تجارت

  • ۰
  • ۰

به دلیل سهولت استفاده و ویژگی های کاربردی و راحتی همچون ذخیره سازی ابری و اعلان های هشدار، استفاده از دوربین های مداربسته بی ‌سیم به دوربین ‌های باسیم ترجیح داده شده اند. اما عملکرد مبتنی بر باتری‌ دوربین های مداربسته بی سیم ممکن است کمی اذیت کننده باشند.

اینکه هر چند وقت یک بار کاربران مجبور به شارژ دوربین مداربسته هستند، در وهله اول بستگی به نحوه عملکرد دوربین امنیتی بی ‌سیم دارد. اگر شما هم یکی از کاربران دوربین های مداربسته بی سیم هستید، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

چه  زمان دوربین مدار بسته بی سیم را شارژ کنیم؟

بهترین زمان شارژ دوربین مداربسته بی سیم با توجه به میزان استفاده از دوربین، ظرفیت باتری، تنظیمات دوربین مداربسته ، دما، سیستم عامل و ... متفاوت خواهد بود. از طرفی ظرفیت باتری در مدل های مختلف دوربین بی سیم به طور چشمگیری متفاوت است. بعنوان مثال در دوربین دام داهوا که برای محافظت از مناطق داخلی به کار برده می شود، از باتری های با دوام بالا استفاده شده است.

اما به طور کلی، هر دوربین مداربسته بی سیم باید بین هر 1 تا 6 ماه شارژ شود. دوربین‌ های مداربسته با باتری بی ‌سیم در مناطق پرترافیک ممکن است هر دو تا سه ماه یک بار نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. سیستم‌ های دوربین با باتری ‌های کم ظرفیت ممکن است فقط برای چند هفته کار کنند و شارژ مکرر آن ضروری باشد. سایر دوربین های مداربسته بی سیم منبع تغذیه خود را از اتصال به برق تامین می کنند. به عبارتی، نیازی به "شارژ" ندارند.

شارژ دوربین مداربسته بی سیم، چقدر طول می کشد؟

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد یک دوربین مداربسته بی سیم بین 2 تا 10 ساعت خواهد بود. دوربین هایی که به شارژ مکرر نیاز دارند سریعتر نیز شارژ می شوند. در حالیکه، زمان شارژ دوربین های مداربسته با باتری دوام بالا که برای چندین ماه فعالیت کفایت می کنند، بسیار بیشتر طول خواهد کشید، مخصوصا وقتی برای اولین بار مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارت دیگر، شارژ اولیه باتری آنها زمان زیادی خواهد برد.

یک تفکر اشتباه درباره شارژ مجدد دوربین های مداربسته بی سیم وجود دارد، و آن هم درباره روش شارژ آنها است. " بی سیم" بودن این دوربین ها به روش انتقال داده ها اشاره دارد، نه نحوه تغذیه یا شارژ آنها. بنابراین نباید انتظار داشت که بصورت وایرلس نیز شارژ شوند!

مانند اکثر مدل های بی سیم دوربین برند داهوا، دوربین های بی سیم متعددی پلاگین هستند، به این معنی که نیازی به شارژ ندارند. برخی دیگر، مانند مدل های قدیمی تر داهوا، تا زمانی که به صورت دوره ‌ای شارژ شوند یا باتری آن ‌ها تعویض شود، بدون سیم استفاده می‌شوند. اگر هنوز درباره نحوه صحیح شارژ دوربین مداربسته بی سیم خود سوال دارید، از کارشناسان دوربین مارکت کمک بگیرید.

منبع: برنامه نویس

 

  • ۰۲/۰۷/۱۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی