تجارت

۳۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در عصر حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی های موبایل، تعمیرات گوشی و سرویس آن اهمیت ویژه ای پیدا کرده است . موبایل ها بسته به برندی که آن ها را توزیع کرده است، قطعات و سیستم عامل های متفاوتی دارند، که تسلط بر هر یک از آن ها تخصص ویژه ای می طلبد. متخصص تعمیر موبایل، با تسلط به قطعات و تجهیزات موبایل در برند ها و سیستم عامل های مختلف، در مواقع بروز مشکل یا اختلال برای گوشی، به تعمیرات گوشی می پردازند. امروزه با گسترش فناوری، امکان تعمیرات موبایل آنلاین و نیز تعمیر موبایل در محل افزایش یافته و تعمیرجویان می توانند از این طرق به تعمیر گوشی خود بپردازند.

بهتر است مرکز تعمیرات یا تعمیرکار انتخابی شما به تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در بین محصولات شرکت های سازنده ی مختلف مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر را به حداقل برساند. به عنوان مثال علت خاموش شدن ناگهانی آیفون و روشن نشدن آن می تواند با علت روشن نشدن گوشی از برند دیگر متفاوت باشد. بنابراین تعمیرکار انتخابی شما باید به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های برند اپل مسلط باشد.

همچنین علت پر پر زدن صفحه گوشی شیائومی نیاز ممکن است با گوشی های همراه برند دیگری متفاوت باشد. بنابراین در انتخاب یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن یا یک تعمیرکار مطمئن نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید تا خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد نشود. همچنین یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به تمامی ابزارات مورد نیاز برای تعمیر باشد و به قطعات نرم افزاری اورجینال برند های متفاوت دسترسی داشته باشد تا در صورت نیاز به تعویض قطعه ی سخت افزاری بتواند قطعه ای سالم و اورجینال را جایگزین کند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

هم اکنون لذت ببرید با دانلود اهنگ «حرف اول اسمت گردن من تا ابد اجرای گروهی با گیتار» از حمید حسام به همراه متن و دو کیفیت ۳۲۰، ۱۲۸ با لینک مستقیم در رسانه معتبر آی سانگز

دانلود آهنگ حرف اول اسمت گردن من تا ابد اجرای گروهی
 

Download New Music: Harfe Avale Esmete Gardane Man Grohi – With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: حمید حسام
نام آهنگ: حرف اول اسمت گردن من تا ابد اجرای گروهی

 

شعر این ترانه زیبا

حرف اول اسمته گردن من تا ابد
تو رو میبینمت ضربان دلم
میره بالای صد
دفعه اولی که تو رو دیدمت این دل زد

 

یه دفعه رو همه خط
من و تو یه شب و جنگل و بارون
بوی آتیش بگیره لباسامون
آخ اگه پایه باشیم ما دو تامون

https://isongs.ir/%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%A8%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C/

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش با صدای محسن لرستانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Lorestani Rakab Zadesh Dele To FAn Zadesh/ And lyrics

دانلود اهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی

نام خواننده: محسن لرستانی
نام آهنگ: رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش

 

متن آهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی

رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش بعدش به هم زدش آخر سر!♫!

دانلود اهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی - رسانه موزیکدل

رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش

دانلود آهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی + پخش آنلاین

 

 

https://musicdel.ir/single-tracks/97241/

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

دوربین داهوا 1200DP

دوربین داهوا 1200DP از فناوری AGC پشتیانی می‌کنددوربین داهوا 1200DP برای تصویر برداری به نور مناسب نیاز دارد اما برخی مواقع نور محیط به اندازه‌ای مطلوب نیست که دوربین بتواند مناسب‌ترین وضوح را تصویر برداری کند، در این مواقع دوربین از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند. فیلتر Automatic Gain Control  بطور خودکار میزان روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که شدت نور محیط پایین‌تر باشد، دوربین داهوآ بطور خودکار سیگنال ویدیویی را تقویت می‌کند تا از این طریق منجر به جبران کاهش نور محیط شود.

دوربین داهوا 1200TP

داهوا یکی از معتبرترین برندهای ساخت دوربین مداربسته است. دوربین داهوا 1200TP مناسب محیطهای بیرونی است و بدلیل جنس فلزی آن در مقابل نور خورشید و باران مقاوم است این دوربین دارای دید 25 متر در شب (مفید) است.

دوربین داهوا 1200MP

دوربین HDW 1200 MP هم یکی از دوربین های یری Economic HDCVI داهوا بوده که با رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسلی روانه بازار شده است.نور مادون قرمز در دوربین داهوا 1200MP تا طول 30 متر را پشتیبانی می کند.

با درنظر گرفتن کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی Full HD 1080p و قدرت دیددرشب 30 متری می توان گفت دوربین HDW 1200 MP DAHUA یک دوربین مداربسته حرفه ای از نظر کیفیت تصویر و قیمت مناسب و به صرفه می باشد. پردازش تصویر در دوربین داهوا HDW 1200 MP با سرعت 25/30 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت فول اچ دی و 25/30/50/60 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت اچ دی صورت می گیرد . داهوا در دوربین خود از سنسور 1/2.7 اینچی CMOS بهره گیری کرده است که یک حسگر قدرتمند و استاندارد است. همچنین لنز فیکس 3.6 میلی متری را در این دوربین تعبیه شده است .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

hfw1200tp

دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. یکی از مواردی که در قیمت دستگاه ups تاثیر گذار است نوع دستگاه ups است و با توجه به این که کدام نوع از دستگاه برق اضراری را انتخاب کنید، قیمت دستگاه یو پی اس تغییر میکند. زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد.

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، hfw1200tp است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

t2a21p

طبق آمار، حدود 55 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول به محل نگه داری وسایل با ارزش مثل پول و جواهرات دست می یابند. بهتر است اماکن مهم مثل منزل یا مغازه یا محل کار خود را بیمه سرقت کنید اما معمولا بیمه در خودرو ها اجباری است و بلافاصله بعد از خرید خودرو آن را بیمه می کنند. شما می توانید برای تامین امنیت منزل یا محل کار خود به خرید دزدگیر اماکن روی آورید. بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند . باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود.

بهتر است بدانید که داهوا یکی از برند ها و شرکت های سازنده ی محبوب است که دوربین ها و تجهیزات امنیتی بسیار با کیفیتی را معرفی و به بازار عرضه می کند. به عنوان مثال مدل دوربین t2a21p یکی از محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا است که نسبت به کیفیت و کارایی خود قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند. بنابراین با خیال راحت خرید کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

دزدگیر خانه

بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند . باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود. یکی از مشکلات مهم در خرید دزدگیر خانه یا مغازه ، نصب این سیستم است زیرا بسیاری از سیستم های امنیتی تنها توسط تولید کننده آن امکان نصب دارد و بدون دخالت آن ها سیستم دچار مشکل می شود . با این حال افراد متفرقه ای نیز هستند که پس از خرید دزدگیر مغازه و یا خانه به نصب آن می پردازند .

یکی دیگر از انواع محبوب و پرکاربرد دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته لامپی هستند. و در بین دوربین های مداربسته لامپی معمولا انواع محبوب تر و پرفروش تری وجود دارند. طبیعی است که با توجه به کیفیت محصولات و مدل های متفاوت قیمت های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال قیمت دوربین لامپی V380 که یکی از مدل های محبوب است ممکن است با مدل های دیگر دوربین لامپی متفاوت باشد.

البته این مدل یکی از مدل های مقرون به صرفه است که با توجه به کارایی بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. شما برای تهیه ی هر گونه دوربین مداربسته یا دزدگیر خانه از شرکت سازنده و برندی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. تمام دوربین های این مچموعه دارای گارانتی شرکتی یک سال و نیمه هستند. شما در طول مدت گارانتی می توانید از خدمات پشتیبانی؛ تعمیر و تعویض استفاده کنید. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از مجموعه دوربین مارکت خرید کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت.

دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند. البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. البته از بحث خودرو که عبور کنیم به طور کلی در مبحث دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، داهوا یکی از برند های بسیار معتبر و محبوب است. یکی از مدل های محبوب این برند نیز دوربین داهوا 1200dp است که نسبت به کارایی و کیفیت خود قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

شاید اسم یو پی اس را شنیده باشید. یو پی اس (ups) یا همان برق اضطراری همان طور که از اسم آن پیدا است می تواند بسیار کاربردی باشد. دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. قیمت یو پی اس نیز نسبت به کارایی آن بسیار به صرفه است.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین اسپید دام بی سیم با پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله Onvif و کارتSD TF / Micro ، NVR ،ispy ، پخشVc  و  تا 64 گیگا بایت کارت TF مجموعه ای از فناوری را یک جا در اختیار می گذارد. پشتیبانی از میکروفون دو طرفه صوتی با طیف مؤثر 49 فوت، وضوح تصویر  HD رنگی با دید در شب سیاه سفید و با وضوح  1920*1080پیکسل‌ تصویری با کیفیت را ارائه می دهد. 8 عدد لامپ های LED مادون قرمز 196 فوت به شما تصویری شفاف و با کیفیت در شب به شما ارائه می دهد. دوربین مینی اسپید دام وای فای یا دوربین ptz وای فای با لنز موتورایز و بزرگنمایی تصویری ۵x  برابر اپتیکال،
به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان با آنچه دوست دارید در تماس باشید. با یک فرآیند ساده راه اندازی از طریق اترنت دسترسی ایمن به جریان ویدیویی دوربین خود خواهید داشت. هیچ گاه پخش زنده فیلم با کیفیت ۱۰۸۰پیکسلHD  به طور مستقیم از دستگاه تلفن همراه و  پخش فیلم با برنامه CAM HI موجود در iOS  و دستگاه های Android و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD 128G را از دست ندهید. دوربین مداربسته مینی اسپید دام بیسیم به صورتی طراحی و ساخته شده است. که هم برای محیط های بیرونی و داخلی مناسب است . ابعاد این محصول ۲۲۶x190x133mm  می باشد . که قابل نصب و استفاده در محیط های کوچک داخلی هم می باشد.

ردیاب چند منظوره E-WIGO مدل GP027N دارای عملکردی مناسب و بسیار کاربردی است. ردیاب خودرو مگنتی برای خدمات ناوگان (خودروهای حمل پول)، حمل بار (کانتینرها)، ردیابی دارایی های باارزش نظیر: کیف های حمل پول و طلا و افراد با نیازهای ویژه بسیار کاربرد دارد. این ردیاب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. دارای آهنربای بسیار قوی جهت نصب بر روی سطوح فلزی هر سطح فلزی را فراهم می کند. ردیابی از طریق سیستم های GPS/LBS شنیدن صدای اطراف ردیاب ضدآب و گرد و غبار برای اطمینان از عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی نامساعد مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش و شبیه سازی مسیرهای طی شده با جزییات کامل بر روی نقشه تعیین محدوده جغرافیایی دارای باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی 6000 Ah میلی آمپر و امکان کار حدود 25 الی 35 روز نصب مغناطیسی بسیار قوی که امکان اتصال به سطح فلزی را فراهم می کند. این قسمت با توجه به شرایط استفاده، قابلیت جداسازی و مونتاژ دارد. دوربین مارکت برای ارائه خدمات و آشنا کردن شما با محصولات آماده خدمت رسانی است .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

ویژگی های عکس نقاشی کودکانه شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید.

کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

نقاشی خروس یکی از طرح های محبوب کودکان به شمار می رود. به دلیل آسان بودن طرح نقاشی خروس می توانید طرح نقاشی خروس را به فرزند خود از سن بسیار کمک آموزش دهید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی یکی از راه های پیشرفت و شکوفایی استعداد های کودک شما به شمار می رود. شما با استفاده از طرح نقاشی خروس می توانید فرزند خود را از سن بسیار کمک با انواع حیوانات آشنا کنید و این نوع آموزش های غیرمستقیم بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد زیرا با توجه به تحقیقات انجام شده نتایج نشان می دهد که آموزش غیرمستقیم بر روی کودکان با سن کم بیشترین بازدهی را دارد. بنابراین شما با استفاده از نقاشی خروس یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید.

وولک با ارئه نقاشی های کودکانه متعدد، والدین را برای فراهم کردن اوقات فراغتی مفید برای کودکان یاری می نماید.

  • armin moghim