تجارت

  • ۰
  • ۰

C:\Users\Voolak\Downloads\CCTV Package\دوربین مداربسته.png

در دنیای پر از شتاب، سرعت و تکنولوژی امروز، محیط های اداری و تجاری اهمیت زیادی در توسعه و پیشرفت صنعت و تجارت در کشورهای مختلف دارند. به دلیل این اهمیت و هم چنین وجود تهدیدهای داخلی و خارجی برای این فضاها و افراد، موضوع امنیت ساختمان های این شرکت ها، یک موضوع مهم و چالشی در سطح جهان است.

یکی از راهکارهایی که در پاسخ به این نیاز مورد استفاده قرار می گیرد، نظارت بر محیط، کارکنان و مراجعان با بهره گیری از روش های مختلف است. نصب سیستم دوربین مداربسته، استخدام نگهبان های شبانه روزی، استفاده از نرم افزارهای امنیتی و بسیاری از روش های پیشرفته دیگر، به کار می روند تا همه افراد حاضر در فضای اداره و یا شرکت در هر سطحی که هستند بتوانند با امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

در این مقاله، موضوع نظارت و امنیت در محیط های کاری و هم چنین دوربین های امنیتی مناسب برای این فضاها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر شما هم نیاز به یکی از این سیستم های امنیتی را در شرکت خود احساس کرده اید، در ادامه می توانید نکات جالبی از این دوربین ها مطالعه کنید.

چرا به نظارت در محیط کار نیاز داریم؟

مدیریت یک کسب و کار و یا تجارت در هر زمینه ای، کار چندان ساده ای نیست و هر چه مقیاس آن بیشتر می شود، این موضوع بزرگ تر و پرچالش تر خواهد شد. جنبه های مختلفی از یک شرکت مانند عملکرد کارکنان، رفت و آمد و پیگیری درخواست های مراجعان، مشتریان و نیز امنیت کلی ساختمان و افراد برخی از نقاط عطفی هستند که این محیط ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

از این نظر است که همه مدیران و متخصصان به این موضوع باور دارند که نظارت راهی برای کنترل شرایط و نیز بهینه سازی تجارت و پیشرفت آن می باشد. موارد زیر مهم ترین دلایل اهمیت نظارت در این فضاها هستند:

  • نظارت بر عملکرد درست کارمندان
  • نظارت بر رفت و آمد بدون دردسر و چالش مراجعان
  • نظارت بر عدم ورود افراد مشکوک و غیر مجاز
  • نظارت از راه دور بر تمامی رویدادهای فضا

C:\Users\Voolak\Downloads\CCTV Package\ان وی ار داهوا.png

در ابتدای راه، شاید با توجه به هزینه ها و زمانی که برای این نظارت صرف می شود، این موضوع، بی فایده و دشوار به نظر برسد، اما با مشاهده نتایج شگفت انگیز نظارت که مهم ترین آنها امنیت، بهبود روند کاری و درآمدزایی بیشتر است، دیگر این تصور اشتباه خواهد بود.

دوربین مداربسته؛ بهترین راهکار نظارت و امنیت

اولین، آسان ترین و موثرترین قدم برای ایجاد نظارت، نصب سیستم دوربین مداربسته در محیط است؛ دوربین های امنیتی بهترین ابزار برای کنترل محیط هستند که از طریق تصویربرداری و ارائه تصاویر به صورت زنده و هم ضبط شده، کمک بزرگی به صاحبان کسب و کار می کنند.

قیمت دوربین مداربسته و نگه داری از آن، در مقایسه با هزینه استخدام تعداد زیادی از نگهبان ها و پرسنل برای نظارت، بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است؛ همین موضوع این دوربین ها را به یک پدیده جهانی و ضروری در بسیاری از نقاط تبدیل کرده است. در واقع می توان گفت که جهان مدرن، بخش بزرگی از امنیت خود را مدیون دوربین های مداربسته و راهکارهای کاربردی آنها است.

بهترین مکان های نصب دوربین امنیتی در شرکت

انتخاب موقعیت مناسب برای نصب دوربین مداربسته هم موضوع مهمی برای کسب نتیجه مناسب از این سیستم های امنیتی است. به طور کلی، فضاهایی که مستعد پنهان ماندن از دید هستند، مکان های مناسبی برای نصب دوربین در محیط های کاری می باشند.

  • ورودی و خروجی
  • قسمت پذیرش
  • لابی و سالن انتظار
  • محل کار کارمندان
  • نقاط کور و محیط های تاریک
  • پارکینگ ها

در واقع نصب دوربین در این محیط ها، تصاویر واضحی از فضاهای تنش برانگیز و نیازمند به نظارت ارائه می کند. حال که با ضرورت و محل نصب این دوربین ها آشنا شدیم، در ادامه بهترین مدل هایی از دوربین های امنیتی برای فضاهای اداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

C:\Users\Voolak\Downloads\CCTV Package\برند داهوا.png

بهترین مدل دوربین برای فضاهای اداری و تجاری

سیستم های دوربین مداربسته، به جلوگیری از سرقت و رفتارهای خارج از قانون کارمندان و دیگر افراد حاضر در فضا کمک می کنند؛ این دوربین های امنیتی در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند که هر کدام بر اساس شکل ظاهری و تکنولوژی ساخت، کاربردهای مختلفی دارند.

دوربین های تحت شبکه از نوع دام و یا بالت، بهترین گزینه ها برای دوربین امنیتی اداره ها و شرکت ها هستند و بر اساس ویژگی های فنی و مشخصات خود می توانند سطح بالایی از امنیت را با استفاده از تصاویر باکیفیت ارائه کنند. این دوربین ها قابلیت اتصال به اینترنت و نظارت از راه دور دارند و این بزرگ ترین مزیت فناوری تحت شبکه نسبت به تکنولوژی آنالوگ است.

دستگاه های NVR هم به عنوان فضای ذخیره سازی تصاویر این دوربین های آی پی به کار می روند؛ NVR داهوا یکی از بهترین دستگاه های دوربین تحت شبکه در ایران است و محبوبیت گسترده ای در میان کاربران دارد.

برندهای باکیفیت دوربین مداربسته در ایران

اگر می خواهید یک دوربین باکیفیت و با دوام داشته باشید، برندهایی مانند داهوا، هایک ویژن، هایلوک و شیائومی را در لیست انتخابی خود قرار دهید. علاوه بر این، اگر فضای شما مساحت زیادی دارد، می توانید از پکیج های دوربین امنیتی مانند پکیج دوربین مداربسته داهوا استفاده کنید. مدل های مختلف از این دوربین ها در این مجموعه قرار داده شده است تا افراد بتوانند با صرف هزینه کمتر و به سادگی، همه این دوربین ها به همراه لوازم جانبی آن را یک جا داشته باشند. برای مشاهده بهترین های صنعت امنیت می توانید به سایت مجموعه دوربین مارکت مراجعه کنید که یکی از نمایندگی های معتبر برندهایی است که به آنها اشاره کردیم.

 

منبع: صنعت

  • ۰۲/۰۷/۳۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی