تجارت

  • ۰
  • ۰
  1. ژاپن یکی از کشورهای پیشرو در صنعت بلبرینگ است و شرکت هایی مانند  NSK،  NTN و JTEKT  از برند های معتبر این کشور هستند که نقش مهمی در بازار جهانی دارند.
  2. تولیدکنندگان بلبرینگ اصل ژاپن به دلیل محصولات باکیفیت، مهندسی دقیق و نوآوری های پیشرفته تکنولوژیکی خود شناخته شده اند، که آنها را به شدت مورد توجه صنایعی مانند خودروسازی های حرفه ای، هوافضا و ماشین آلات صنعتی قرار داده است. حتی صنایع بسیار دقیق و حساسی چون ناسا بلبرینگ های ژاپنی را برای پشتیبانی از تجهیزات خود بکار می گیرند.
  3. صنعت بلبرینگ ژاپن سابقه طولانی دارد و برخی از شرکت ها ریشه های خود را به اوایل دهه 1900 بازمی گردند. این میراث به آنها اجازه داده است که تخصص و تجربه گسترده ای در این زمینه جمع کنند.
  4. تولیدکنندگان بلبرینگ ژاپنی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه می کنند و دائماً در تلاش برای بهبود محصولات خود و توسعه فناوری های جدید برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول صنایع مختلف هستند.
  5. صنعت بلبرینگ ژاپن به دلیل تعهد خود به پایداری و مسئولیت زیست محیطی شناخته شده است، شرکت هایی تولید کننده بلبرینگ این کشور تحت نظارت دولت، فرآیندهای تولید و مواد سازگار با محیط زیست را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود اجرا می کنند.
  6. شرکت های بلبرینگ ژاپنی، با شبکه گسترده ای از کانال های فروش و توزیع که به آنها امکان ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان را می دهد، حضور جهانی قوی دارند.
  7.  دولت ژاپن از صنعت بلبرینگ حمایت کرده است و بودجه برای طرح های تحقیق و توسعه و ترویج همکاری ها و مشارکت های بین المللی فراهم کرده است.
  8. صنعت بلبرینگ ژاپنی به دلیل قابلیت اطمینان و دوام شهرت دارد، با محصولاتی که برای مقاومت در برابر شرایط عملیاتی سخت و ارائه عملکرد طولانی مدت طراحی شده اند.
  9. تولیدکنندگان بلبرینگ ژاپنی به استانداردهای کنترل کیفیت دقیق پایبند هستند و اطمینان حاصل می کنند که محصولات آنها مقررات صنعت و انتظارات مشتری را برآورده می کند یا فراتر می رود.
  10.  صنعت بلبرینگ ژاپن به نوآوری و انطباق با فناوری های جدید و تقاضاهای بازار ادامه می دهد و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در بازار جهانی بلبرینگ قرار می دهد.

منبع این مطلب شرکت دیجی برینگ است.

  • ۰۲/۰۹/۲۰
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی