشند، اما هنوز هم سطح عملکرد لازم را برای تجهیزات دقیق و سایر کاربردهایی که قطعات بزرگتر کار نمی کنند، ارائه می دهند.

بلبرینگ دلخواه خود را انتخاب کنید

زمانی که بلبرینگ های فلزی یا سرامیکی نمی توانند انتظارات را برآورده کنند، بلبرینگ های پلاستیکی جایگزینی شایسته هستند. با کمک انواع مختلف گزینه های بلبرینگ کویو، شانس بالایی برای انتخاب بلبرینگ مناسب خواهید داشت.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

بازار امنیت مبتنی بر ابر در سال 2022 بیش از 46 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی ها از رشد سه برابری آن در دهه آینده خبر می دهند. مهاجرت از ذخیره سازی محلی به فضای ابری، چشم انداز صنعت امنیت و رویکردها نسبت به امنیت را برای مناطق مسکونی، تجاری و آموزشی را نیز دستخوش تغییرات گسترده ای کرده است.

اما دوربین مداربسته مبتنی بر فضای ابری چه ویژگی های به کاربران ارائه می دهد؟ کارشناسان دوربین مارکت در این راهنمای خرید دوربین مداربسته، با پاسخ دهی به 5 پرسش اصلی، قابلیت های مهم دوربین مداربسته مبتنی بر فضای ابر را به شما معرفی خواهند کرد.

  1. معمولا چه ویژگی هایی در یک دوربین مداربسته بر فضای ابری گنجانده می شود؟

دوربین های مداربسته مبتنی بر فضای ابری طیف وسیعی از ویژگی ‌ها را برای بهبود عملی و تجربه کاربر ارائه می ‌دهند و این ویژگی ‌ها بین تولیدکنندگان متفاوت است. مانند شرکت داهوا که اکثر دوربین های مدرن خود را به این قابلیت مجهز کرده است.

ویژگی های کلی و کاربردی اکثر این سیستم ها عبارتند از:

  • دسترسی از راه دور
  • مدیریت از راه دور
  • نظارت از راه دور
  • هشدارهای زنده
  • اعلان‌های پیشگیرانه
  • به روز رسانی خودکار

2. مزایای دوربین مداربسته مبتنی بر فضای ابری چیست؟

با توجه به انتظارات شما، مزایای مختلفی وجود دارد که می تواند برای شما جذاب باشد. هر سازنده ویژگی های متفاوتی را با مزایای گوناگون در محصولات خود ارائه می دهد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • مدیریت از راه دور
  • گارانتی طولانی مدت
  • مقیاس ‌پذیری بی‌پایان
  • به‌روزرسانی ‌های خودکار
  • اعلان‌ های هشدار
  • یکپارچه ‌سازی آسان

3. هشدارهای دوربین های مداربسته تا چقدر قابل اعتماد هستند؟

قابلیت اعتماد به هشدارهای یک دوربین مداربسته مبتنی بر فضای ابری به چند عامل بستگی دارد:

کیفیت سیستم – دوربینی که یک تولید کننده معتبر عرضه می کند، احتمال کمتری در ارسال هشدارهای کاذب دارد.

اتصال به شبکه - اتصال اینترنت نامطمئن دریافت اعلان ها و هشدارها را بسیار کندتر می کند.

قطع خدمات – متاسفانه هیچ فناوری ای کاملا بی عیب و نقص نیست. همیشه امکان قطع بودن خدمات به دلایل مختلف وجود دارد.

4. آیا دوربین مداربسته مبتنی بر فضای ابری می توانند در طول قطع برق کار کند؟

اکثر این دوربین های مداربسته دارای باتری‌های پشتیبان هستند تا اطمینان حاصل شود که عملکردهای اصلی آنها در قطع برق ادامه می‌یابد، اما بدون اتصال به اینترنت، آنها فقط به اندازه یک سیستم معمولی موثر خواهند بود. زیرا ویژگی های ارائه شده توسط اتصال به اینترنت، مانند دسترسی از راه دور و مدیریت یا هشدار، در دسترس نخواهد بود.

5. آیا دوربین مداربسته  مبتنی بر فضای ابری از دوربین مداربسته سنتی ایمن تر است؟

این موضوع تا حد زیادی به نیازهای امنیتی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، یک سیستم دوربین مداربسته مستقل که به اینترنت متصل نیست و فقط به صورت داخلی قابل دسترسی است، از نفوذ خارجی بیشترین امنیت را خواهد داشت.

با این حال، اگر می خواهید دسترسی از راه دور داشته باشید، یک سیستم مبتنی بر فضای ابری بسیار امن تر از یک راه حل داخلی خواهد بود.

ذخیره تصاویر در فضای ابری، نیاز به سرورهای قوی و گران قیمت را که می توانند آسیب پذیری های امنیتی بزرگی باشند، از بین می برد. احتمال آسیب دیدگی حافظه داخلی موجود در مکان نصب دوربین که می تواند به از بین رفتن داده ها شود، بسیار بالا است.

در مقایسه، داده‌ های ذخیره ‌شده در فضای ابری پشتیبان ‌گیری می ‌شوند، از نظر فیزیکی غیرقابل دسترس هستند، با رمزگذاری محافظت می‌ شوند و هر گونه اتصال به سرور برای مشاهده داده ‌ها ثبت می شود.

اگر به دنبال خرید یک دوربین مداربسته مبتنی بر فضای ابری هستید و به یک شرکت نصب حرفه ای نیاز دارید، دوربین مارکت اینجا است تا به شما کمک کند. جدیدترین و بهترین دوربین داهوا، هایک ویژن و ایمو را می توانید از دوربین مارکت تهیه کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

صنعت خودرو با نوسانات مختلفی مواجه است. مسئولیت انتشار نزدیک به حدود یک پنجم از کربن جهانی، بر دوش سیستم حمل و نقل جهانی قرار داد. در نتیجه، دولت‌ ها در سراسر جهان، تولیدکنندگان خودرو را به سمت اشکال پایدارتر قدرت سوق می ‌دهند تا به اهداف زیست ‌محیطی برسند.

همانطور که تبلیغات به سمت استفاده از وسایل نقلیه ادامه دارد، استقبال از آن تاثیر قابل توجهی بر صنعت قطعات خودرو خواهد داشت. زیرا بسیاری از قطعات و سیستم ها در خودروهای سوخت فسیلی در خودروهای الکتریکی وجود ندارد. برای مثال، خودروهایی که انرژی خود را از سوخت فسیلی می ‌گیرند، قطعات متحرک بیشتری مانند دینام‌ ها یا جعبه ‌دنده‌ ها، که بیشتر آنها برای عملکرد روان به نوعی بلبرینگ خودرویی وابسته هستند، را شامل می شوند. دیجی برینگ در این مطلب، به بررسی نقش بلبرینگ در صنعت خودرو الکتریکی و تحولات آن خواهد پرداخت.

بلبرینگ، همراه همیشگی خودرو

جهان در مسیر استفاده از انرژی پاک قرار دارد. مسیری که برای رسیدن به مقصد نیازمند تغییرات گسترده ای است. از آنجایی که سازندگان اصلی خودرو از موتورهای احتراق داخلی به خودروهای الکتریکی با باتری دور می‌شوند، رقابت برای ساخت خودروهای سبک ‌تر و کارآمدتر برای به حداکثر رساندن برد خودرو در هر بار شارژ ادامه دارد.

در واقع، ما شاهد افزایش تقاضا برای بلبرینگ خودرویی سبک ‌تر و کوچک‌ تر برای استفاده در بلبرینگ های موتورهای الکتریکی هستیم، یک عامل کلیدی برای کارایی قطار محرکه خودروهای الکتریکی است، به این معنی که انتخاب بهتر بلبرینگ ها می ‌تواند باعث شود خودروها با همان شارژ بیشتر حرکت کنند. بلبرینگ ها جزء کوچک اما قدرتمند در همه انواع خودروها باقی می مانند. آنها بخش مهمی از ستون های فرمان، شفت موتور، چرخ ها، برف پاک کن ها و آینه های برقی، پنجره ها و صندلی ها هستند.

 

بلبرینگ فولاد ضد زنگ برای مهندسی خودرو

بلبرینگ خودرویی در معرض برخی از سخت ترین شرایط قرار دارند و انتظار می رود بارهای سنگین را تحمل کنند و برای مدت طولانی بدون خرابی کار کنند. تولید کنندگان بلبرینگ، طیف وسیعی از بلبرینگ های فولادی ضد زنگ را برای انواع کاربردهای خودرو ارائه می دهند.

یکی از این نمونه ها، دریچه گاز است که در آن بلبرینگ ها برای ورود مقدار مناسب هوا ضروری هستند. برای این کاربرد، لازم است بلبرینگی که بتواند با دمای بسیار گرم، حرکات سریع دریچه گاز و سطوح بالای ارتعاش مقابله کند، مورد استفاده قرار بگیرد.

برای رویارویی با این چالش ها، بلبرینگ فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا برند gmb می تواند انتخابی ایده آل باشد. بلبرینگ های فولاد ضد زنگ درجه 440 ما برای دماهای بالای 300 درجه سانتیگراد مناسب هستند در حالی که فولاد ضد زنگ 316 می تواند با دماهای بالاتر نیز مقابله کند. بعلاوه، 440 بلبرینگ فولاد ضد زنگ، بار و سرعت بسیار خوبی را ارائه می دهد.

بلبرینگ ‌ها حرکت نرم و روان را امکان ‌پذیر می ‌کنند، خواه راننده خودرو فرمان را بچرخاند، آینه ‌های بال را تنظیم کند یا صندوق عقب خودرو را ببندد. بلبرینگ‌ های باکیفیت، اندازه ایده ‌آل برای کاربرد و توانایی تحمل فشار و بار زیاد، تاثیر زیادی بر نحوه تجربه مشتری از خودرو دارند. بنابراین، انتخاب دقیق بلبرینگ خودرویی ضروری است.

بلبرینگ خودرویی با کیفیت

بلبرینگ های خودرویی بسته به نوع کاربرد، تنش، سایش و پارگی زیادی را متحمل می شوند. در نتیجه، انتخاب بلبرینگ‌ هایی با کیفیت بالا که بهترین عملکرد و طولانی ‌ترین عمر قطعه را ارائه می ‌دهند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کارشناسان دیجی برینگ اسفاده از بلبرینگ های مینیاتوری gmb را پیشنهاد می دهند. بلبرینگ های بخش ظریف و بلبرینگ های فولاید ضد زنگ بلبرینگ gmb با استاندارد ISO/TS16949 ، بلبرینگی با کیفیت و دوام بالا هستند. ISO/TS16949 یک استاندارد مدیریت کیفیت شناخته شده بین المللی مختص صنعت خودرو است.

هرچند در کنار انتخاب بلبرینگ های خودرویی، نباید از روان کننده ها با کیفیت غافل شد. ترکیب همکاری بلبرینگ و روان کننده، نتایج مطلوب تری به همراه خواهد داشت.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

هیچ چیز به اندازه خوراکی و نوشیدنی بر سلامتی انسان، تاثیر گذار نیست. نظارت بر عملکرد تجهیزات صنایع غذایی و نوشیدنی طبق استانداردهای جهانی صورت می گیرد. مواردی که تمامی تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات این صنعت، ملزم به پیروی از آنها هستند. در غیر این صورت، هیچکدام از تولیدات آنها به کار گرفته نخواهد شد!

اغلب بلبرینگ های صنایع غذایی همانند اکثر قطعات و ماشین آلات دیگر این صنعت، از پلاستیک های مورد تایید بهداشت جهانی تولید شده اند. این مواد به طور مستقیم یا در مجاورت محصولات غذایی قرار دارند. همواره این احتمال وجود دارد که قسمت هایی از روکش ها یا سایر اجزای پلاستیکی جدا شده و در محصول نهایی رها شود. گاهی امکان تشخیص آنها به صورت بصری وجود دارد، اما در اکثر مواقع حتی فلزیاب نیز قادر به یافتن آنها نمی باشد.

حال شرکت های تولید کننده بلبرینگ صنایع غذایی مانند بلبرینگ skf برای حل این مشکل، چه تدبیری اندیشیده اند؟ با دیجی برینگ همراه باشید تا راه حل های بلبرینگ skf، آشنا شوید.

چه زمانی تشخیص خرابی بلبرینگ، ضروری است؟

بلبرینگ های ساده (پلین) در بیشتر کاربردها استفاده می شوند. بلبرینگ های ساده به راحتی با بخش های مختلف هماهنگ و در یک سوراخ محفظه ای ثابت می شوند. ویژگی ای که افتادن یا شکستن آنها را تقریبا غیرممکن می سازد. با این حال اگر کاربرد متفاوت باشد، محض اطمینان نیاز به استفاده از بلبرینگ های فلج دار کروی یا ثابت است.

بلبرینگ های کروی در بالای محصول باز هستند و در صورت استفاده نادرست یا خرابی ممکن است بشکنند. در چنین حالتی، خطر ورود قطعات به محصول وجود دارد. به عنوان مثال، اگر در لبه های وزن دستگاه کیسه سازی، پر کردن و آب بندی قرار داشته باشد، این بلبرینگ می تواند به سادگی در بسته بندی زیرین بیافتد. شناسایی چنین قطعاتی در بسته بندی های مهر و موم شده دشوار است.

با این حال، آلودگی غذا باید فورا شناسایی و گزارش داده شود. اگرچه یک پیام خطا در سیستم از تولید بیشتر جلوگیری می کند، اما هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه کدام محصولات آلوده شده اند یا ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند، ارائه نمی دهد.

راه حل های بلبرینگ کروی و بلبرینگ پلین چگونه است؟

شرکت تولیدکننده بلبرینگ SKF با هدف توسعه ماده ای که بهترین مشخصات تریبولوژیکی ممکن را برای کاربردهای متحرک ارائه دهد و قابل تشخیص باشد، بلبرینگ های متعددی را مورد آزمایش قرار داد. این بلبرینگ ها علاوه بر ویژگی های ذکر شده باید با استانداردهای بهداشت جهانی و اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد.

نتیجه این تحقیقات و آزمایشات، ارائه بلبرینگ های پلیمر SKF با وجود ذراتی در ترکیب انها بود. علت وجود ذرات در ترکیب پلیمر، سهولت ردیابی بلبرینگ ها یا قطعاتی که در محصولات افتاده اند، است. این ترکیب بلبرینگ SKF را قادر می سازد تا تعداد زیادی برنامه کاربردی متحرک را در صنایع غذایی و بسته بندی با ایمنی و قابلیت تشخیص، پیاده سازی کند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

قیمت محصولات داهوا با توجه به وارداتی بودن این دوربین ها و سایر سیستم های امنیتی این کمپانی، با افزایش و کاهش نوسانات ارزی متغیر خواهد بود. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات مختلف این کمپانی می توانید با کارشناسان داهوا وان مرکز تخصصی فروش دوربین مدار بسته داهوا در ارتباط باشید.

در داهوا وان می توانید علاوه بر دوربین های مدار بسته داهوا، سایر تجهیزات امنیتی شبکه را نیز ببینید و با توجه به نیاز خود، امنیت مورد نیاز برای خود و مجموعه مورد نظرتان را تامین نمایید. داهوا دومین کمپانی بزرگ تولید کننده محصولات امنیتی در سراسر دنیاست و سیستم های امنیتی که این کمپانی به دنیا عرضه می کند را به صورت جامع و کامل می توانید در مرکز فروش داهوا وان مشاهده و خریداری نمایید. فروش انواع دوربین های مدار بسته برند داهوا همراه با تجهیزات مرتبط با آن، فروش دستگاه آنالوگ داهوا در مدل های مختلف 4 و 8 کاناله، فروش هارددیسک، تجهیزات مرتبط با نصب دوربین های مدار بسته و سایر اقلام سیستم های امنیتی در وبسایت و مرکز فروش داهوا وان برای شما عزیزان در دسترس است و تنها با مراجعه به وبسایت مجموعه، می توانید از تمامی این محصولات دیدن فرمایید.

همه ی ما امنیت را دوست داریم ولی نمی دانیم که برای برقراری امنیت در اطرافمان دقیقا به چه چیز هایی نیاز داریم. شاید همه ما بدانیم که استفاده از دوربین های مدار بسته و دوربین های نظارتی برای برقراری امنیت و حفظ آن استفاده می شود. اما این که به چه دوربین مدار بسته ای و با چه امکاناتی و در چه تعدادی نیاز است را نمی دانیم. به همین دلیل استفاده از نظر کارشناسان و مشاوره با آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در داهوا وان می توانید از مشاوره های رایگان کارشناسان سیستم های امنیتی استفاده نمایید.

قیمت دستگاه تحت شبکه داهوا در داهوا وان بسیار مقرون به صرفه است و شما عزیزانی که به فکر داشتن یک دستگاه ضبط کننده ایده آل برای سیستم امنیتی خود هستید، می توانیدبا مشاوره با کارشاسان، اقدام به خرید این دستگاه ضبط کننده با کیفیت و مرغوب کنید. خرید و داشتن دوربین مدار بسته برای برقراری امنیت کافی نیست؛ بلکه باید بدانید که بعد از اتفاق دسترسی به تصاویر و وقایع ثبت شده توسط دوربین مدار بسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا داشتن یک دستگاه ضبط کننده با کیفیت و به روز، می تواند در حفظ وقایع به شما کمک کند تا بتوانید به تصاویر ضبط شده دسترسی داشته باشید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال درباره تاثیر آهنربا بر عملکرد دوربین مداربسته، فکر کرده اید؟ یک آهنربای قدرتمند می تواند فعالیت دوربین مداربسته را به طور کامل مختلف کند. با این حال، همچین اتفاقی تا حد زیادی به قدرت و نزدیکی آهنربا بستگی دارد.

همچنین طبق گفته ها در مورد دوربین های مداربسته نسل جدید، خبر از عدم تاثیر آهنربا بر عملکرد آن می دهند. علت آن را نیز می توان عدم وابستگی دوربین های مداربسته نسل جدید به رسانه های ذخیرسازی مغناطیسی که حساس ترین بخش را تشکیل می دهند، دانست.

اما چگونه یک آهنربا می تواند به دوربین مداربسته آسیب برساند؟ کارشناسان دوربین مارکت، پاسخ این سوال را به شما خواهند گفت.

تاثیر آهنربا بر عملکرد دوربین چگونه است؟

با قرار دادن یک آهنربای قدرتمند در مجاورت دوربین مداربسته، آهنربا یک میدان مغناطیسی بوجود می آورد که می تواند در عملکرد عادی دوربین مداربسته اختلال ایجاد کند.

بنابراین در اینجا مواردی به شما خواهیم گفت که توجه به آنها بسیار حیاتی است:

  • هارد DVR می تواند به آهنربا بسیار حساس باشد. یک آهنربا، زمانی که مستقیما روی هارد دیسک قرار می گیرد، می تواند فیدهای ویدیویی را مخدوش کند یا حتی به هارد دیسک آسیب برساند.
  • لنز دوربین یا فیلتر IR-cut off نیز می تواند تحت تاثیر قدرت آهنربا قرار گیرد. میدان مغناطیسی می تواند تراز لنز را برهم بزند و باعث تار شدن فیلم شود.
  • اکثر دوربین های مداربسته مدرن ممکن است چندان مستعد تداخل مغناطیسی نباشند. این به این دلیل است که به جای آن از حافظه فلش یا فضای ذخیره سازی مبتنی بر فضای ابری استفاده می کنند.

اقدامات پیشگیرانه برای محافظت دوربین مداربسته برابر آهنربا

طیف وسیعی از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از دوربین های مداربسته در برابر تاثیر آهنربا و سایر تهدیدات وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از این اقدامات عبارتند از:

  • موانع فیزیکی می توانند به عنوان محافظ اولیه عمل کنند. بنابراین، نصب دوربین مداربسته در یک محفظه ایمن و محکم می تواند از تماس مستقیم با آهنرباها جلوگیری کند.
  • بازرسی و نگهداری منظم دوربین های مداربسته همچنین می تواند مالکان را نسبت به هرگونه نشانه ای از دستکاری یا تداخل آگاه کند.
  • مخفی کردن دوربین مدار بسته در مکان های بیرونی می تواند به ایمن نگه داشتن آن کمک کند. با این حال، جنبه بازدارندگی را از دست خواهید داد، زیرا مجرمین متوجه وجود دوربین ها نخواهند شد.
  • استفاده از فناوری های مدرن دوربین مداربسته که مبتنی بر فضای ابر است، می تواند خطر را کاهش دهد. از آنجایی که این قبیل دوربین های مداربسته به رسانه های ذخیره سازی مغناطیسی متکی نیستند، در برابر اختلالات ناشی از آهنربا آسیب پذیری کمتری دارند.
  • برخی از دوربین های مداربسته پیشرفته دارای ویژگی های تشخیص دستکاری هستند. این سیستم ‌ها می ‌توانند با ارسال هشدار فوری، شما را از هرگونه قطع شدن منبع تغذیه یا اعمال خرابکار مطلع کنند.
  • داشتن دوربین های مداربسته اضافی که زوایای مختلف را پوشش می دهند می تواند افزونگی را بهبود بخشد. این می تواند غیرفعال کردن یک سیستم نظارتی را به طور کامل دشوار کند.
  • در نهایت، با نصب دوربین های مداربسته در اماکن مرتفع، دسترسی به آنها را تا حدالامکان دشوار کنید. این حرکت می تواند غیرفعال کردن آنها با استفاده از آهنربا را برای هر فردی چالش برانگیزتر کند.

نتیجه مقابله بین آهنربا و دوربین مداربسته

همانطور که متوجه شدیم، یک آهنربای قوی توانایی مختل سازی عملکرد دوربین مداربسته را دارد. با این حال، میزان تداخل آن به قدرت مغناطیسی، مجاورت و فناوری به کار رفته در آن دوربین مداربسته بستگی دارد. موانع فیزیکی، بازرسی های منظم و محل نصب مناسب می تواند به کاهش این موارد کمک کند. بنابراین می توان همچنان آهنربا را دشمن دوربین های مداربسته قلمداد کرد.

برای تامین امنیت خود و عزیزانتان به دنبال دوربین های مداربسته نسل جدید هستید؟ می توانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید!

  • armin moghim