تجارت

۹۸ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به دانلود سریال پوست شیر از وب سایت های معتبر دانلود فیلم وسریال ایرانی و خارجی مانند دی دی فیلم می پردازیم. سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، سریال جدید این روزهای شبکه نمایش خانگی می باشد. سریال پوست شیر در ژانر درام و جنایی، ساخته شده است و محبوبیت زیادی در میان طرفداران پیدا کرده است.

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه و ... از بازیگران این مجموعه هستند که در محبوبیت دانلود سریال پوست شیر موثر بوده اند. این سریال که در یک ژانر نوآوارنه ساخته شده است، نگاهی نو در یک سریال پلیسی و معمایی محسوب می شود. داستان سریال، روایت پدری است که پس از سال ها از زندان بازگشته است و حال در پی بهبود روابطش با دختر خود می باشد؛ بنابراین با دختر خود راهی شمال می شوند تا لحظات خوبی را با هم سپری کنند؛ اما به ناگهان حادثه ای هولناک رخ می دهد و نعیم جسد سوخته دخترش را پیدا می کند. ماجرای داستان سریال پوست شیر، از اینجا آغاز می شود. هادی حجازی فر، نقش نعیم و پدر این دختر را بر عهده دارد که با بازی قوی خود، نقش مهمی در موفقیت دانلود سریال پوست شیر داشته است.

شهاب حسینی دیگر بازیگر مطرح این سریال می باشد که در نقش پلیس این داستان است که خودش دخترش را در طی یک جنایت از دست داده است و همین مساله او را در این پرونده جدید تحت تاثیر قرار می دهد. سریال پوست شیر، این روزها جایگاه خوبی در میان مردم و مخاطبان پیدا کرده است.

نقد سریال پوست شیر

حضور شهاب حسینی و هادی حجازی فر در کنار یکدیگر، در این ساخته جدید برادران محمودی، از نقاط قوت سریال است. به این دلیل که هر کدام به نوبه خود از پس نقش خود برآمده اند و با بازی قوی خود توانسته اند تا حدودی نقایص را بپوشانند. ایراداتی که در فیلم برداری، نویسندگی و فیلنامه سریال پوست شیر مشهود است؛ اما این مساله در مورد دیگر بازیگران سریال صادق نیست و می توان گفت که باقی تیم، به اندازه بازیگران اصلی خوب ظاهر نشده اند.

با پخش قسمت های نخست سریال پوست شیر، نقد های مثبت و منفی زیادی در مورد این سریال بیان شد. از جمله نقدهای منفی که درباره سریال تازه "جمشید محمودی" گفته شده است، شروع خوب داستان و ادامه ناموزون آن است. پیش از دانلود قسمت جدید پوست شیر، بهتر است بدانید که در ابتدا و با شروع قسمت های اول، قصه به دنبال کشش و جذب مخاطب است؛ اما در میانه راه، قصه وارد روندی کند تر از حد معمول در سریال های جنایی می شود و این مساله یکی از نکاتی است که در نقد سریال پوست شیر بیان می شود.

ایجاد روندی نو در داستان های پلیسی یکی از مواردی است که در نقاط مثبت سریال پوست شیر می توان بیان کرد. بازی موفق بازیگران فیلم از عوامل جذاب شدن این سریال در میان تماشاگران بوده است که با دانلود سریال پوست شیر، به تماشای آن نشستند. جمشید محمودی در این سریال، سعی داشته است تا با ایجاد سکانس های جذاب جنایی و معمایی و با فلش بک هایی به گذشته، مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهد و به نظر می رسد در این زمینه موفق عمل کرده است؛ به طور کلی می توان گفت با وجود ایراداتی که در سریال پوست شیر وجود دارد و با همه نقدهای مثبت و منفی، پوست شیر ارزش دیدن دارد؛ بنابراین دانلود سریال پوست شیر، فرصت خوبی است تا هیجان، درام و تراژدی را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید.

 

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به بررسی دوربین تحت شبکه داهوا و مزایای آن می پردازیم؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین تحت شبکه داهوا برای تامین امنیت فضای کار و یا زندگی خود را دارید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

اگر امنیت محل کسب و کار یا زندگی شما برای شما اهمیت داشته باشد، پس ارزش محافظت از آن را دارد. بسیاری از شرکت‌ها برای محافظت از ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، کارکنان و بازدیدکنندگان، جلوگیری از وقوع جرم و ارائه پوشش مطمئن در صورت نیاز، از انواع دوربین مداربسته استفاده می کنند.

دوربین‌های مداربسته IP یا «پروتکل اینترنتی» یا دوربین تحت شبکه داهوا از اینترنت برای دریافت و ذخیره تصاویر استفاده می‌کنند؛ نه از ضبط‌ کننده ویدیوی دیجیتالی مانند دی وی آر که توسط سیستم‌های آنالوگ سنتی استفاده می‌شود. دوربین‌های IP پیشرفته‌ترین و چند منظوره‌ ترین راه‌حل های دوربین مدار بسته موجود در بازار را نشان می‌دهند؛ اما این بدان معنا نیست که یک سیستم آنالوگ نمی‌تواند به خوبی از محل کار شما محافظت کند. در ادامه برای کمک به تعیین اینکه کدام گزینه می‌تواند برای شما مناسب باشد، جوانب دوربین مداربسته IP و دوربین تحت شبکه داهوا را بررسی کرده‌ایم.

  • وضوح تصویر عالی
  • نصب آسان
  • افزایش امنیت
  • سازگاری و چند کارکردی
  • قابل دسترس بودن از راه دور
  • ذخیره سازی راحت داده ها
  • اتصال به اینترنت

از جمله مزایای دوربین تحت شبکه داهوا می باشد که آن را در میان مخاطبان دوربین های مداربسته محبوب کرده است.

وضوح تصویر عالی

اگر به تصاویر واضح و شفاف نیاز دارید، بهتر است دوربین تحت شبکه داهوا را انتخاب کنید. وضوح تصویر دوربین‌های IP بسیار برتر از دوربین‌های آنالوگ است و پس از نصب، می‌توانید زوم کنید و بر روی جزئیات دقیق از راه دور فوکوس کنید.

نصب آسان

دوربین تحت شبکه داهوا از طریق یک کابل به یک سوئیچ شبکه متصل می شود که هم دوربین را تغذیه می کند و هم داده ها را منتقل می کند. دوربین های آنالوگ برای عملکرد به دو سیم نیاز دارند. هم چنین تجهیزات کمتری در ارتباط با دوربین‌های IP وجود دارد، زیرا برای تبدیل داده‌ها به ویدیو به رمزگذار یا رمزگشا نیاز ندارید و می‌توانید بدون نیاز به خرید ضبط‌کننده‌های ویدیویی شبکه اضافی، هر تعداد دوربین IP را که دوست دارید اضافه کنید.

افزایش امنیت

دوربین تحت شبکه داهوا فیلم‌ های ویدیویی رمزگذاری ‌شده و احراز هویت شده را ضبط می‌کنند و آنها را نسبت به همتایان آنالوگ خود ایمن‌تر می‌کنند؛ بنابراین امنیت فضاهای حضور انسان با دوربین تحت شبکه داهوا افزایش می یابد.

سازگاری و چند کارکردی

دوربین تحت شبکه داهوا که به یک پلت فرم باز مرتبط می باشد، می تواند به راحتی با بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر مبتنی بر وب، مانند کنترل دسترسی و سیستم های مدیریت حضور و غیاب، ادغام شود. این امر دامنه آن چه را که از طریق یک سیستم امنیتی امکان پذیر است، افزایش می دهد. در زمان وارد کردن دستی داده ها در چندین برنامه صرفه جویی می شود، یا به شما امکان می دهد دوربین تحت شبکه داهوا را تنظیم کنید تا با ساعات کاری کارکنان خود در مناطق دورافتاده یا کم جمعیت سایت شما همگام شوند.

قابل دسترس بودن از راه دور

تصاویر دوربین تحت شبکه داهوا را می توان از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت مشاهده کرد، البته با مجوزهای مناسب برای ورود به سیستم. این بدان معنی است که می توانید فیلم های امنیتی زنده یا ضبط شده را در هر رایانه، لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند، از هر نقطه مشاهده کنید، یا حتی سیستم را از راه دور به همان روش کنترل کنید.

ذخیره سازی راحت داده ها

با اتصال به اینترنت، فیلم و داده های ضبط شده توسط دوربین تحت شبکه داهوا مستقیماً به یک مخزن اطلاعات مرکزی در یک سرور رایانه مبتنی بر ابر می رود. نیازی به ذخیره داده ها بر روی موارد جداگانه نیست، یا حتی فضایی را در سرورهای خود اشغال کنید، همه اینها در فضای ابری ذخیره می شود. این مساله هم چنین به این معنی است که حتی اگر دوربین به سرقت رفته یا آسیب دیده باشد، همچنان فیلم خود را خواهید داشت.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به بررسی دوربین تحت شبکه داهوا و سپس دوربین مداربسته شیائومی می پردازیم و آخرین فناوری ها در دوربین های مداربسته را بررسی خواهیم کرد. برند داهوا برند چینی تولید دوربین مداربسته در جهان می باشد که با اختراعات و نوآوری های خود در زمینه تکنولوژی و امنیت، به یکی از برترین ها در زمینه تجهیزات امنیتی تبدیل شده است. داهوا تکنولوژی توانسته است در زمینه های متفاوتی هم چون هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، فناوری های نوین دوربین مداربسته و بسیاری از زمینه های دیگر، پیشگام حرکت های نو در تکنولوژی باشد.

یکی از محصولات برند داهوا که بیشتر از سایر تجهیزات این برند، کاربردی و به روز می باشد، دوربین تحت شبکه داهوا می باشد. برند داهوا امنیت را به عنوان هدیه ای به مردم جهان بخشیده است و این روزها افراد زیادی با استفاده و خرید دوربین های داهوا، امنیت فضاهای کار و زندگی خود را تامین کرده اند.

دوربین تحت شبکه داهوا یک دوربین دیجیتال می باشد که برای نظارت و امنیت بیشتر استفاده می شود. دوربین های تحت شبکه، جانشین سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ هستند که چندین سال است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما به جای یک شبکه اختصاصی، از شبکه IP محلی استفاده می کنند که دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می کند. دوربین تحت شبکه داهوا داده ها را از طریق یک پیوند شبکه اترنت منتقل می کند.

تصاویر دوربین تحت شبکه، با صدا یا بدون صدا از همه دوربین ها به طور هم زمان بر روی یک ضبط کننده ویدئوی شبکه اختصاصی NVR  که یک دستگاه ضبط تصاویر برای دوربین های تحت شبکه می باشد، ضبط می شود. اکثر دوربین‌های شبکه دارای حسگرهای حرکتی و همچنین سرورهای وب داخلی هستند که لینوکس را اجرا می‌کنند، که به آنها امکان تنظیم و مشاهده از هر مرورگر وب را می‌دهد.

انواع دوربین تحت شبکه داهوا شامل دوربین های گنبدی، بالت و ... می باشد که هر کدام بر اساس ویژگی های ظاهری و فنی خود در مکان های خاصی کاربرد دارند.

دوربین مداربسته شیائومی

وقتی بحث امنیت به میان می آید، دوربین مداربسته واژه ای است که در ذهن افراد تداعی می شود. دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلف و هم چنین برندهای متفاوت در بازار موجود می باشد. داهوا، هایک ویژن، شیائومی، هایلوک و لانگ سی از برترین برندهای دوربین مداربسته امنیتی در جهان می باشند. در ادامه به معرفی برند دوربین مداربسته شیائومی می پردازیم.

شیائومی، یک شرکت الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش دوربین های مداربسته هوشمند، محصولات خانه هوشمند، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار، اولین محصول در سال ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیان گذار و مدیر عامل شرکت، لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر، مانند هند و اندونزی است. دوربین شیائومی همانند شرکت های دیگر در این حوزه، در هر سه تکنولوژی ساخت، پیش قدم می باشد.

حال که با برترین برندهای دوربین مداربسته آشنا شدیم، خرید دوربین مورد نظر برای ما آسان تر می باشد. افراد بهتر است بر اساس نیاز، بودجه و هدف خود، اقدام به خرید تجهیزات امنیتی از فروشگاه های معتبر بکنند تا از بابت خرید کالای اصل اطمینان داشته باشند.

 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون را دارید خوب است بدانید اگر سری به هر فروشگاه ساعت فروشی بزنید یکی از اولین گزینه هایی که برای شما می اورد ساعت های برند دنیل ولینگتون است. برند دنیل ولینگتون یک برند نو پا و جوان است که البه در این دت کوته رشد بسیار سریع و عالی داشته ات و امروزه یکی از پیشگامان صنعت مد و ساعت سازی است.این برند توسط جوانی خوش ذوق در سال 2011 پایه گذاری شد. داستان ثبت این برند و موفقیتش خود بسیار جالب و الهام بخش است.  فیلیپ تایساندر در یکی از سفر هایش مردی را می بیند که بسیار خوش پوش و شیک است و استایل خاصی در بستن ساعت دارد و همین مرد الهامی برای فیلیپ شد تا برند ساعت خود را ثبت کند. فیلیپ تایساندر فارغ التحصیل رشته تجارت بود و به خوبی توانست از ظرفیت فضای مجازی و دیگر رسانه ها استفاده کند و در مدت کوتاهی با استقبال جهانی از برندش مواجه شد. او هزینه زیادی برای تبلیغات خود انجام نمی دهد و توانسته با عکس های خود خریداران که در صفحات خود منتشر می کنند استفاده کند و از انها بهره تبلیغاتی ببرد

ساعت‌های دنیل ولینگتون ساده و درعین حال زیبایی خاصی دارند. با توجه به کیفیت بالا و زیبایی خاص که دارند می توان گفت از قیمت کمتری نسبت به سایر برند ها برخوردار هستند. اگر به این حوزه علاقه دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با هم به برسی این ساعت ها بپردازیم.

مهم تریم ویژی های ساعت مچی دنیل ولینگتون

اگرچه ساعت مچی دنیل ولینگتون برندی متعلق به کشور سوئد بوده و کیفیت خیلی خوبی دارد، اما این ساعت‌ها در رده ساعت های اقتصادی ومقرون به صرفه قرار می ‌گیرند.

از مهم ترین ویژگی های ساعت مچی دنیل ولینگتون می توان به  طراحی مینیمال و ساده و مدرن و در عین حال ظریف ان اشاره کرد. این ساعت های ساده و شیک امروزه در بین جوانان  و کسانی که به سبک و استایل مینیمال و اکسسوری های مینیمال علاقه دارند  بسیار محبوب و پر استفاده است. علاوه بر تمام موارد گفته شده راجب این ساعت ها می توان به این موارد اشاره کرد:

 قابلیت ایجاد تغیر در بند

تنوع در جنس و نوع بند های ساعت مثل چرمی یا حصیری

بهره گیری از باطری های ژانی

طراحی جوان پسند و اسپرت و امروزی.

قیمت ساعت مچی دنیل ولینگتون

کمپانی ساعت مچی دنیل ولینگتون از ابتدای تاسیس خود در تلاش بوده تا ساعت هایش را به گونه ای طراحی و تولید کنند که هر فردی از هر قشری با هر توان مالی به خصوص جوانان بتوانند  از این ساعت های جذاب و مینمالیست و به روز استفاده کنند. بر همین اساس قیمت ساعت های دنیل ولینگتون در رده ی ساعت های با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی قرار می گیرد.

اگر قصد خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون بخوانید

با اینکه برند دنیل ولینگتون برندی تازه تاسیس و نوپا  است، طرفداران دو اتیشه بسیاری در همین چند سال پیدا کرده است.

 ساده بودن و ظرافت  داشتن این ساعت ها باعث می شود  بتوانید یک ساعت مچی را با هر چند لباسی که می خواهید به راحتی ست کنید و در هر مکانی بتوانید از ان استفاده کنید، آن را به یک انتخاب ایده ال برای همه تبدیل کرده است.

قیمت ساعت های این برند در کشور ما جزء ساعت های ارزان قیمت می باشد که رنج قیمتی آن بین ۴۰۰ الی ۱ میلیون تومان می باشد که نسبت به قیمت ارزش خرید خوبی دارند و ساعت کاسیو، رومانسون، گوچی را می توان رقیب های اصلی این برند در کشور دانست.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

اگر اطلاعات دقیق و زیادی در رابطه با دستگاه های دی وی آر یا انالوگ ندارید در این مقاله از دوربین مارکت با ما همراه باشید تا با هم به برسی ان بپردازیم و بهترین برند های ان را به شما معرفی کنیم .

دستگاه  دی وی آر و کاربردش :

فناوری دوربین مدار بسته زمانی که در سالیان قبل وارد بازار گردید نیازو اهمیت حفاظت و امنیت و ذخیره سازی اطلاعات مورد توجه قرار گرفت . به همین منظور دوربین های مدار بسته به صورت آنالوگ و تحت شبکه روانه بازار گردید. یکی از ملزوماتی که همراه دوربین مدار بسته وارد بازار گردید دستگاه ضبط DVR می باشد.

نکات قابل توجه در خرید دستگاه دی وی آر

پیش از خرید هر نوع کالای دیجیتال بهتر است با اطلاعات کامل به سراغ ان بروید .اگر قصد خرید دی وی آر دارید بهتر است پیش از نهایی کردن خرید خود این دو موارد را برسی کنید :

تعداد کانال هایی که دستگاه برای دوربین تحت شبکه ساپورت می کند و کیفیتی که دستگاه پشتیبانی میکند.

 

بهترین برند دی وی آر

نام دستگاه دی وی آر در اصل مخفف کلمه Digital Video Recorder است. وظیفه اصلی این دستگاه ،ضبط تصاویر دیجیتال دریافتی از دوربین مدار بسته است . دوربین های مدار بسته آنالوگ به وسیله سیم ها و کابل های کواکسیال به دستگاه دی وی آر متصل می شوند و از این طریق ارتباط پیدا می کنند. دستگاه های دی وی آر امروزه در طیف های گسترده با قابلیت های متنوع و با برند های مختلفی در بازار ارائه می شوند. اما سوالی که برای مخاطبان پیش می اید این است که بهترین و مناسب ترین برند دستگاه دی وی آر که می توانیم با توجه به بودجه مان تهیه کنیم چیست؟ در ادامه مطلب به معرفی برخی از برند های فعال در زمینه دستگاه های دی وی آر می پردازیم.

  • هایک ویژن
  • هایلوک
  • داهوا
  • اکسیس
  • سامسونگ

 

 

 

کارایی و عملکرد دستگاهDVR :

دستگاه DVR  وسیله ای در دوربین مدار بسته می باشد که با توجه به طراحی دارای پروسسورها و محلی برای ذخیره سازی تصاویر جهت عملکرد مناسب دوربین ها می باشد. دستگاه DVR برای دوربین های انالوگ و انالوگ HD طراحی گردیده است. این دستگاه دارای دو بخش سخت افزاری و یک بخش نرم افزاری می باشد.

در این مقاله  در مورد دستگاه DVR  توضیحاتی جهت آشنایی بهتر و خریدی مناسب خدمت شما کاربران رامی ارائه گردید در صورت نیازبه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس حاصل فرمایید.

بخش نرم افزاری دستگاه DVR :

این بخش برنامه ریزی شده جهت اطلاعات و کنترل و تنظیمات و بازبینی دوربین ها طراحی گردیده است که می تواند بعد از تحلیل تصاویر به خروجی های تصویر منتقل گردد. در بخش تصویری ساعت تاریخ و تنظیمات و بازبینی فیلم طراحی شده است.

در دستگاه ضبط دوربین مدار بسته تصاویر به سه صورت نمایش داده می شود:

1-      خروجی  HDMI که با کابل HDMI به تلویزیون متصل می گردد.

2-      خروجی VGA که به مانیتورهای کامپیوتر متصل می گردد.

3-      خروجی AV  نیز می تواند تصویر را به تلویزیون منتقل نماید.

دستگاه دی وی ار و مدل ها :

دستگاه ضبط دوربین مدار بسته دارای برند های مختلفی در بازار می باشد که بسته به کیفیت و قیمت عرضه گردیده است و باید در نظر داشت دستگاه DVR به صورت زوج طراحی گردیده است دستگاه DVR 4کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و 64 کانال در بازار موجود می باشد. به طور مثال در هنگام انتخاب دستگاه باید تعداد دوربین و کیفیت دوربین و دستگاهی که مورد نیاز را انتخاب نمود.  اگر 4 دوربین برای نصب نیاز دارید باید دستگاه ضبط دوربین مدار بسته 4 کانال را انتخاب نمایید یا اگر 6 دوربین نیاز دارید دستگاه 8 کانال انتخاب نموده و دو جای خالی برای اضافه کردن دوربین موجود می باشد.

 

 

گروه دوربین مارکت با سابقه ای ده ساله در زمینه فروش دوربین مدار بسته ، مشاوره ، طراحی ، و اجرا با افتخار آماده ارائه خدمات با گارانتی محصولات جهت اطمینان شما مشتریان گرامی میباشد.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب و کارامد از بزرگ ترین دغدغه افراد است. در اقتصاد بد امروز خرید دوربین مداربسته برای خیلی از افراد مهم شده تا بتوانند با نصب ان در محل زندگی خود یا محل کارشان امنیت وسائل و لوازم خود را تامین کنند.فرض کنید شما مبلغ زیاد را صرف خرید دوربین مداربسته کرده اید اما زمانی که لازتان شده و نیاز به تصاویر دارید نمیتوانید چهره ها ،اشخاص،پلاک ها یا سایر جزئیات را تماشا کنید.خرید دوربین مدار بسته به این سادگی ها نیست و باید موارد مهمی را در خرید رعایت کنید.در این مقاله از دوربین مارکت با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم بهترین دوربین را برای خود انتخاب کنید.

چه دوربینی مناسب من است؟

اینکه چه دوربینی از چه برندی و با چه امکاناتی دوربین خوبی است تا حد زیادی به توقعات شما و انتظاراتی که از دوربی دارید باز میگردد. به این موارد توجه کنید :

 دوربین مداربسته برای نظارت بر پارکینگ ، انبار، سوله و…

در این موارد شما به دوربینی نیاز دارید که از وضوح تصویر بالایی برخوردار باشد. دوربین شما باید قابلیت دید در شب یا خواندن پلاک ها را داشته باشد تا بتواند رفت و امد ها را ثبت کند و امنیت ساخمان را افزایش دهد.

دوربین مداربسته برای استفاده در مکان های عمومی

دوربین های مداربسته معمولی میدان دید وسیعی ندارند و فقط تا بخشی از محیط را پوشش می دهند. بنابراین اگر قصد دارید دوربین مداربسته خود را در فضاهای باز یا عمومی نصب کنید بهتر است از دوربین های اسپید دام استفاده کنید که رزولوشن تصویر بالا و قابلیت چرخش و ثبت تصاویر 360 درجه دارند و می توانند دید وسیع تری برای شما داشته باشد و دقتشان در جزئیات بسیار بالاست. 

کاربرد دوربین مداربسته داخل خودرو

با بالا رفتن امار سرقت خودرو ها بسیاری از افراد در صدد خرید دوربین مداربسته خودرو برامده اند. این دوربین ها بسیار پر کاربرد هستند  از حفظ امنیت خودرو گرفته تا کمک کردن در دنده عقب رفتن می توانند به کمک شما بیایند.

 

 

نکات مهم زمان خرید

در زمان خرید دوربین مداربسته مثل هر خرید مهم دیگر نیازمند  رعایت نکاتی است  که باید به انها توجه کنید.

  • بودجه خریدی که دارید

پیش از هر موردی در ابتدا بودجه ای که دارید را در نظر بگیرید و پس از ان بسنجید با توجه به بودجه ای که دارید کدام قابلیت دوربین اهمیت بیشتری برای شما دارد .طبیعتا دوربین هایی که وضوح بهتر یا امکانات بیشتر دارند قیمت بیشتری نیز دارند. در صورتی که برخی از مدل های قدیمی تر هم هنوز هستند که با وجود قیمت پایین تر کارایی عالی دارند.

  • محدوده دید دوربین مداربسته

پیش از خرید دوربین حتما بپرسید که ایا دوربین میتوان در چهار جهت مختلف و بالا و پایین بچرخد؟ اگر دوربینی نتواند در این جهات تحرک داشته باشد از خرید ان صرف نظر کنید.مهم ترین مسئله در یک دوربین مداربسته میدان دید ان است و اگر  دوربینی این اپشن را نداشته باشد عملا هیج استفاده دیگری ندارد.

  • هوشمند بودن دوربین

در حال حاضر دوربین های هوشمند وارد بازار شده اند که به شما این امکان را می دهند بدون اینکه نیاز باشد خودتان به صورت فیزیکی در محل حضور پیدا کنید صرفا با تلفن همراهتان تصاویر یا هر اطلاعات دیگری که نیاز دارید را برسی کنید.برای استفاده از این قابلیت لازم است هم تلفن شما و هم دوربین به اینترنت قوی و پر سرعت متصل باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید انلاین تصاویر را در اختیار داشته باشید ، دوربین را حرکت دهید و زاویه دیدش را تغیر دهید و از بلندگو صحبت کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره رایگان می توانید ازکمک سایت دوربین مارکت استفاده کنید

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

کمپانی داهوا از معروف ترین و پرکار ترین شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات حفاظتی وامنیتی است.این شرکت در سال 2001 در چین تاسیس شد.با وود نوپا بودن این برند ،امروزه سهم زیادی از بازار دوربین مدار بسته متعلق به ایت شرکت است.سیاست کمپانی داهوا سرمایه گذاری در توسعه فناوری محصولات است و همیشه محصولات این شرکت از پیشرفته ترین امکانات برخوردار هستند. در سال 2017 کمپانی داهوا به عنوان دومین برند برتر در محصولات امنیتی شناخته شد.

از مهم ترین ویژگی هایی که دوربین داهوا سعی دارد در محصولاتش استفاده کند می توان به فناوری جلوگیری از وقوع حادثه،پردازش تصویر،فضای ذخیره سازی ابری و استفاده از شبکه اشاره کرد.

محصولات داهوا

شرکت داهوا در محصولات امنیتی و حفاظتی بسیار عملکرد خوبی داشته و توانسته محصولات متنوع و همه جانبه ای را طرحی و عرضه کند. از محصولات این شرکت می توان به این موارد اشاره کرد: دوربین مداربسته آی پی، دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته دید در شب. از نظر ظاهر دوربین ها نیز می توان به دوربین مداربسته بالت اسپید دام، دام (سقفی) اشاره کرد. اگر بخواهیم به بهترین و قوی ترین محصول این شرکت اشاره کنیم قطعا دوربین اسپید دام را انتخاب می کنیم  در زمینه دوربین های اسپید دام هیچ شرکتی نمی تواند به پ یکمپانی داهوا برسد و با ان رقابت کند. دوربین های اسپید دام داهوا بسیار با کیفیت و توانمند هستند و با  توجه به کیفیتی که دارند از قیمت مناسب و البته تا حدودی گران برخوردار هستند و به عنوان دوربین های نظارتی از ان استفاده می شود.

کمپانی داهوا در زمینه ی طرای و ساخت دستگاه های دی وی آر و دستگاه NVR نیز بسیار قدرتمند ظهور کرده . دستگاه های دی وی ار داهوا ازکیفیت ضبط و پخش بسیار خوبی برخوردار هستند.

خرید دوربین داهوا

خرید دوربین داهوا و یا پکیج دوربین داهوا  مهم و با اهمیت بوده به خاطر همین موضوع متناسب با شرایط موجود باید آن را انتخاب نمود. برای بعضی افراد کیفیت تصویر و برای بعضی افراد قیمت دوربین مدار بسته اهمیت دارد. برخی از برند های مطرح موجود در ایران از نظر کیفیتی و برخی دیگر از نظر قیمتی مناسب می باشند. قیمت دوربین مداربسته داهوا نسبت به کیفیت تصویر آن مناسب است و توصیه می شود که دوربین مداربسته داهوا را اگر هم کیفیت برای شما مهم هست و هم قیمت تهیه بفرماید.

برخی از شرکت های تولید کننده اقدام به تولید پکیج های دوربین مدار بسته کرده اند که شرکت داهوا هم از این قضیه مستثنا نمی باشد .قیمت پکیج دوربین مدار بسته داهوا از نظر قیمتی مرغوب به صرفه می باشد. برای خرید دوربین مداربسته داهوا از دوربین مارکت نیز میتوانید از مشاوره رایگان شرکت نیز استفاده کنید و در رابطه با قیمت دوربین داهوا یا هر سوالی که قبل از خرید دوربین داهوا یا پکیج دوربین مداربسته داهوا دارید بپرسید.

قیمت دوربین داهوا

همانطور که گفته شد قیمت دوربین داهوا به نسبت دیگر برند ها گران تر است ولی مهم کیفیت تصویر در این دوربین می باشد که اعتبار آن در دنیا زبان زد است. تنوع محصول در برند و قیمت دوربین مداربسته داهوا بسیار بالا است و لیست قیمت دوربین داهوا هم به دلیل تنوع محصولات، مختلف است. اگر خرید یک دوربین نتواند مکان مورد نظر شما را تحت پوشش خود قرار دهد شما می توانید پکیج دوربین مداربسته داهوا را از فروشگاه ها تهیه بفرمایید؛ پکی دوربین مداربسته داهوا عموما شامل تعدادی دوربین مدار بسته، کابل به اندازه نیاز، دستگاه DVR، منبع تغذیه و هارد است که به صورت جداگانه تهیه می شود. برای خرید دوربین داهوا  و یا پکیج دوربین داهوا می توانید به نمایندگی یا فروشگاه های معتبر در ایران مراجعه کنید.

از دیگر برندهای معروف تولید دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی در جهان هایک ویژن است. دوربین هایک ویژن نیز مانند داهوا بسیار حرفه ای بوده و با قیمت های نسبتا بالایی به بازار سیستم های امنیتی عرضه می شود.

به دلیل مشغله زیاد بسیاری از افراد امکان خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری را ندارند و برای حل این مشکل امکان خرید دوربین داهوا  به صورت اینترنتی برای همه وجود دارد و تقریبا اکثر سایت ها لیست قیمت دوربین مدار بسته داهوا و دیگر  محصولات همراه با ویژگی های محصول را برای عموم به اشتراک می گذارند. لیست قیمت دوربین داهوا همراه انواع دوربین مداربسته داهوا و پکیج دوربین مدار بسته داهوا در دوربین مارکت موجود است و شما می توانید در تماس با متخصصان این شرکت در مورد تعداد دوربین ها یا انواع پکیج دوربین داهوا راهنمایی و مشاوره بگیرید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

توانایی تشخیص و خوانایی پلاک ماشین ها توسط دوربین مداربسته تا حد زیادی وابسته به کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین پلاک خوان است. در اولین قدم دوربین باید بتواند تصاویر پلاک را با کنتراست بالا و در هر شرایط اب و هوایی هماهنگ کند.

هر تصویری که توسط دوربین پلاک خوان ثبت می شود باید وارد محیط نرم افزاری شود تا تبدیل به فایل های مشخص شوند . این تصاویر پردازش شده و روی دوربین یا یک سرور ثبت می شوند.این نرم افزار به صورت اتوماتیک شماره پلاک را ثبت کرده و انها را بر روی فضای ابری یا سرور ذخیره میکند تا هر موقع که  لازم بود از انها استفاده شود. 

تشخیص پلاک با دوربین پلاک خوان حداقل شرایطی را دارد که باید برای دوربین مهیا کرد. مثلا دوربین را باید در ارتفاع مناسب یا فاصله خوبی نصب کرد. اگر فکر میکنید با خرید یک دوربین مدار بسته معمولی می توانید همان استفاده را ببرید که از دوربین پلاک خوان میکنید سخت در اشتباه اید! دوربین های مدار بسته معمولی نمی تواند رف و اعداد روی لاک یا سایر جزئیات را به صورت دقیق ثبت کنند و اگر نیاز به این جزئیات دارید این مشکل را فقط با دوربین پلاک خوان می توانید حل کنید.

 

ویژگی‌های دوربین پلاک خوان

 

در این بخش از مقاله با ما همراه باشید تا چند مورد از ویژگی‌های دوربین پلاک خوان را با هم برسی کنیم.

 

امکان دید در شب دوربین پلاک خوان:

دوربین‌های پلاک خوان باید بهره مند از قابلیت دید در شب باشند . یکی از خصوصیت های مهم در مورد  قابلیت دید در شب دوربین‌های پلاک خوان ،برد آن است. برد دوربین  دید در شب باید حداقل به اندازه ای باشد که بتواند پلاک ها را تشخیص دهد..

 

کیفیت تصویر:

از مهم ترین ویزگی های دوربین‌ پلاک خوان بالا بودن کیفیت تصویر است. رزولوشن دوربین پلاک خوان بسیار بالاست . هرچه رزولوشن  تصویر در یک دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصویر نیز به همان میزان بیشتر است.

 

قابلیت   WDR

این قابلیت در دوربین باعث می‌شود که دوربین بتواند در نور خلی شدید یا نور خیلی کم باز هم تصویر را کامل و واضح به ما نشان دهد .

 

قابلیت HLC  

قابلیت HLC در دوربین پلاک خوان  باعث می‌شود که اگر نورشدید یا سربالا  به لنز دوربین برخورد داشته باشد، باز هم دوربین بتواند ان را واضح ثبت کند

 

برای ثبت پلاک به چه تجهیزاتی نیاز است؟

برای اینکه بتوانید پلاک خودرو ها را با دوربین پلاک خوان یا دوربین مداربسته معمولی به ثبت برسانید  و تصاویر واضحی از انها داشته باشید دو روش وجود دارد که بیشتر متداول است و شما می توانید با در نظر گرفتن شرایطتان یکی از این دو روش را در پیش بگیرید .

 

  • ثبت پلاک با استفاده از دوربین پلاک خوان

اگر دوربین پلاک خوان دارید کارتان بسیار راحت است و تنها زحمتی که کشیده می شود این است که دوربین خود به تنهایی تصاویر را گرفته و ثبت میکند و برای شما به صورت فایل خروجی می گیرد.شما می توانید برای دسترسی به پلاک خودرو ها و فایل ها از یک کامپیوتر یا سیستم معمولی استفاده کنید و به دوربین متصل شده و کنترل ان را داشته باشید.

 

  • ثبت پلاک خودرو با دوربین مدار بسته همراه با نرم افزار پلاک خوان

در روش دوم شما می توانید با دوربین مداربسته معمولی خود تصاویر  ضبط شده را با کمک یک نرم افزار پلاک خوان برسی کنید و با کمک این نرم افزار ها پروسه پلاک خوانی و ثبت پلاک را انجا دهبد .در این روش شما نیاز به یک دوربین معمولی، یک نرم افزار پلاک خوان و یک NVR یا سیستم کامپیوتر دارید .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

نقاشی درخت

 

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد

 

  • armin moghim