تجارت

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به دانلود سریال پوست شیر از وب سایت های معتبر دانلود فیلم وسریال ایرانی و خارجی مانند دی دی فیلم می پردازیم. سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، سریال جدید این روزهای شبکه نمایش خانگی می باشد. سریال پوست شیر در ژانر درام و جنایی، ساخته شده است و محبوبیت زیادی در میان طرفداران پیدا کرده است.

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه و ... از بازیگران این مجموعه هستند که در محبوبیت دانلود سریال پوست شیر موثر بوده اند. این سریال که در یک ژانر نوآوارنه ساخته شده است، نگاهی نو در یک سریال پلیسی و معمایی محسوب می شود. داستان سریال، روایت پدری است که پس از سال ها از زندان بازگشته است و حال در پی بهبود روابطش با دختر خود می باشد؛ بنابراین با دختر خود راهی شمال می شوند تا لحظات خوبی را با هم سپری کنند؛ اما به ناگهان حادثه ای هولناک رخ می دهد و نعیم جسد سوخته دخترش را پیدا می کند. ماجرای داستان سریال پوست شیر، از اینجا آغاز می شود. هادی حجازی فر، نقش نعیم و پدر این دختر را بر عهده دارد که با بازی قوی خود، نقش مهمی در موفقیت دانلود سریال پوست شیر داشته است.

شهاب حسینی دیگر بازیگر مطرح این سریال می باشد که در نقش پلیس این داستان است که خودش دخترش را در طی یک جنایت از دست داده است و همین مساله او را در این پرونده جدید تحت تاثیر قرار می دهد. سریال پوست شیر، این روزها جایگاه خوبی در میان مردم و مخاطبان پیدا کرده است.

نقد سریال پوست شیر

حضور شهاب حسینی و هادی حجازی فر در کنار یکدیگر، در این ساخته جدید برادران محمودی، از نقاط قوت سریال است. به این دلیل که هر کدام به نوبه خود از پس نقش خود برآمده اند و با بازی قوی خود توانسته اند تا حدودی نقایص را بپوشانند. ایراداتی که در فیلم برداری، نویسندگی و فیلنامه سریال پوست شیر مشهود است؛ اما این مساله در مورد دیگر بازیگران سریال صادق نیست و می توان گفت که باقی تیم، به اندازه بازیگران اصلی خوب ظاهر نشده اند.

با پخش قسمت های نخست سریال پوست شیر، نقد های مثبت و منفی زیادی در مورد این سریال بیان شد. از جمله نقدهای منفی که درباره سریال تازه "جمشید محمودی" گفته شده است، شروع خوب داستان و ادامه ناموزون آن است. پیش از دانلود قسمت جدید پوست شیر، بهتر است بدانید که در ابتدا و با شروع قسمت های اول، قصه به دنبال کشش و جذب مخاطب است؛ اما در میانه راه، قصه وارد روندی کند تر از حد معمول در سریال های جنایی می شود و این مساله یکی از نکاتی است که در نقد سریال پوست شیر بیان می شود.

ایجاد روندی نو در داستان های پلیسی یکی از مواردی است که در نقاط مثبت سریال پوست شیر می توان بیان کرد. بازی موفق بازیگران فیلم از عوامل جذاب شدن این سریال در میان تماشاگران بوده است که با دانلود سریال پوست شیر، به تماشای آن نشستند. جمشید محمودی در این سریال، سعی داشته است تا با ایجاد سکانس های جذاب جنایی و معمایی و با فلش بک هایی به گذشته، مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهد و به نظر می رسد در این زمینه موفق عمل کرده است؛ به طور کلی می توان گفت با وجود ایراداتی که در سریال پوست شیر وجود دارد و با همه نقدهای مثبت و منفی، پوست شیر ارزش دیدن دارد؛ بنابراین دانلود سریال پوست شیر، فرصت خوبی است تا هیجان، درام و تراژدی را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید.

 

 

 

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی