تجارت

  • ۰
  • ۰

اگر اطلاعات دقیق و زیادی در رابطه با دستگاه های دی وی آر یا انالوگ ندارید در این مقاله از دوربین مارکت با ما همراه باشید تا با هم به برسی ان بپردازیم و بهترین برند های ان را به شما معرفی کنیم .

دستگاه  دی وی آر و کاربردش :

فناوری دوربین مدار بسته زمانی که در سالیان قبل وارد بازار گردید نیازو اهمیت حفاظت و امنیت و ذخیره سازی اطلاعات مورد توجه قرار گرفت . به همین منظور دوربین های مدار بسته به صورت آنالوگ و تحت شبکه روانه بازار گردید. یکی از ملزوماتی که همراه دوربین مدار بسته وارد بازار گردید دستگاه ضبط DVR می باشد.

نکات قابل توجه در خرید دستگاه دی وی آر

پیش از خرید هر نوع کالای دیجیتال بهتر است با اطلاعات کامل به سراغ ان بروید .اگر قصد خرید دی وی آر دارید بهتر است پیش از نهایی کردن خرید خود این دو موارد را برسی کنید :

تعداد کانال هایی که دستگاه برای دوربین تحت شبکه ساپورت می کند و کیفیتی که دستگاه پشتیبانی میکند.

 

بهترین برند دی وی آر

نام دستگاه دی وی آر در اصل مخفف کلمه Digital Video Recorder است. وظیفه اصلی این دستگاه ،ضبط تصاویر دیجیتال دریافتی از دوربین مدار بسته است . دوربین های مدار بسته آنالوگ به وسیله سیم ها و کابل های کواکسیال به دستگاه دی وی آر متصل می شوند و از این طریق ارتباط پیدا می کنند. دستگاه های دی وی آر امروزه در طیف های گسترده با قابلیت های متنوع و با برند های مختلفی در بازار ارائه می شوند. اما سوالی که برای مخاطبان پیش می اید این است که بهترین و مناسب ترین برند دستگاه دی وی آر که می توانیم با توجه به بودجه مان تهیه کنیم چیست؟ در ادامه مطلب به معرفی برخی از برند های فعال در زمینه دستگاه های دی وی آر می پردازیم.

  • هایک ویژن
  • هایلوک
  • داهوا
  • اکسیس
  • سامسونگ

 

 

 

کارایی و عملکرد دستگاهDVR :

دستگاه DVR  وسیله ای در دوربین مدار بسته می باشد که با توجه به طراحی دارای پروسسورها و محلی برای ذخیره سازی تصاویر جهت عملکرد مناسب دوربین ها می باشد. دستگاه DVR برای دوربین های انالوگ و انالوگ HD طراحی گردیده است. این دستگاه دارای دو بخش سخت افزاری و یک بخش نرم افزاری می باشد.

در این مقاله  در مورد دستگاه DVR  توضیحاتی جهت آشنایی بهتر و خریدی مناسب خدمت شما کاربران رامی ارائه گردید در صورت نیازبه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس حاصل فرمایید.

بخش نرم افزاری دستگاه DVR :

این بخش برنامه ریزی شده جهت اطلاعات و کنترل و تنظیمات و بازبینی دوربین ها طراحی گردیده است که می تواند بعد از تحلیل تصاویر به خروجی های تصویر منتقل گردد. در بخش تصویری ساعت تاریخ و تنظیمات و بازبینی فیلم طراحی شده است.

در دستگاه ضبط دوربین مدار بسته تصاویر به سه صورت نمایش داده می شود:

1-      خروجی  HDMI که با کابل HDMI به تلویزیون متصل می گردد.

2-      خروجی VGA که به مانیتورهای کامپیوتر متصل می گردد.

3-      خروجی AV  نیز می تواند تصویر را به تلویزیون منتقل نماید.

دستگاه دی وی ار و مدل ها :

دستگاه ضبط دوربین مدار بسته دارای برند های مختلفی در بازار می باشد که بسته به کیفیت و قیمت عرضه گردیده است و باید در نظر داشت دستگاه DVR به صورت زوج طراحی گردیده است دستگاه DVR 4کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و 64 کانال در بازار موجود می باشد. به طور مثال در هنگام انتخاب دستگاه باید تعداد دوربین و کیفیت دوربین و دستگاهی که مورد نیاز را انتخاب نمود.  اگر 4 دوربین برای نصب نیاز دارید باید دستگاه ضبط دوربین مدار بسته 4 کانال را انتخاب نمایید یا اگر 6 دوربین نیاز دارید دستگاه 8 کانال انتخاب نموده و دو جای خالی برای اضافه کردن دوربین موجود می باشد.

 

 

گروه دوربین مارکت با سابقه ای ده ساله در زمینه فروش دوربین مدار بسته ، مشاوره ، طراحی ، و اجرا با افتخار آماده ارائه خدمات با گارانتی محصولات جهت اطمینان شما مشتریان گرامی میباشد.

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی