تجارت

  • ۰
  • ۰

لیفت با نخ یک عمل زیبایی محبوب است که در سال های اخیر به عنوان یک جایگزین کم تهاجمی تر برای جراحی لیفت صورت سنتی محبوبیت پیدا کرده است. این روش کم تهاجمی شامل استفاده از نخ‌های قابل حل برای لیفت و سفت کردن پوست است که در نتیجه ظاهری جوان‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند.
این جراحی توسط یک جراح متخصص و یک  تیم آموزش دیده انجام می شود. در طول عمل، نخ ها از طریق برش های کوچکی که در مکان های استراتژیک روی صورت ایجاد می شود، وارد پوست می شوند. سپس نخ‌ها به آرامی کشیده می‌شوند تا پوست را بلند کرده و در جای خود قرار دهند و یک خط صورت برجسته ‌تر و مشخص ‌تر ایجاد کنند. نخ ها از یک ماده زیست سازگار ساخته شده اند که به مرور زمان جذب بدن می شود و تولید کلاژن را تحریک می کند و خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را بیشتر می کند این روش حتما و حتما بایستی توسط یک جراح متخصص انجام شده و کوچکترین خطا در در این عمل ممکن است به بروز یک نقص دائمی همانند عدم تقارن ابروها منجر شود. در طی این عمل، نخ های مخصوصی با استفاده از روش هایی خاص وارد پوست مراجع شده و با استفاده از قلاب هایی ماهیچه قسمت مورد نظر را به بالا کشیده و در جای خود نگه میدارد.

یکی از مزایای کلیدی لیفت با نخ، توانایی آن در ارائه نتایج فوری با حداقل دوره نقاهت است. برخلاف جراحی سنتی لیفت صورت که به هفته‌ها زمان بهبودی نیاز دارد، اکثر بیماران می ‌توانند در عرض چند روز پس از عمل لیفت با نخ به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. علاوه بر این، نتایج لیفت با نخ می تواند بین 1 تا 2 سال دوام داشته باشد، و آن را به گزینه ای طولانی مدت و مقرون به صرفه برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال جوانسازی ظاهر خود بدون انجام عمل جراحی هستند. این روش گرچه مادام العمر و دائمی نیست، اما بسته به نوع تکنیک و متریال نخ به کار رفته در جراحی میتواند تا دو سال دوام داشته باشد.

انواع نخ لیفت

نخ های لیفت به انواع مختلفی تقسیم میشود که در ادامه برخی از آنان را نام برده و مختصرا شرح خواهیم داد. نخ های لیفت به سه نوع اصلی کاگ، PDO و سیلوئت تقسیم می شوند. هر کدام از این نخ ها به دلایل خاصی توسعه پیدا کرده و هرکدام مزایا و عوارض خاص خود را دارد.
نخ کاگ

این نخ ردی درون ماهیچه ها از خود باقی نگذاشته و دوران بهبودی و نقاهت آن بسیار کم است. مدت زمان مشخص شدن نتایج با این نوع نخ بسیار کمتر از انواع دیگر بوده و به طور کلی یک از بهترین انتخاب ها برای لیفت صورت با نخ، همین نوع نخ است.

نخ PDO

این نخ نیز یکی از اصلی ترین نخ های به کار رفته در لیفت صورت است. نخ PDO به محض ورود به پوست باعث جمع شدن و همچنین رشد فیبروبلاست می شود. محل قرار گیری این نخ مابین لایه های درم و نیام زیر جلدی پوست میباشد.

نخ سیلوئت

اثرات این نخ لیفت نیز همانند کاگ به سرعت نمایان شده و نیز همانند نخ لیفت کاگ دوره نقاهت در آن بسیار کوتاه است

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخ لیفت و دیگر محصولات زیبایی درمانی می تواند با کارشناسان مجموعه PTM تماس گرفته و از ماهیت و قیمت نخ لیفت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

  • ۰۲/۱۲/۲۶
  • armin moghim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی