تجارت

  • ۰
  • ۰

ساعت کاسیو

 

انتخاب و خرید ساعت، شاید دشوارترین بخش و تکمیل کننده ترین قسمت استایل فرد باشد. در دنیای فشن و مد از ساعت بعنوان نشان دهنده شخصیت فرد یاد می شود. انتخاب صحیح و استفاده متناسب با استایل، یکی از موارد مهمی است که هنگام خریداری و استفاده از ساعت باید به آن توجه شود. برندهای معتبری در سطح جهان وجود دارند که هر مدل از محصولات آنها متناسب با استایل و مکان خاصی می باشد. افراد باید با در نظر داشتن مکان و همچنین استایل خود، اقدام به انتخاب و خرید ساعت مورد نظر خود کنند. دو برند معتبری که تقریبا همگان با نام آنها آشنایی دارند ساعت کاسیو و ساعت امگا می باشد.

ساعت کاسیو که در سال 1946 میلادی در ژاپن تأسیس شد، از دیرباز تا به امروز یکی از برندهای پیشرو ساعت در زمینه نوآوری و فناوری شناخته می شود. این شرکت یکی از اولین شرکت هایی بود که شروع به تولید ساعت های کوارتز کرد. معروف ترین و شناخته شده ترین نوآوری برند کاسیو در تولید و طراحی ساعت، عرضه ساعت ماشین حساب معروف در دهه 70 میلادی به بازار جهانی بود. در دهه 80 میلادی کاسیو با مدل های کاسیو جی شاک و بیبی جی مقاوم در برابر ضربه به برند و تولید کننده ای جاودانه تبدیل شد. علاوه بر این، برند کاسیو را می توان یکی از اولین سازندگان ساعت های رادیویی در جهان دانست. شاید برای علاقمندان به مسابقات فرمول 1 جالب باشد که بدانند، برند ساعت کاسیو سالیان سال با مدل کاسیو ادیفایس حامی و اسپانسر اصلی تیم فرمول 1 ردبول در مسابقات جهانی بوده است.

در نقطه مقابل ساعت امگا قرار دارد. ساعتی که کاراکترهای محبوب و مشهوری همچون جیمز باند در سری فیلم های خود از آن استفاده می کند. ساعتی لاکچری با طراحی خاص و منحصر به فرد، که دقت و شهرت ساعت های سوییسی را به نحو عالی به همگان نشان داده است. ساعت امگا در سال 1884 میلادی شروع به کار کرد و از آن زمان تا به حال، همواره یکی از برندهای لوکس و شیک ساعت در جهان شناخته شده است. برای آشنایی بیشتر با مدل های ساعت کاسیو و ساعت امگا می توانید از گالری مینت واچ دیدن کنید.

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی