تجارت

  • ۰
  • ۰

لامپ دوربین دار

 

دوربین مدار بسته ، دزدگیر و ردیاب سیستم هایی ضروری برای مراقبت و حفظ امنیت خود هستند . مسکن و خودرو دو سرمایه مهم در زندگی هستند آن هم در این گرانی که به سختی میتوان خودرو یا خانه تهیه کرد و خرید . از آن جایی که جزو سرمایه های زندگی هستند و قیمت ارزانی هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همین دلیل ما قصد داریم سیستم های امنیتی را به شما معرفی کنیم . یکی از این سیتم های امنیتی دزدگیر اماکن است که در صورت بروز مشکل یا اختلال در مکان هایی که در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پیامک و اطلاع می دهد یا آژیر ان به صدا در می آید . 

ردیاب خودرو هم برای مراقبت از خودرو استفاده می شود . گاهی ردیاب ها دارای دوربین هستند که در این صورت امنیت بالاتری خواهند داشت گاهی هم فقط ردیابی می کنند و برای این کار نیاز به اینترنت دارند به همین دلیل اکثر ردیاب ها دارای سیم کارت هستند تا بتوانند به شبکه اینترنتی متصل شوند . ردیاب ها می تواننددر جلو گیری از سرقت یا در هنگام سرقت به شما کمک بسیاری کنند . 

لامپ دوربین دار نیز وسیله ای دیگر است که به نوعی دوربین مخفی نیز محسوب می شود زیرا دوربین در وسط لامپ قرار می گیرد و بسیاری از افراد متوجه دوربین آن نمی شوند . شما می توانید از آن در خانه یا در مغازه خود استفاده کنید لازم به ذکر است که دوربین لامپی دید کلی روی مکان دارد و نمی تواند به صورت جزئی نظارت کند . برای اطلاع بیشتردر این رابطه و برای خرید هر یک از این سیستم ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و اطلاعهات بیشتری دریافت کنید . 

  • ۰۰/۰۲/۰۹
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی