تجارت

  • ۰
  • ۰

امروزه روش های جوان سازی صورت به افراد زیادی کمک میکنند تا ظاهری جوان تر و با طراوت داشته باشند.از عمل های جراحی تهدید آمیز بگیر تا عمل های بدون نیاز به بیهوشی و بدون تهدید،روش های نوآورانه زیادی برای جوان سازی پوست ابداع شده است.یکی تاز این روش های نوآورانه نخ دو سوزنه double needle نوبل است.یک روش درمانی بدون نیاز به جراحی که نتایج قابل توجهی ارائه میدهد.در این مقاله علم پشت نخ لیفت با سوزن نوبل،مزایا،روش و خطرات احتمالی آن را بررسی میکنیم و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار میدهیم تا تصمیمی آگاهانه در مورد این روش جدید جوان سازی صورت بگیرید.

درک نخ لیفت دو سوزنه نوبل و روش استفاده آن

نخ نوبل یک روش درمانی کم تهاجمی است که برای رفع افتادگی پوست،چین و چروک و کاهش حجم صورت طراحی شده است.بر خلاف جراحی لیفت صورت سنتی که شامل برش ها و برداشتن پوست اضافی است، نخ لیفت دبل نیدل نوبل، از نخ های زیست سازگار برای لیف و سفت کردن پوست اسفاده میکند.این نخ ها به طور ویژه با خارها یا مخروط های کوچک طراحی شده اند که به بافت زیرین لنگر میزنند و اثرات بلند کردن فوری را ایجاد میکنند.

 روش لیفت با نخ دوسوزن نوبل معمولاً با مشاوره با یک متخصص زیبایی شناسی واجد شرایط و با تجربه شروع می شود. در طول مشاوره، پزشک ساختار صورت بیمار را ارزیابی می کند، نتایج مورد نظر او را مورد بحث قرار می دهد و یک برنامه درمانی سفارشی ایجاد می کند.در روز عمل، صورت بیمار با یک بی حس کننده موضعی تمیز و بی حس می شود تا ناراحتی به حداقل برسد. سپس پزشک با استفاده از تکنیک دو سوزن، نخ های زیست سازگار را در نواحی مورد نظر وارد می کند. نخ ها به دقت قرار می گیرند تا به اثر بالابرنده مطلوب برسند و نخ اضافی بریده می شود.

هنگامی که نخ ها در جای خود قرار می گیرند، تولید کلاژن را تحریک می کنند، پروتئینی که مسئول الاستیسیته و استحکام پوست است. با گذشت زمان، نخ ها به طور طبیعی حل می شوند، اما کلاژن به نتایج طولانی مدت ادامه می دهد و ظاهر پوست را بیشتر می کند.

مزایای استفاده از نخ لیفت دو سوزنه نوبل

 نخ لیفت با سوزن نوبل مزایای متعددی نسبت به جراحی لیفت صورت سنتی دارد.اولا که این یک روش یدون نیاز به جراحی است که نیاز به بیهوشی را کاملا از بین میبرد و خطرات مرتبط با آن را به وجود نمیاورد.علاوه بر این درمان در این روش بسیار سریع است و شما میتوانید در لحظه استفاده تاثیرات این روش درمانی را مشاهده کنید و یکی از مزایای دیگر این روش این است که دوران نقاهت بسیار کوتاهی نیاز است و شما میتوانید به راحتی به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

عوارض جانبی که استفاده از نخ لیفت دو سوزنه نوبل میتواند ایجاد کند

در حالی که نخ لیفت نوبل به طور کلی بی خطر تلقی میشود،برخی عوارض جانبی بالقوه را ممکن است بعد از انجام عمل تجربه کنید که این عوارض شامل،تورم موقت،کبودی و ناراحتی بلافاصله پس از عمل شایع است اما در عرض چند روز کاهش میابد،در موارد نادر ممکن است عفونت یا جابه جایی نخ ممکن است رخ بدهد.انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه برای به حداقل رساندن این عوارض تاثیر بسیار بسزایی دارد.

کاندیدای مناسب برای استفاده از نخ لیفت دو سوزنه نوبل

نخ لیفت سوزنی نوبل برای افرادی مناسب است که بدون انجام جراحی تهاجمی به دنبال جوانسازی صورت هستند. برای کسانی که شلی خفیف تا متوسط پوست، چین و چروک و کاهش حجم صورت را تجربه می کنند ایده آل است. با این حال، افرادی که دارای افتادگی شدید یا شلی قابل توجه پوست هستند ممکن است به یک روش جراحی گسترده ‌تر نیاز داشته باشند.

  • ۰۲/۱۲/۲۳
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی