تجارت

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دزدگیر یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی است که در حفظ امنیت کمک بسیاری میکند . دزدگیر ها انواع مختلفی دارند دزدگیر منزل ، دزدگیر مغازه و مکانهای دیگر که هر کدام شرایط خاص خود را دارند . بسیاری از افراد برای تامین برق این سیستم ها از برق اضطراری استفاده می کنند اما بسیاری هنوز در جریان اهمیت این دستگاه نیستند .  دزدگیر وسیله ای است که در هر شرایطی باید کار کند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقی ناگهانی است . پس برای تداوم کار دزدگیر نیاز است که برق اضطراری د رخانه داشته باشید .

دوربین مدار بسته لامپی

این محصول جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته در سال اخیر بوده است . بسیای از افراد به دلیل راحتی نصب به خرید دوربین لامپی می پردازند و قیمت دوربین مدار بسته لامپی نیز عامل تاثیرگذاری در خرید دوربین مداربسته لامپی می باشد .  ویژگی های کلیدی این دوربین مدار بسته که باعث جذب طرافداران زیادی شده است را در زیر توضیح میدهیم .

دوربین مدار بسته لامپی هم  مانند دیگر سیستم ها با برق کار می کند به همین دلیل وجود برق اضطراری برای این دوربین هم ضروری است . با قطع شدن برق خانه یا مغازه می توانید از یو پی اس استفاده کنید و بدون قطعی برق امنیت خود را افزایش دهید و به طور مداوم مکان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهید .

شما می توانید با مراجعه به دوربین مارکت تمامی اطلاعات درمورد دوربین مدار بسته ، دزدگیر و یو پی اس را بدست آورید . همچنین به صورت رایگان با مشاورین فنی دوربین مارکت در تماس باشد یا در صورت خرابی و مشکل در سیستم خود با آن ها تماس بگیرید .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

داهوا

دوربین های مدار بسته با برند های متنوعی که دارند امکان خرید را برای مشتریان سخت می کنند . ما با معرفی برند های شناخته شده در این عرصه می خواهیم به شما در خریدتان کمک کنیم .

دوربین داهوا

دوربین داهوا یکی از بهترین برند های دوربین مدار بسته است با تکنولوژی های پیشرفته که در عرصه نظارت پیشرفت فراوانی داشته و قیمت نسبتا مناسبی با قابلیت های فراوان دارد . یکی از مشکلات مشتریان قیمت دوربین های داهوا است . زیرا تکنولوژی های دوربین داهوا و کارایی که برای امنیت دارد قیمت این برند را بالا برده و خب در این گرانی کسی به سراغ دوربین گران قیمت نمی رود اما می توان گفت تنوع بالای محصولات داهوا باعث شده بتوان بهترین محصول با مناسب ترین قیمت را از آن خریداری کرد .

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن نیز مانند داهوا یکی از برترین برند ها در جهان است و این برند نیز با پیشرفتی که داشته توانسته بهترین رتبه را در جهان کسب کند . دوربین هایک ویژن به نسبت داهوا قیمت ارزان تری دارد ولی تنوع و کیفیت آن مانند دوربین داهوا است و برای خرید دوربین مدار بسته مناسب است . دوربین هایک ویژن نمایندگی های بسیاری در ایران دارد ولی دوربین داهوا ، به دلیل تحریمات نمایندگی های کمی دارد و خرید تمامی محصولات آن مشکل است .

 دوربین هایلو ک

دوربین هایلوک تحت نظارت برند هایک ویژن تولید می شود و در واقع جزو بهترین برند هاست و برندی اقتصادی محسوب می شود . قیمت های لوک از هایک ویژن نیز پایین تر است و از لحاظ کیفی تفاوت بسیاری با هایک ویژن ندارد به همین دلل جزو بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود .

برای خرید و داشتن اطلاعات در مورد این دوربین ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید وبهترین انتخاب را داشته باشید . 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های جدید در صنعت نظارت تصویری و تولیدات دوربین مدار بسته است . ظهور هوش مصنوعی باعث ایجاد انقلابی در صنایع مختلف شده است. صنعت نظارت تصویر و امنیت نیز از این قضیه مستثنی نیست. برنامه‌های مبتنی بر AI (مخفف artificial intelligence به معنای هوش مصنوعی) در دنیای امنیت سروصدای زیادی کرده‌اند. طی سال‌های اخیر علاوه بر کمپانی‌های بزرگ و مطرح مثل داهوا و هایک ویژن ، شرکت‌های کوچک‌تر نیز محصولات مدرن و منحصربفردی تولید و عرضه کرده‌اند.

  • حفاظت به‌موقع و فعال بصورت بلادرنگ

سیستم‌های نظارت تصویر تا به حال فقط قادر به تشخیص اتفاقات بودند و تنها زمانی مفید واقع می‌شدند که حرکت مشکوکی توسط تیم امنیت تشخیص داده شود یا اتفاقی رخ دهد با رسیدن سیستم‌های نظارت تصویری دارای هوش مصنوعی، انقلابی بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد و سیستم‌های امنیتی دوربین مداربسته علاوه بر تشخیص اتفاقات و تهدیدات، قادر به پیش‌بینی یک اتفاق، قبل از وقوع آن نیز خواهند بود.

  • موثرتر و کارآمدتر از انسان‌ها

از دیگر مزایای سیستم های دوربین مداربسته مبتنی بر هوش مصنوعی این است که می‌توانند خطاهای انسانی را جبران کنند. به این معنی که هیچ اتفاق یا تهدیدی نادیده نمی‌ماند و هیچ اطلاعات یا جزئیاتی از دست نمی‌رود.

  • تشخیص چهره

 در واقع سیستم‌های هوش مصنوعی پتانسیل‌های بسیار بالاتری در زمینه تشخیص چهره افراد (facial detection) در امکان شلوغ و فضاهای بزرگ دارند. جدای از امنیت، کسب‌وکارهای بزرگ نیز می‌توانند با بهره‌گیری از سیستم تشخیص چهره هوشمند، مشتریان ارزشمند را شناسایی کرده و خدمات مخصوصی به آنها ارائه دهند

  • بهبود کیفیت تصویر

الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بصورت خودکار با تنظیم منابع نور موجود در تصویر و پخش یکنواخت نور در محیط، حتی زمانی که منبع نور شدیدی مانند خورشید یا لامپ یا پنجره در محیط وجود داشته باشد، تصویری با نور یکنواخت ارائه می‌دهد

  • مدیریت اطلاعات

یک سیستم نظارت تصویری متشکل از دوربین‌های مداربسته، سنسورها، آلارم‌ها و غیره در انواع و مدل‌های مختلف می‌باشد. این تجهیزات برای پوشش کامل محیط و جلوگیری از بروز هرگونه خطایی نصب و راه‌اندازی می‌شوند. این موضوع به این معنی است که سیستم امنیتی با حجم زیادی از اطلاعات و داده سروکار دارد. همانطور که پیداست برنامه‌ای پیشرفته برای مدیریت ترافیک داده‌های موجود در سیستم مورد نیاز است.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و تکنولوژی های جدید به قسمت مقالات دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیرات لپ تاپ لنوو

 

با توجه به پیشرفت و پیچیده تر شدن روز به روز لوازم الکترونیکی به خصوص کامپیوتر ها و لپ تاپ ها بنابراین حرفه و اقدامات مربوط به این لوازم الکترونیکی یعنی تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ نیز نیازمند دقت، مهارت، توانای و تجربه بیشتری است چرا که در ساخت لوازم الکترونیکی امروزه به خصوص لپ تاپ ها و کامپیوتر ها حساسیت و ظرافت بسیاری زیادی به کار رفته است. این حساسیت و ظرافت به کار رفته در روند ساخت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها باعث شده است که اقدامات مربوط به تعمیر این دستگاه ها نیز نیاز به حداکثر دقت داشته باشید در غیر این صورت با رخ دادن کوچک ترین اشتباهی توسط تعمیرکار مورد نظر ممکن است خسارت جبران ناپذیری به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد شود و بخش های مهمی از دستگاه شما آسیب ببیند.

اقدامات مربوط به تعمیر لپ تاپ به قدری حساس است که تعمیرکار یا کارشناسی که برای تعمیرات لپ تاپ شما اقدام می کند بهتر است به تعمیرات محصولات شرکت های سازنده متفاوت لپ تاپ ها به طور تخصصی و حرفه ای مسلط باشد. به این منظور که به طور مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و برند لپ تاپ شما از شرکت سازنده لنوو است، تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که برای رفع مشکلات و ایرادات مربوط به لپ تاپ خود به آن مراجعه می کنید باید به طور تخصصی و حرفه ای به تعمیر لپ تاپ لنوو به صورت جداگانه مسلط باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ به حداقل برسد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید بی شک یکی از مشکلات حمل کامپیوتر به مرکز تعمیرات است. یکی از روش های تعمیر کامپیوتر، تعمیر کامپیوتر در محل است که در این روش پس ثبت درخواست توسط مشتری کارشناس یا تعمیرکار مجرب و ماهر در محلی که مشتری بخواهد حاضر شده و در حضور خود مشتری به تعمیر کامپیوتر می پردازد. روش تعمیر کامپیوتر در محل در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی می کند.

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که مجهز به کامل ترین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات هرچه حرفه ای تر و بی نقص تر کامپیوتر و لپ تاپ ها است که می توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه بسیار کم هر گونه مشکل کامپیوتر یا لپ تاپ شما را رفع کند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیر کولر گازی

با نزدیک شدن به فصل گرما یعنی تابستان همگی به فکر سلامت عملکرد کولر های خود هستیم. در روند ساخت کولر های مدرن امروزی از ظرافت و روش های جدیدی استفاده شده است. بنابراین تعمیر کولر ها نیازمند توانایی، تجربه و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. تعمیرکاری که برای تعمیر کولر اقدام می کند باید به طور تخصصی به تعمیر کولر گازی یا تعمیر کولر آبی مسلط باشد، به این منظور که ممکن است یک تعمیرکار در تعمیر کولر های آبی توانایی و تخصص کافی را داشته باشد اما نتواند تعمیر کولر گازی را به درستی انجام دهد. بنابراین به خاطر داشته باشید که در صورتی که کولر شما دچار مشکل و خرابی شد تعمیرکار مناسب  و متخصص در زمینه تعمیر کولر خود را انتخاب کنید تا احتمال اشتباه در انجام اقدامات لازم برای تعمیرات کولر را به حداقل برسانید. زیرا هرروزه بر قیمت کولر ها افزوده می شود و در صورتی که کولر شما به دلیل اشتباه تعمیرکار مورد نظر به طور کامل خراب شود هزینه و خسارت بسیار زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

البته قیمت تمامی لوازم الکترونیکی نیز هر روزه رو به افزایش است به عنوان مثال قیمت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها نیز رو به روز درحال افزایش است. خصوصیات مربوط به تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ نیز بسیار مهم هستند. تعمیرکاری که برای تعمیر مشکلات و ایرادات لپ تاپ شما اقدام می کند باید توانایی و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشد. در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که لپ تاپ خود را برای تعمیر به او می سپارید به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. به این منظور که اگر لپ تاپ شما از برند ایسر است، یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر را برای تعمیر لپ تاپ شما انتخاب کند. به طور کلی باید حداکثر دقت در روند تعمیرات دستگاه حساسی مانند لپ تاپ به کار گرفته شود زیرا اشتباه در روند تعمیرات چنین دستگاه هایی خسارت های بسیار زیادی به کل دستگاه خواهد زد.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به مجرب ترین و ماهر ترین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی قادر است هر گونه مشکل و ایراد در روند عملکرد دستگاه های شما حتی کولر هایتان را در زمان کوتاه و حداقل هزینه رفع کند و اطمینان داشته باشید که دستگاه شما را سالم به شما تحویل می دهد.

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

تعمیر لپ تاپ دل

 

هر روزه تکنولوژی دخالت بیشتری در زندگی انسان ها می کند. لوازم الکترونیکی و حتی لوازم خانگی هر روزه مدرن تر و پیشرفته تر می شوند. موبایل ها، لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و... هر روزه رو به پیشرفت و پیچیده تر شدن هستند. تعمیر موبایل این روز ها یکی از مشاغل و حرفه های بسیار مطرح و با اهمیت جامعه است. همچنین هزینه لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، موبایل ها و تمامی لوازم الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است بنابراین تعمیرکاران این لوازم الکترونیکی باید حداکثر تلاش خود را کنند تا توانایی رفع هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لوازم الکترونیکی را به دست آورند.

در صورتی که موبایل شما دچار مشکل شده است و برای تعمیر آن به تعمیرکار یا مرکز تعمیرات مراجعه می کنید، اطمینان یابید که تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه کرده اید به طور کاملا تخصصی به انجام اقدامات مربوط به تعمیرات موبایل مسلط باشد. به این منظور که در صورتی که موبایل شما از برند سامسونگ است، تعمیرکار مورد نظر باید به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گوشی ها و محصولات شرکت سامسونگ مسلط باشد زیرا محصولات شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی متفاوت همگی با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری یا نرم افزاری جزئی دارند و برای انجام هر چه بی نقص تر اقدامات مربوط به تعمیرات بهتر است که تعمیرکار مورد نظر به صورت تخصصی به این تفاوت ها آگاه باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در حین انجام تعمیرات به حداقل برسد.

این امر برای لپ تاپ نیز صدق می کند و در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل شده است بهتر است تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که برای رفع مشکلات و ایرادات لپ تاپ خود به آن مراجعه می کنید به صورت کاملا تخصصی به تعمیر لپ تاپ های برند لپ تاپ شما مسلط باشد. به طور مثال اگر لپ تاپ شما از شرکت سازنده دل است، تعمیرکار باید به تعمیر لپ تاپ دل تسلط کافی داشته باشد و به تفاوت های جزئی سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های شرکت دل با لپ تاپ های سایر شرکت های سازنده آگاه باشد.

امروزه استفاده از پرینتر های خانگی نیز رو به افزایش است و کاربران زیادی از پرینتر ها برای انجام فعالیت های به خصوص شغلی و تحصیلی خود استفاده می کنند بنابراین اقدامات و حرفه مربوط به تعمیر پرینتر نیز اهمیت بسیاری دارد. به طور کلی برای تعمیر لوازم الکترونیکی خود دقت کافی را داشته باشید تا تعمیرکار مناسبی را انتخاب کنید.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

امروزه اکثر کاربران برای انجام فعالیت های مربوط به شغل خود نیز نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر دارند و بسیاری از فعالیت های خود را با کمک لپ تاپ و البته اینترنت انجام می دهند و در صورتی که مشکلی برای لپ تاپ یا اتصال لپ تاپ به اینترنت به وجود آید ممکن است انجام بخشی یا حتی تمامی فعالیت های مربوط به شغل یا حتی فعالیت های روزمره دچار مشکل شوند. 

نقش لپ تاپ، کامپیوتر، مودم ها و... اکثر لوازم الکترونیکی هر روزه در زندگی روزمره انسان ها پر رنگ تر می شود و وابستگی انجام فعالیت ها به این لوازم و اینترنت نیز بیشتر می شود. همچنین هر روزه قیمت لپ تاپ ها نیز بیشتر می شود و این امر باعث شده است که مراکز تعمیر لپ تاپ بی وقفه در تلاش باشند تا با متد ها و روش های درست تر و کامل تر قادر باشند کوچک ترین و بزرگ ترین مشکلات مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر را حل کنند. هرچه مراکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ای تر باشند مشکلات بیشتری قابل تعمیر هستند و در نتیجه شما مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نمی شوید البته ناگفته نماند که با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ، هزینه تعمیر لپ تاپ نیز بالا می رود زیرا انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ نیازمند دقت، مهارت و توانایی بیشتری خواهد بود و با انجام کوچک ترین اشتباهی توسط تعمیرکار و مرکز تعمیر لپ تاپ مورد نظر خسارت های بیشتری به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد می شود. 

امروزه استفاده از پرینتر های خانگی نیز بیشتر و بیشتر می شود. پرینتر ها ممکن است به دلایل متفاوتی خراب شوند و مشکلات متفاوتی برای آن ها به وجود آید. جا به جایی پرینتر ها به مرکز تعمیرات معمولا کار دشواری است. در صورتی که پرینتر شما دچار مشکل شده است می توانید از روش تعمیرات پرینتر در محل استفاده کنید. این روش به این صورت است که پس از ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس مربوطه در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به انجام اقدامات لازم برای تعمیر پرینتر خراب شده می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات باتجربه و مطمئن است که با دسترسی به مجرب ترین تعمیرکاران متخصص شما می توانید برای تعمیرات لپ تاپ، کامپیوتر یا پرینتر خود به آن مراجعه کنید و دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کم سالم تحویل بگیرید. 

 

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

 

چندین نسل است که کامپیوتر ها نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره انسان ها دارد. هر روزه شرکت های سازنده لپ تاپ و کامپیوتر در تلاش اند تا کامپیوتر ها و لپ تاپ های پیشرفته تر، مدرن تر و با کیفیت تری تولید و به بازار عرضه کنند. در واقع هدف اصلی شرکت های سازنده کامپیوتر ها و لپ تاپ ها این است که این دستگاه ها و لوازم الکترونیکی در فعالیت های بیشتری به انسان ها کمک کنند.

امروزه کامپیوتر ها قادر هستند فعالیت های زیادی را انجام دهند. بعضی فعالیت ها با کمک کامپیوتر انجام می شوند و بعضی دیگر از فعالیت ها به طور کلی با کامپیوتر ها یا لپ تاپ ها انجام می شوند. در انجام فعالیت های بسیاری از مشاغل کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دخیل هستند. اینترنت نیز به اندازه کامپیوتر و حتی صد برابر بیشتر برای انسان ها کاربر دارد و زندگی اکثر ما ها امروزه به اینترنت، کامپیوتر، لپ تاپ ها و در نتیجه مودم ها وابستگی بسیار زیادی دارد.

حرفه ی تعمیرات کامپیوتر و تعمیرات مودم از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند چرا که در صورتی که کامپیوتر، لپ تاپ یا مودم شما دچار مشکل شود به احتمال بسیار زیاد انجام بسیاری از فعالیت های روزمره، شغلی و غیره شما دچار مشکل خواهد شد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده باشد ممکن است این مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، در صورتی که مشکل کامپیوتر یا لپ تاپ شما سخت افزاری باشد، تعمیرکاری که برای تعمیر کامپیوتر خود به او مراجعه می کنید باید تخصص، مهارت و توانایی کافی را برای تعمیر ایرادات و مشکلات سخت افزاری داشته باشد چرا که در صورتی که در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر اشتباهی توسط تعمیرکار مربوطه رخ دهد ممکن است قطعات سخت افزاری بسیار مهمی از کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار آسیب شود و خسارت بیشتری به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وارد شود. اگر مشکل و ایراد کامپیوتر و لپ تاپ شما نرم افزاری باشد در بدترین حالت با تعویض سیستم عامل و نصب مجدد ویندوز به احتمال خیلی زیاد از بین می رود. 

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات معتبر و حرفه ای است که با دسترسی به برترین و مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران و با کامل ترین تجهیزات قادر است هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما را در کوتاه ترین زمان کوتاه و کم ترین هزینه رفع کند.

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

برق اضطراری ups

 

دوربین مداربسته

بسیاری از افراد برای حفظ امنیت خانه خود به دنبال بهترین و ارزان ترین راه حل هستند . یکی از سیستم هایی که می توان به وسیله آن از خانه خود مراقبت کرد دوربین مدار بسته است . برای آشنایی بیشتر با دوربین مدار بسته ابتدا باید شرایط را مشخص کنید که در چه محیط با چه شرایطی می خواهید دوربین را نصب کنید سپس به دنبال برند محصول مورد نظر خود باشید . دوربین هایک ویژن یکی از برند های معتبر دوربین مدار بسته است و با قیمت مناسب وهمچنین کیفیت بالای محصولات توانسته در بازار جهانی رتبه بسیار خوبی کسب کند . شما برای دوربین مدار بسته نیازبه لوازم جانبی مانند کابل ، دستگاه ضبط ، در مواقعی سیم کارت یا کارت حافظه و یو پی اس نیاز دارد .

برق اضطراری یو پی اس

یکی از لوازمی که در حفظ امنیت بسیار کاربردی است ، برق اضطراری ups است . یو پی اس بیشتر برای تامین برق لازم جایگزین برق شهری است آن هم در مواقع قطعی برق . 

ویژگی های UPS برای دوربین مدار بسته

  • دستگاه برق اضطراری یو پی اس 300 وات برق دارد

  • باید بتوان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد.

  • اندازه نسبتا کوچکی دارد .

  • قدرت پشتیبانی از تمامی دستگاه های امنیتی را دارد.

  • نصب راحتی دارد

به طور کلی شما برای خرید هر سیستم امنیتی نیاز به برق اضطراری دارد البته با نخریدن یو پی اس هم می شود کار راه انداخت اما با خرید دوربین دار بسته و یو پی اس دیگر نگرانی برای مشکلات قطع شدن برق نخواهید داشت . 

عدم خرید آداپتور ، هزینه کم برای دوربین مداربسته و استفاده برای دیگر سیستم های امنیتی دیگر می تواند مزیت UPS برای دوربین مدار بسته باشد .

  • armin moghim
  • ۰
  • ۰

لامپ دوربین دار

 

دوربین مدار بسته ، دزدگیر و ردیاب سیستم هایی ضروری برای مراقبت و حفظ امنیت خود هستند . مسکن و خودرو دو سرمایه مهم در زندگی هستند آن هم در این گرانی که به سختی میتوان خودرو یا خانه تهیه کرد و خرید . از آن جایی که جزو سرمایه های زندگی هستند و قیمت ارزانی هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همین دلیل ما قصد داریم سیستم های امنیتی را به شما معرفی کنیم . یکی از این سیتم های امنیتی دزدگیر اماکن است که در صورت بروز مشکل یا اختلال در مکان هایی که در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پیامک و اطلاع می دهد یا آژیر ان به صدا در می آید . 

ردیاب خودرو هم برای مراقبت از خودرو استفاده می شود . گاهی ردیاب ها دارای دوربین هستند که در این صورت امنیت بالاتری خواهند داشت گاهی هم فقط ردیابی می کنند و برای این کار نیاز به اینترنت دارند به همین دلیل اکثر ردیاب ها دارای سیم کارت هستند تا بتوانند به شبکه اینترنتی متصل شوند . ردیاب ها می تواننددر جلو گیری از سرقت یا در هنگام سرقت به شما کمک بسیاری کنند . 

لامپ دوربین دار نیز وسیله ای دیگر است که به نوعی دوربین مخفی نیز محسوب می شود زیرا دوربین در وسط لامپ قرار می گیرد و بسیاری از افراد متوجه دوربین آن نمی شوند . شما می توانید از آن در خانه یا در مغازه خود استفاده کنید لازم به ذکر است که دوربین لامپی دید کلی روی مکان دارد و نمی تواند به صورت جزئی نظارت کند . برای اطلاع بیشتردر این رابطه و برای خرید هر یک از این سیستم ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و اطلاعهات بیشتری دریافت کنید . 

  • armin moghim