تجارت

  • ۰
  • ۰

همان گونه که احتمالا می دانید دوربین های مدار بسته دید در شب یا دوربین های دید در تاریکی با استفاده از لامپ های کوچک   LED  فضای اطراف خود  را روشن می کند و تصاویر را از محیط پیرامون دریافت می‌کند. این لامپ های کوچک ال ای دی در واقع نور های فرو سرخی را منتشر می کنند و اجسام را گرم می کنند و با به کار گیری چیپ ‌های موجود در تصویر گرما و تحرکات اطراف اجسام و در نتیجه تصاویری از اجسام اطراف خود را دریافت و ثبت می‌ کنند. این قابلیت در انواع دوربین ‌های مدار بسته دید در شب چه از نوع دام و چه از نوع بولت وجود دارد.

ویژگی های دوربین دید در شب:

 

نور امواج مادون قرمز توسط انسان قابل مشاهده نیست ولی برای دوربین مدار بسته دید در شب قابل مشاهده است به همین دلیل می‌تواند به راحتی اجسام را از چند متری تشخیص دهد.

IR Range به برد دوربین دید در شب گفته می شود که به دو عامل بستگی دارد. عامل اول قدرت نور LED مادون قرمز دوربین مداربسته دید در شب و عامل دوم میزان حساسیت چیپ تصویر به نور می باشد.

طبیعتا هر چه LED های اشعه فروسرخ دوربین دید در شب قوی تر باشند، نور بیشتری را تولید می‌کنند و محیط را بیشتر روشن می‌کنند و در نهایت برد دوربین مدار بسته دید در شب افزایش می‌یابد. در اثر عامل دوم نیز، هر چه چیپ دوربین دید در شب حساس تر باشد، می‌تواند برد دید در شب دوربین را افزایش دهد.

قابلیت دید در شب که در دوربین های مختلف، به گونه ی متفاوتی مشاهده می شود؛ در انواع مختلف دوربین ها اعم از دوربین مدار بسته دام و بالت نیز وجود دارد. از آن جایی که دوربین های دام بیشتر در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، قابلیت دید در شبی در آن ها در فضاهای تاریک مانند شب ها یا زمان هایی که برق نیست، بسیار کاربرد دارد. دوربین مدار بسته بالت برای نصب در فضاهای بیرونی گزینه مناسب‌تری است؛ این دوربین‌ها در کنار قابلیت دید در شب، می توانند در تاریکی شب و نواحی کم نور، کارکرد خوبی را از خود ارائه دهند.

دوربین دید در شب رنگی دام

از آنجا که بیشترین کاربرد دوربین مداربسته دام در محفظه داخلی اتاق ها و سالن ها می ‌باشد، توانایی دید در شب می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد و می‌تواند به سادگی و بسیار راحت امنیت محیط و فضار داخلی خانه شما را در تاریکی و شب  بر قرار کرد. معمولا در کناره های لنز دوربین مدار بسته دید در شب چراغ‌ های ریز و بسیار کوچکی قرار دارد که می ‌تواند به شما در شناسایی محیط پیرامون کمک کند.

 

دوربین دید در شب بولت

قابلیت و توانایی دید در شب در دوربین های مدار بسته از نوع بولت تا حد زیادی می ‌تواند به شما در کنترل و افزایش امنیت فضای درونی و بیرونی یا اطراف محل کمک کند. در بیشتر موارد  این نوع از دوربین‌ های مدار بسته علاوه بر داشتن قابلیت IR این توانایی را نیز دارند که می توانند تصاویر را در نور بسیار ضعیف و کم هم ضبط کنند. در صورتی که دوربین مداربسته کم‌ ترین میزان نور را دریافت کند؛ IR  را خاموش کرده و صرفا با همان نور بسیار کم نیز قادر به ضبط تصاویر هستند. این قابلیت که به آن اشاره کردیم یکی از مواردی است که باعث به وجود آمدن تصاویر با کیفیت بیشتر و بهتر می‌ شود.

اگر قصد خرید دوربین دید در شب رنگی را دارید می توانید از راهنمایی و کمک کارشناسان ما در دوربین مارکت استفاده کنید. 

  • ۰۱/۱۱/۰۹
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی