تجارت

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به بررسی دوربین تحت شبکه داهوا و سپس دوربین مداربسته شیائومی می پردازیم و آخرین فناوری ها در دوربین های مداربسته را بررسی خواهیم کرد. برند داهوا برند چینی تولید دوربین مداربسته در جهان می باشد که با اختراعات و نوآوری های خود در زمینه تکنولوژی و امنیت، به یکی از برترین ها در زمینه تجهیزات امنیتی تبدیل شده است. داهوا تکنولوژی توانسته است در زمینه های متفاوتی هم چون هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، فناوری های نوین دوربین مداربسته و بسیاری از زمینه های دیگر، پیشگام حرکت های نو در تکنولوژی باشد.

یکی از محصولات برند داهوا که بیشتر از سایر تجهیزات این برند، کاربردی و به روز می باشد، دوربین تحت شبکه داهوا می باشد. برند داهوا امنیت را به عنوان هدیه ای به مردم جهان بخشیده است و این روزها افراد زیادی با استفاده و خرید دوربین های داهوا، امنیت فضاهای کار و زندگی خود را تامین کرده اند.

دوربین تحت شبکه داهوا یک دوربین دیجیتال می باشد که برای نظارت و امنیت بیشتر استفاده می شود. دوربین های تحت شبکه، جانشین سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ هستند که چندین سال است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما به جای یک شبکه اختصاصی، از شبکه IP محلی استفاده می کنند که دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می کند. دوربین تحت شبکه داهوا داده ها را از طریق یک پیوند شبکه اترنت منتقل می کند.

تصاویر دوربین تحت شبکه، با صدا یا بدون صدا از همه دوربین ها به طور هم زمان بر روی یک ضبط کننده ویدئوی شبکه اختصاصی NVR  که یک دستگاه ضبط تصاویر برای دوربین های تحت شبکه می باشد، ضبط می شود. اکثر دوربین‌های شبکه دارای حسگرهای حرکتی و همچنین سرورهای وب داخلی هستند که لینوکس را اجرا می‌کنند، که به آنها امکان تنظیم و مشاهده از هر مرورگر وب را می‌دهد.

انواع دوربین تحت شبکه داهوا شامل دوربین های گنبدی، بالت و ... می باشد که هر کدام بر اساس ویژگی های ظاهری و فنی خود در مکان های خاصی کاربرد دارند.

دوربین مداربسته شیائومی

وقتی بحث امنیت به میان می آید، دوربین مداربسته واژه ای است که در ذهن افراد تداعی می شود. دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلف و هم چنین برندهای متفاوت در بازار موجود می باشد. داهوا، هایک ویژن، شیائومی، هایلوک و لانگ سی از برترین برندهای دوربین مداربسته امنیتی در جهان می باشند. در ادامه به معرفی برند دوربین مداربسته شیائومی می پردازیم.

شیائومی، یک شرکت الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش دوربین های مداربسته هوشمند، محصولات خانه هوشمند، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار، اولین محصول در سال ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیان گذار و مدیر عامل شرکت، لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر، مانند هند و اندونزی است. دوربین شیائومی همانند شرکت های دیگر در این حوزه، در هر سه تکنولوژی ساخت، پیش قدم می باشد.

حال که با برترین برندهای دوربین مداربسته آشنا شدیم، خرید دوربین مورد نظر برای ما آسان تر می باشد. افراد بهتر است بر اساس نیاز، بودجه و هدف خود، اقدام به خرید تجهیزات امنیتی از فروشگاه های معتبر بکنند تا از بابت خرید کالای اصل اطمینان داشته باشند.

 

 

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی