تجارت

  • ۰
  • ۰

دزدگیر حرفه ای

قسمت‌های مختلف یک سیستم دزدگیر حرفه‌ای 

۱. دستگاه مرکزی دزدگیر

۲. چشم الکترونیکی (رادار، سنسور حرکتی، سنسور مادون قرمز

۳. انواع آژیر و بلندگو

۴. چراغ هشدار دهنده چشمک‌زن

۵. انواع سنسور در و پنجره

۶. تلفن کننده اتوماتیک

۷. پدال یا شاسی اضطراری

انواع دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل

دزدگیری که برای محیط‌های مختلف نصب می‌شود دارای انواع مختلفی است. برخی انواع مدل‌های دزدگیر عبارت است از:

  • دزدگیر باسیم 

این مدل یکی از قدیم‌ترین و ایمن‌ترین نوع دزدگیر منزل است. دزدگیر باسیم به سیم‌کشی نیاز دارد تا سنسورهای دزدگیر به مرکز آن متصل شود.

  • دزدگیر بی‌سیم

دزدگیر وایرلس یا بی‌سیم نیز یکی از انواع دزدگیرها می‌باشد. همان‌طور که از نام این دزدگیر پیداست، این مدل به سیم‌کشی نیازی ندارد و ارتباط بین مرکز و سنسور از طریق ارسال فرکانس چشمی دزدگیر است.

  • دزدگیر تلفن کننده ثابت

 بروی حافظه این مدل دزدگیر شماره‌هایی ثبت می‌شود که می‌تواند شماره صاحب‌منزل و اطرافیان او باشد. هنگام به صدا درآمدن آژیر اعلام سرقت این دزدگیر با شماره‌های ثبت‌شده تماس برقرار می‌نماید و یک پیام که از قبل تعیین‌ شده است برای این شماره‌ها پخش می‌شود و درنتیجه از سرقت محل موردنظر جلوگیری می‌کند.

  • دزدگیر سیم‌کارت خور

دزدگیرهای سیم‌کارتی از طریق پیامک موارد خطر و اتصالات برق را به کاربران خود پیامک می‌کند. مزیت پنل این دزدگیر این است که می‌توان از راه دور و به‌وسیله سیم‌کارت دزدگیر را هدایت کرد. در این نوع دزدگیر نیز هنگام موارد خطر پس از پیامک از طریق تماس کاربر خود را مطلع می‌نماید.

نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل

طریقه نصب دزدگیر اماکن با توجه به مدل آن تا حدودی متفاوت است. همان‌طور که گفته شد برخی از مدل‌ها نیاز به سیم‌کشی و برق‌کار دارند و برای مدل‌های دیگر باید چشمی نصب شود. به‌طورکلی نصب دزدگیر کاری تخصصی است و بهتر است کار نصب دزدگیرهای مختلف را به نیروهای متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا اجزاء دزدگیر به‌صورت اصولی نصب شود و اختلالی در کارکرد سیستم به وجود نیاید . دوربین مارکت آماده برای پاسخگویی به پرسش های شما در زمینه دزدگیر اماکن و منزل است .

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی