تجارت

  • ۰
  • ۰

XVR داهوا

XVR  داهوا یک نسخه ارتقا یافته از DVR می باشد. این دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته جدید می تواند با انواع فرمت ویدیویی دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته CVI ، دوربین مداربسته TVI و دوربین مداربسته CVBS کار کند. با این تعاریف احتمالا تفاوت دستگاه Xvr با Dvr را تا حدودی متوجه شده اید .

 داهوا XVR-5108HS-i2 یک سیستم رکوردر و ضبط کننده پنج وجهی بوده و دارای ورودی IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS نیز هست و علاوه بر هشت دوربین CVI می توان 12 عدد دوربین شبکه با کیفیت 6 مگاپیکسل به آن متصل نمود. در دستگاه این امکان وجود دارد که موقعیت و حرکت دوربین مدار بسته PTZ دام Speed Dome را نیز تنظیم کند. دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 دستگاه ضبط تصاویری است که قابلیت پشتیبانی P2P را دارد و فرمت فشرده سازی تصاویر در آن H.265+/H.265 می باشد که باعث می شود تصاویر با حجم کمتری ذخیره شوند از دیگر ویژگی های این رکوردر دارا بودن کارت شبکه 10/100 Mbps است. بدون شک دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 بدلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره ، تشخیص و ردیابی وسایل نقلیه و همچنین قیمت مناسب نسبت به دیگر برند های بازار دوربین مداربسته در ایران و همچنین قابلیت های هوشمند نرم افزاری فراوان بهترین خرید در میان دستگاه های 8 کانال می باشد.

دستگاه 16 کانال داهوا  XVR-1B16از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم این دستگاه پنج وجهی بودن ، تکنولوژی فشرده سازی تصویر + H.265 و قابلیت افزودن دوربین IP تا 6 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 72 مگابایت بر ثانیه می باشد. این مدل درواقع نسخه جدیدتر مدل XVR5116HS بوده و قابلیت نمایش زنده دوربین ها تا 5 مگا پیکسل و ذخیره سازی تصاویر تا 2 مگا پیکسل را دارا می باشد . امکان دریافت تصویر و صدا ( درصورت استفاده از دوربین های داهوا ) هم زمان توسط یک کابل از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد .

 

 

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی