تجارت

  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون را دارید خوب است بدانید اگر سری به هر فروشگاه ساعت فروشی بزنید یکی از اولین گزینه هایی که برای شما می اورد ساعت های برند دنیل ولینگتون است. برند دنیل ولینگتون یک برند نو پا و جوان است که البه در این دت کوته رشد بسیار سریع و عالی داشته ات و امروزه یکی از پیشگامان صنعت مد و ساعت سازی است.این برند توسط جوانی خوش ذوق در سال 2011 پایه گذاری شد. داستان ثبت این برند و موفقیتش خود بسیار جالب و الهام بخش است.  فیلیپ تایساندر در یکی از سفر هایش مردی را می بیند که بسیار خوش پوش و شیک است و استایل خاصی در بستن ساعت دارد و همین مرد الهامی برای فیلیپ شد تا برند ساعت خود را ثبت کند. فیلیپ تایساندر فارغ التحصیل رشته تجارت بود و به خوبی توانست از ظرفیت فضای مجازی و دیگر رسانه ها استفاده کند و در مدت کوتاهی با استقبال جهانی از برندش مواجه شد. او هزینه زیادی برای تبلیغات خود انجام نمی دهد و توانسته با عکس های خود خریداران که در صفحات خود منتشر می کنند استفاده کند و از انها بهره تبلیغاتی ببرد

ساعت‌های دنیل ولینگتون ساده و درعین حال زیبایی خاصی دارند. با توجه به کیفیت بالا و زیبایی خاص که دارند می توان گفت از قیمت کمتری نسبت به سایر برند ها برخوردار هستند. اگر به این حوزه علاقه دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با هم به برسی این ساعت ها بپردازیم.

مهم تریم ویژی های ساعت مچی دنیل ولینگتون

اگرچه ساعت مچی دنیل ولینگتون برندی متعلق به کشور سوئد بوده و کیفیت خیلی خوبی دارد، اما این ساعت‌ها در رده ساعت های اقتصادی ومقرون به صرفه قرار می ‌گیرند.

از مهم ترین ویژگی های ساعت مچی دنیل ولینگتون می توان به  طراحی مینیمال و ساده و مدرن و در عین حال ظریف ان اشاره کرد. این ساعت های ساده و شیک امروزه در بین جوانان  و کسانی که به سبک و استایل مینیمال و اکسسوری های مینیمال علاقه دارند  بسیار محبوب و پر استفاده است. علاوه بر تمام موارد گفته شده راجب این ساعت ها می توان به این موارد اشاره کرد:

 قابلیت ایجاد تغیر در بند

تنوع در جنس و نوع بند های ساعت مثل چرمی یا حصیری

بهره گیری از باطری های ژانی

طراحی جوان پسند و اسپرت و امروزی.

قیمت ساعت مچی دنیل ولینگتون

کمپانی ساعت مچی دنیل ولینگتون از ابتدای تاسیس خود در تلاش بوده تا ساعت هایش را به گونه ای طراحی و تولید کنند که هر فردی از هر قشری با هر توان مالی به خصوص جوانان بتوانند  از این ساعت های جذاب و مینمالیست و به روز استفاده کنند. بر همین اساس قیمت ساعت های دنیل ولینگتون در رده ی ساعت های با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی قرار می گیرد.

اگر قصد خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون بخوانید

با اینکه برند دنیل ولینگتون برندی تازه تاسیس و نوپا  است، طرفداران دو اتیشه بسیاری در همین چند سال پیدا کرده است.

 ساده بودن و ظرافت  داشتن این ساعت ها باعث می شود  بتوانید یک ساعت مچی را با هر چند لباسی که می خواهید به راحتی ست کنید و در هر مکانی بتوانید از ان استفاده کنید، آن را به یک انتخاب ایده ال برای همه تبدیل کرده است.

قیمت ساعت های این برند در کشور ما جزء ساعت های ارزان قیمت می باشد که رنج قیمتی آن بین ۴۰۰ الی ۱ میلیون تومان می باشد که نسبت به قیمت ارزش خرید خوبی دارند و ساعت کاسیو، رومانسون، گوچی را می توان رقیب های اصلی این برند در کشور دانست.

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی